Dungeon Lords: Poziom 1 Temple of Draedoth
Aktualizacja:
Poziom 1

Świątynia pod względem walki jest dość prosta do przejścia. Z większością wrogów napotkałeś się już w Vale of Ruin. Zatem ponownie spotkasz Klakydra i Succubus oraz Fire Gazer (jest on zdecydowanie mocniejszy od tego, którego spotykałeś w Dungeon of the Moors). Rozpoczniesz w punkcie (1) . Przeszukaj pomieszczenie, a znajdziesz dwie skrzynie [7,7]. Drzwi na północ wymagają klucza, skieruj się na zachód. Otwórz kraty (3) za pomocą znajdującego się tuż przed nimi lewara. Drzwi na północy (22) można otworzyć tylko od drugiej strony, skieruj się więc na południe i zachód. Za zerwanym mostem (4) ujrzysz kraty- także wymagające klucza. Dlatego przejdź na północ i zjedź windą (5) na dół.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się na niższym poziomie w punkcie (6) . Przejdź do południowej komnaty i wciśnij znajdujący się tam lewar (7) na zachodniej ścianie, który odblokuje wrota (8) . W tej komnacie jest także skrzynia [7]. Podążaj ku otwartej bramie, przeszukując po drodze skrzynie [8]. Wejdziesz do komnaty z czterema kolumnami i z trzema na razie ukrytymi pomieszczeniami. Otwórz znajdującą się na środku skrzynię, a zyskasz Skull Key. Następnie zatrzaśnie się za Tobą krata, a z trzech bocznych pomieszczeń wypełzną wrogowie (99) . Oczyść pomieszczenie (skrzynia [8] na północy), a następnie użyj zamka w zachodnim pomieszczeniu, co ponownie odblokuje kraty (8) . Ze zdobytym kluczem możesz już opuścić ten obszar ponownie używając windy (6) .
![]() | ![]() |
Zanim udasz się do krat (2) użyj Skull Lock w (100) (4) , a znajdziesz się w pomieszczeniu ze skrzynią [7]. Przejdź teraz do (2) i otwórz przejście dzięki Skull Key. Za nim po bokach znajdują się dwie skrzynie [8,8]. Natomiast gdy podejdziesz na północ (10) zaatakuje Cię Demon -Elemental of Evil (101) . Jest on całkiem mocny w zwarciu, ale dysponuje słabym atakiem dystansowym. Udaj się na górę schodami po lewej, bądź po prawej stronie (11) .
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w (12) . Podążaj zachodnią bądź wschodnią stroną do (13) . Jest tutaj skrzynia, która zawiera Gold Key. Gdy ją otworzysz otworzy się przejście na południu (14) i zaatakuje Cię Fire Gazer (102) . Zabij go, przeszukaj skrzynię [8] i zawróć ze zdobytym kluczem (na dół schodami w punkcie (12) ). Podążaj teraz do kraty (15) . Za pomocą Gold Key użyj znajdującego się przy niej Skull Lock. Otworzy to ukrytą komnatę na południu (jest w niej skrzynia [8], a także lewar, który odblokuje północne kraty). Przekrocz je, a znajdziesz się w pomieszczeniu z kolumnami (16) . Twoje zadanie tutaj to użyć wszystkich znajdujących się w tym pomieszczeniu dźwigni, otworzyć kraty w (17) i po kolumnach dostać się do nich. Używaj lewarów w kolejności pokazanej na mapie. Gdy użyjesz dźwigni (5) , kolumna (6) zacznie przesuwać się w lewą stronę- musisz w odpowiedniej chwili wskoczyć na nią i przeskoczyć do otwartej kraty (17) .
![]() | ![]() |
Gdy wyruszysz dalej- drogę zagrodzą Ci kamienne kloce (103) wysuwające się ze ścian. Nie zadają one sporych obrażeń, ale najlepiej postaraj się przebiec korytarz tak, aby trafić na drugi kloc zagradzający drogę. Powinno Ci się wtedy udać przebiec bez obrażeń. Znajdziesz się na moście w (19) . Z bocznych komnat zostaniesz zaatakowany przez Draedoth Guard, a także jednego Draedoth Wizard, który po zabiciu zostawia Demon Stone. Najlepiej od razu przebiegnij do komnaty na południu bądź północy, dzięki temu będziesz walczył z mniejszą liczbą wrogów. Są tutaj dwie skrzynie [8,8]. Jeśli spadniesz z mostu (a raczej zeskoczysz, ponieważ spaść z niego trudno) udaj się korytarzem na północ. U jego końca odblokuj ukryte przejście w (20) , a znajdziesz się ponownie przed klocami w (18) . Idź teraz na zachód do (21) . Na południe są kraty, które odblokujesz pobliskim lewarem. Droga ta prowadzi na skróty do początku tego poziomu (od tej strony odblokujesz kraty w (22) ). Kawałek na północ od punktu (21) jest na zachodniej ścianie Claw of Khad. Użyj na nim Demon Stone, a otworzysz przejście na północ. Stań na niebieskim okręgu (104) w (23) , tym samym przenosząc się na dalszy poziom.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany262280 Junior
Yo manns and girls jest jakaś tu fajna laska ktora gra w dungeon lords?
zanonimizowany262280 Junior
Noo to zajebiście tylko niech mi się przedstawi a ja Pawello (Paweł) Lansik !!!
zanonimizowany360180 Junior
jestem w Arindel, Trial of Ancient Elders, ostatni etap, zabijam wszystkich, ale windy nie zjezdzaja. Moze ktos wie, jak to zrobic?
WrednySierściuch Senator
musicie napisać więcej o Custard Mansion
Mogę ci coś zagwarantować na 125% - NIKT z redakcji nie będzie dopisywać ŻADNYCH informacji do materiału sprzed 9! lat. Bo niby po co?
Ale znaj mą łaskę (aczkolwiek zgroza mnie ogarnia jak pomyślę że nie radzisz sobie z tak malutką lokacją -gdzie nie trzeba zbytnio kombinować - tylko ostatni boss jest strasznie morderczy na tym etapie rozwoju bohatera)
http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/custardmansion.php
Ode mnie porada dla każdego kto to czyta - sprawdź w jaką wersję grasz, i jeśli jest to zwykłe Dungeon Lords - skasuj je i zdobądź Dungeon Lords MMXII - czyli tą samą grę tylko w ciut lepszej grafice (lecz nadal paskudnej ;D) i z pewnymi poprawkami
https://www.gry-online.pl/gry/dungeon-lords-mmxii/z03058#pc
zanonimizowany1029806 Junior
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
zanonimizowany1029806 Junior
Ta gra jest -@-?/ista ale denerwują mnie kary za noszenie przedmiotów(niektórych zależy od umiejętności i siły) i dla fanów takich gier polecam grę Gothic ją już pewnie znacie i risen
WrednySierściuch Senator
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
Ty naprawdę myślisz że on nadal czeka na tą "poradę"?
Tzn od 2006?
Czyli 8 LAT ???
Litości...
Jakafajaksywa? Junior
Panie kolego dalej czekam jak otworzyć bramę na zakazane ziemię
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








