Dungeon Lords: Etap 5 Shadow Ruins
Aktualizacja:
Etap 5
![]() | ![]() |
Dostaniesz się na kolejne wyspy...(134) Skieruj swe kroki na zachód, północ, południe, zachód aby je opuścić.
![]() | ![]() |
Pojawisz się na nowym obszarze w punkcie (1) . Po bokach stoją dwa Templar Knight. Gdy wciśniesz ten na północy (2) na krótko podniesie się kładka (4) . Natomiast posąg południowy (3) odblokowuje wejście do komnaty (7) Dodatkowym utrudnieniem jest ogień wydobywający się ze ścian (135) , nie zadaje on dużych obrażeń, ale może spowolnić Twoje ruchy. Użyj więc szybko dwóch posągów i biegnij w kierunku komnaty (czasu jest mało). W środku jest skrzynia [9]. W punkcie (5) jest kolejny posąg, który podnosi kładkę (6) . Za nią jest kolejny posąg (5) , który także ją unosi. Na południe w (9) jest portal, którym możesz opuścić ten obszar. Jeśli jednak spadniesz z kładek na dół musisz udać się na północ do portalu (8) , co przeniesie Cię na kolejne wyspy (136) .
![]() | ![]() |
Droga tutaj jest prosta. Wschód, wschód, zachód, co przeniesie Cię z powrotem na początek komnaty z posągami i kładkami. Ostatecznie wejdź w Shadow Gate (9) , a dostaniesz się na kolejny obszar.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w punkcie (1) . Na początku udaj się na wschód do (2) . Odnajdziesz tam Athena Giant, którą zniszcz, a zyskasz Shadow Crystal. To pomieszczenie wypełnione jest buchającymi ogniami ze ścian, więc poruszaj się po nim ostrożnie, są tu także dwie skrzynie [6,7]. Idź teraz na zachód do komnaty (3) . Jest tam okrąg na środku (137) oraz dwa Shadow Wrath, których w tej chwili nie możesz skrzywdzić. Twoje zadanie tutaj to biegnąc po kole rozpędzić się, wyskoczyć w górę i chwycić unoszący się nad nim drugi Shadow Crystal. Najłatwiej złapać go skacząc do tyłu. Gdy go pochwycisz, możesz zabić Shadow Wrath. Następnie udaj się do pomieszczenia (4) . Na południu w (5) są dwa Altar of Shadows. Użyj na ołtarzach dwóch nowo zdobytych kryształów, a na środku pomieszczenia pojawią się schody prowadzące w dół do Shadow Gate, przez które kontynuuj swoją podróż.

Znajdziesz się na ostatnich już wyspach. Podążaj na wschód, południe, północ, zachód, południe, aby je opuścić.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się na obszarze w kształcie gwiazdy (138) , na razie jednak boczne jej ściany są pozamykane. Na środku ujrzysz Plume of Protection oraz Twojego głównego wroga- Nauselom. Atakuje on ofensywnymi zaklęciami, którymi zadaje wysokie obrażenia. Przyzywa on także słabe potwory. Ze względu na jego zaklęcia myśl przede wszystkim o obronie- blokowaniu zaklęć przy pomocy tarczy. Zbliżaj się do niego i atakuj. Staraj się także nie podchodzić zbyt blisko ścian, gdyż jego zaklęcia zadadzą Ci wtedy obrażenia mimo tarczy. Gdy zadasz mu wystarczająca ilość ran zniknie on i zostawi Shadow Stone. Użyj go na pobliskim Guardian Knight, co spowoduje otwarcie się jednej ze ścian. Ponownie pojawi się Nauselom, którego ponownie musisz odpowiednio mocno zranić, zabrać kryształ i użyć na kolejnym Guardian Knight. Powtarzaj tę operację, aż otworzysz cała gwiazdę i Plum of Protection zniknie, co pozwoli Ci zabrać z niego relikt mocy- Rod of Divinity (139) . Musisz także po raz ostateczny rozprawić się z Nauselom. Najlepiej użyj przeciw niemu nowo pozyskanego reliktu. Kiedy go zabijesz na środku obszaru pojawi się Gate of Ascension, który przeniesie Cię na zewnątrz Shadow Ruins. Wróć się teraz do Talendoru i odłóż relikt, a zyskasz 3 punkty do każdego atrybutu oraz odrobinę doświadczenia (odłóż także pozostałe relikty, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś). Idź teraz do Vartugga i oddaj mu w końcu dawno uzyskane oko. Podziękuje Ci on oraz oznajmi, że wojna, którą prowadzi Barrowgrim rujnuje jego interesy. Powie Ci on także o Witch Hag, która go chroni. Jeśli ją pokonasz, Barrowgrim powinien szybko upaść. Widział on konwój udający się na Forbidden Lands eskortowany przez żołnierzy Barrowgrima, a w klatce znajdowała się poszukiwana przez Ciebie od początku gry Ellowyn. Jego szpiedzy, których wysłał za konwojem w stronę Black Swamps, uzyskali hasło, które pozwoli wkroczyć Ci na bagno. Brzmi ono: IRYNTHABL. Dostaniesz zadanie: Travel to the Black Swamps and speak the word 'Irynthabl' to pass the Giant Stones and reach the Swamp Lair of Barrowgrim Witch Hag.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany262280 Junior
Yo manns and girls jest jakaś tu fajna laska ktora gra w dungeon lords?
zanonimizowany262280 Junior
Noo to zajebiście tylko niech mi się przedstawi a ja Pawello (Paweł) Lansik !!!
zanonimizowany360180 Junior
jestem w Arindel, Trial of Ancient Elders, ostatni etap, zabijam wszystkich, ale windy nie zjezdzaja. Moze ktos wie, jak to zrobic?
WrednySierściuch Senator
musicie napisać więcej o Custard Mansion
Mogę ci coś zagwarantować na 125% - NIKT z redakcji nie będzie dopisywać ŻADNYCH informacji do materiału sprzed 9! lat. Bo niby po co?
Ale znaj mą łaskę (aczkolwiek zgroza mnie ogarnia jak pomyślę że nie radzisz sobie z tak malutką lokacją -gdzie nie trzeba zbytnio kombinować - tylko ostatni boss jest strasznie morderczy na tym etapie rozwoju bohatera)
http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/custardmansion.php
Ode mnie porada dla każdego kto to czyta - sprawdź w jaką wersję grasz, i jeśli jest to zwykłe Dungeon Lords - skasuj je i zdobądź Dungeon Lords MMXII - czyli tą samą grę tylko w ciut lepszej grafice (lecz nadal paskudnej ;D) i z pewnymi poprawkami
https://www.gry-online.pl/gry/dungeon-lords-mmxii/z03058#pc
zanonimizowany1029806 Junior
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
zanonimizowany1029806 Junior
Ta gra jest -@-?/ista ale denerwują mnie kary za noszenie przedmiotów(niektórych zależy od umiejętności i siły) i dla fanów takich gier polecam grę Gothic ją już pewnie znacie i risen
WrednySierściuch Senator
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
Ty naprawdę myślisz że on nadal czeka na tą "poradę"?
Tzn od 2006?
Czyli 8 LAT ???
Litości...
Jakafajaksywa? Junior
Panie kolego dalej czekam jak otworzyć bramę na zakazane ziemię
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










