Dungeon Lords: Charakterystyka umiejętności
Aktualizacja:
Poniższe tabele przedstawiają opis umiejętności oraz klasy, które dane umiejętności posiadają.
Weaponry
![]() | Light weapons -umiejętność walki za pomocą lekkiej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Wszystkie klasy |
![]() | Medium weapons -umiejętność walki za pomocą średniej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light weapons. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy weapons -umiejętność walki za pomocą ciężkiej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Medium weapons. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Marauder, Hatamoto, Warlord. |
![]() | Light pole weapons -umiejętność walki za pomocą lekkiej broni drzewcowej. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy pole weapons -umiejętność walki za pomocą ciężkiej broni drzewcowej. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light pole weapons. | Valkyrie, Hunter, Imperial. |
![]() | Light dual weapons -umiejętność walki przy pomocy dwóch lekkich broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Marauder, Samurai. |
![]() | Medium dual weapons -umiejętność uzyskiwania dodatkowego ataku używając średniej podwójnej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light dual weapons. | Deathlord. |
![]() | Thrown weapons -umiejętność posługiwania się bronią rzucaną. | Wszystkie klasy |
![]() | Archery -umiejętność walki za pomocą łuków. | Wszystkie klasy |
Defense
![]() | Parry -umiejętność uskakiwania przed ciosami przeciwnika podczas walki. | Wszystkie klasy |
![]() | Light armor -umiejętność noszenia lekkich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Wszystkie klasy |
![]() | Medium armor -umiejętność noszenia średnich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy armor -umiejętność noszenia ciężkich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Deathlord, Battlemage, Imperial, War Witch |
![]() | Light shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą małych tarcz. | Wszystkie klasy |
![]() | Medium shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą średnich tarcz. Wymaga 3 poziom light shields. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą ciężkich tarcz. Wymaga 3 poziom medium shields. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Deathlord, Battlemage, Warlord |
General
![]() | Athletics -umiejętność odpowiedzialna za pływanie pod wodą, a także za redukcję obrażeń przy upadku z wysokości. Wraz z rozwojem umiejętności zyskujesz nowe możliwości poruszania się. | Wszystkie klasy |
![]() | Bargain -umiejętność targowania się ze sprzedawcami i uzyskiwania lepszych cen za sprzedawane i kupowane przedmioty. | Wszystkie klasy |
Magic
![]() | Arcane magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Celestial magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Nether magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Rune magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów z tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Magic weaponry -umiejętność pozwalająca władać magiczną bronią i wykorzystywać jej magiczne właściwości podczas ataku. Wymaga 1 poziom light weapons. | Mag, Adept, Enchantress, Trickster. |
![]() | Scribe - wpływa na szybkość, z jaką czary szkoły Arcane magic będą przepisywane do Twojej księgi czarów. Wymaga 1 poziom Arcane magic. | Enchantress, War Witch, Battlemage, Sorcerer, Shugenja. |
![]() | Channel - wpływa na szybkość, z jaką gwiezdne krzyształy oraz runiczne kamienie będą odzyskiwać Twoja manę. Wymaga 1 poziom Celestial magic. | Enchantress, Celestial, Paladin, War Witch, Monk. |
Thief
![]() | Inscpect -umiejętność odpowiedniego definiowania zamków oraz pułapek, zanim spróbujesz otworzyć zamek bądź rozbroić pułapkę. | Wszystkie klasy |
![]() | Pick Locks -opisuje efektywność otwierania zamkniętych drzwi, skrzyń itp. Wymaga 1 poziomu Inspect. | Wszystkie klasy |
![]() | Disarm trap -umiejętność bezpiecznego rozbrajania pułapek. Wymaga 1 poziom Inspect. | Wszystkie klasy |
![]() | Sneak -umiejętność dająca ulepszony atak z boku lub z tyłu, redukuje także szanse na to, że wróg zaatakuje właśnie Ciebie, gdy walczysz z sojusznikami. | Rogue, Marauder, Hunter. |
Diabolic
![]() | Inflict wounds -umiejętność zadawania ciężkich ran przeciwnikom, powodując u nich krwawienie. | Deathlord, , Samurai, Warlords |
![]() | Crushing blow -umiejętność ogłuszania i odrzucania przeciwników za pomocą ciężkich lub broni bez ostrza. | Lord, Crusader |
![]() | Critical strike -umiejętność zabijania wrogów jednym uderzeniem. | Hatamoto, Ninja Lord, Shaolei Master |
![]() | Hawkeye -umiejętność zabijania wrogów jedną strzała, wystrzeloną z łuku. | Ranger Lord |
![]() | Ninjutsu -opisująca zdolność postaci do walki za pomocą rąk i nóg. | Budoka, Monk, Shugenja |
![]() | SpellFire -umiejętność podnosząca obrażenia zadawane przez Twoje czary, a także polepszająca penetrację anty-magicznych pól i barier. | Wizard |
![]() | Drainlife -umiejętność, dzięki której możesz wchłaniać punkty witalności od przeciwników, których atakujesz za pomocą magicznych ataków. | War Witch, WarLock, Cabalist |
![]() | Backstab -umiejętność zadawania dodatkowych obrażeń przy ataku przeciwnika od tyłu. Wymaga 3 poziom Sneak. | Hunter, Trickster, Ninjutsu, Budoka. |
![]() | Iron will -umiejętność pozwalająca przyjąć obrażenia zadane przez przeciwnika bez utraty koncentracji na własnym ataku, zwykłym bądź magicznym. | StarGazer, Kenjasai |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany262280 Junior
Yo manns and girls jest jakaś tu fajna laska ktora gra w dungeon lords?
zanonimizowany262280 Junior
Noo to zajebiście tylko niech mi się przedstawi a ja Pawello (Paweł) Lansik !!!
zanonimizowany360180 Junior
jestem w Arindel, Trial of Ancient Elders, ostatni etap, zabijam wszystkich, ale windy nie zjezdzaja. Moze ktos wie, jak to zrobic?
WrednySierściuch Senator
musicie napisać więcej o Custard Mansion
Mogę ci coś zagwarantować na 125% - NIKT z redakcji nie będzie dopisywać ŻADNYCH informacji do materiału sprzed 9! lat. Bo niby po co?
Ale znaj mą łaskę (aczkolwiek zgroza mnie ogarnia jak pomyślę że nie radzisz sobie z tak malutką lokacją -gdzie nie trzeba zbytnio kombinować - tylko ostatni boss jest strasznie morderczy na tym etapie rozwoju bohatera)
http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/custardmansion.php
Ode mnie porada dla każdego kto to czyta - sprawdź w jaką wersję grasz, i jeśli jest to zwykłe Dungeon Lords - skasuj je i zdobądź Dungeon Lords MMXII - czyli tą samą grę tylko w ciut lepszej grafice (lecz nadal paskudnej ;D) i z pewnymi poprawkami
https://www.gry-online.pl/gry/dungeon-lords-mmxii/z03058#pc
zanonimizowany1029806 Junior
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
zanonimizowany1029806 Junior
Ta gra jest -@-?/ista ale denerwują mnie kary za noszenie przedmiotów(niektórych zależy od umiejętności i siły) i dla fanów takich gier polecam grę Gothic ją już pewnie znacie i risen
WrednySierściuch Senator
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
Ty naprawdę myślisz że on nadal czeka na tą "poradę"?
Tzn od 2006?
Czyli 8 LAT ???
Litości...
Jakafajaksywa? Junior
Panie kolego dalej czekam jak otworzyć bramę na zakazane ziemię
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






































