Dungeon Lords: Heraldry (Heraldyka)
Aktualizacja:
Heraldry są swego rodzaju nagrodami, które przede wszystkim uzyskujesz zdobywając klasy. Jeden z nich możesz wybrać już przy tworzeniu postaci. Parę można zdobyć wypełniając główny wątek gry. Poniższa tabela przedstawia nazwę oraz bonus, jaki zyskujesz przy posiadaniu danego heraldry (druga kolumna), a także miejsce, w którym można go zdobyć (trzecia kolumna).
![]() | The Acrobat : Athletics +10%, Speed +10%. | Tworzenie postaci, Guild of Mystery. |
![]() | The Alchemist : All potions +10%, Resist Poison +10%. | Guild of Mages. |
![]() | The Angel : Protection from Death. | Sisterhood. |
![]() | The Astrologer : Celestial magic +10%. | Tworzenie postaci, Celestial Order. |
![]() | The Avenger : Strike +4, Damage +20%, Speed +20%. | Crusader. |
![]() | The Conjurer : Nether magic +10%. | Guild of Mages. |
![]() | The Conqueror : Fear strike +25% chance, Strike +3. | Deathlord. |
![]() | The Defender : 20% less damage taken, Rune magic +15%, Resist magic +10%. | Lord. |
![]() | The Dragon : Resist Fire +10%. | House of the Dragon & Tiger. |
![]() | The Eagle : Critical strike +5% chance, strike +4, Speed +20%. | Hatamoto. |
![]() | The Fool of fortune : +Luck. | Tworzenie postaci, Guild of Mystery. |
![]() | The Four Winds : Critical strike +5% chance, Parry +5, Speed +20%, All resistances +20%. | Shaolei Master. |
![]() | The Guardian : Pole arm strike +4, Pole arm damage +20%, Pole arm Speed +20%. | Warlord. |
![]() | The Healer : Heal spells +20%. | Celestial Order. |
![]() | The Hierophant : Crystal mana regain +10%, Rune mana regain +10% | Celestial Order |
![]() | The Hunter : Archery strike +5, Archery damage +25%, Archery Speed +25%. | Ranger Lord. |
![]() | The Jester : Nether magic +15%, Thief +10%, Resist Poison +10%. | Guild of Mystery. |
![]() | The Justiciar : Vs undead strike +5, Vs undead damage +25%. | Guild of Fighters. |
![]() | The Knave of Cups : Inspect +5%, PickLock +5%, Disarm traps +5%. | Old Hetta |
![]() | The Knave of Stars : Celestial magic +5%, Crystal mana regain +5%. | Old Hetta |
![]() | The Knave of Swords : Strike +1, Damage +5%, Parry +1. | Old Hetta |
![]() | The Knave of Wands : Arcane magic +5%, Arcane spell regain + 5%. | Old Hetta |
![]() | The Lady & the Lion : Strike +2. | Tworzenie postaci. |
![]() | The Magican : Arcane magic +10%. | Tworzenie postaci. |
![]() | The Master : +10% chance double damage. | House of the Dragon & Tiger |
![]() | The Merchant : Bargain +15%. | Sisterhood, Celestial Order, Guild of Fighters, House of the Dragon & Tiger, Guild of Mages, Guild of Mystery. |
![]() | The Night Walker : Strike +2, Parry +2. | Guild of Fighters, House of the Dragon & Tiger, Guild of Mystery. |
![]() | The Noble : Strike +2, Damage +10%, Parry+2. | Lord Galebriand. |
![]() | The Protector : 10% less damage taken. | Sisterhood. |
![]() | The Raven : Nether Magic +15%, Damage +10%, Speed +10%. | Guild of Mages. |
![]() | The Scribe : Arcane spell regain +10%. | Guild of Mages. |
![]() | The Serpent : Critical strike +5% chance, Ninjutsu +2, Speed +10%, Resist posion +10%. | Ninja Lord. |
![]() | The Sun & The Moon : Arcane magic +15%, Nether magic +15%, Ninjutsu +2. | Kenjasai. |
![]() | The Thief : Inscpect +10%, Disarm +10%, Pick Locks +10%. | Guild of Mystery. |
![]() | The Tiger : Strike +2, Speed +10%, Parry +2. | House of the Dragon & Tiger. |
![]() | The Vixen : All magic +10%, All resistances +10%, Strike +2, Damage +10%, Speed +10%, Fear strike +10% chance. | War Witch. |
![]() | The Warder : Rune magic +10%. | Celestial Order, Guild of Mages. |
![]() | The Warrior : Damage +10%. | Guild of Fighters |
![]() | The Watcher : Celestial magic +15%, Resist petrifaction +10%, Parry +4. | StarGazer. |
![]() | The Wizard : Arcane magic +15%, Nether magic +15%, Resist Fire & ice +10%. | Wizard. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany262280 Junior
Yo manns and girls jest jakaś tu fajna laska ktora gra w dungeon lords?
zanonimizowany262280 Junior
Noo to zajebiście tylko niech mi się przedstawi a ja Pawello (Paweł) Lansik !!!
zanonimizowany360180 Junior
jestem w Arindel, Trial of Ancient Elders, ostatni etap, zabijam wszystkich, ale windy nie zjezdzaja. Moze ktos wie, jak to zrobic?
WrednySierściuch Senator
musicie napisać więcej o Custard Mansion
Mogę ci coś zagwarantować na 125% - NIKT z redakcji nie będzie dopisywać ŻADNYCH informacji do materiału sprzed 9! lat. Bo niby po co?
Ale znaj mą łaskę (aczkolwiek zgroza mnie ogarnia jak pomyślę że nie radzisz sobie z tak malutką lokacją -gdzie nie trzeba zbytnio kombinować - tylko ostatni boss jest strasznie morderczy na tym etapie rozwoju bohatera)
http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/custardmansion.php
Ode mnie porada dla każdego kto to czyta - sprawdź w jaką wersję grasz, i jeśli jest to zwykłe Dungeon Lords - skasuj je i zdobądź Dungeon Lords MMXII - czyli tą samą grę tylko w ciut lepszej grafice (lecz nadal paskudnej ;D) i z pewnymi poprawkami
https://www.gry-online.pl/gry/dungeon-lords-mmxii/z03058#pc
zanonimizowany1029806 Junior
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
zanonimizowany1029806 Junior
Ta gra jest -@-?/ista ale denerwują mnie kary za noszenie przedmiotów(niektórych zależy od umiejętności i siły) i dla fanów takich gier polecam grę Gothic ją już pewnie znacie i risen
WrednySierściuch Senator
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
Ty naprawdę myślisz że on nadal czeka na tą "poradę"?
Tzn od 2006?
Czyli 8 LAT ???
Litości...
Jakafajaksywa? Junior
Panie kolego dalej czekam jak otworzyć bramę na zakazane ziemię
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








































