DuckTales Remastered: Pojedynek z szefem włamywaczy
Aktualizacja:
Pojedynek z szefem włamywaczy

Po uwolnieniu kaczorka kierujemy się naprzód, eliminujemy natrętnego bandytę i wchodzimy po schodkach na górę. Niszczymy też brązowe klocki stojące na naszej drodze i oczywiście cały czas zbieramy różne drogocenne fanty.

Przeskakujemy jeszcze nad dwoma przepaściami i po drodze niszczymy brązowego klocka na dole schodów. Po tak długiej oraz wyczerpującej wędrówce czeka nas teraz finał - walka z bossem tego wstępnego rozdziału.

Naszym oponentem jest szef szajki bandytów - gość z zielonym hełmem na głowie. Pojedynek z nim to prosta sekwencja, w której liczy się wyczucie i cierpliwość, robi się tutaj bowiem ciągle to samo. Wpierw przyjemniaczek szarżuje na nas, a gdy zręcznie nad nim przeskoczymy rzuca globusem lub innym ustrojstwem w naszym kierunku. Gdy ten obiekt znajdzie się na ziemi należy go uderzyć i trafić w sejf zawieszony w powietrzu - oczywiście wtedy, gdy bandyta znajdzie się bezpośrednio pod nim. Gdy zostanie uderzony musimy szybko rąbnąć go w głowę standardowym sposobem, bo jest chwilowo odsłonięty. Taką akcje trzeba powtórzyć kilkakrotnie zanim nasz kolega da za wygraną i ucieknie.

Po wygranej walce wyświetli się dłuższa scenka przerywnikowa, dzięki której dowiemy się co nas teraz czeka - kolejne wyprawy! Na ekranie komputera McKwacza można wybrać jedną z pięciu lokacji będących odrębnymi rozdziałami całej gry. Każda z nich jest dostępna od razu i nie ma konieczności przechodzenia ich wedle kolejności, która widnieje w dalszej części tego poradnika. Wcześniej jednak można jeszcze zajrzeć do dodatkowej miejscówki - skarbca Sknerusa.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
