DuckTales Remastered: Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Klawiszologia

Sterowanie w DuckTales Remastered jest banalnie proste i ogranicza się zaledwie do klawiszy kierunkowych odpowiedzialnych za ruch postaci, spacji, czyli skoku oraz przycisku "z" - ataku. Prócz tego istnieje jeszcze specjalna kombinacja obu wymienionych wyżej klawiszy, a mianowicie atak z wyskoku. Nie ma potrzeby zmieniania domyślnej konfiguracji, gdyż takie ustawienie przycisków jest bardzo wygodne i praktyczne.

Sterowanie postacią - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Sterowanie postacią

Skok - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Skok

Uderzenie - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Uderzenie

Atak z wyskoku - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Atak z wyskoku

Stopnie trudności

Przed rozpoczęciem właściwej przygody pojawia się nam okienko z wyborem poziomu trudności. Standardowo możemy wskazać stopień trudny, średni oraz łatwy. Różnica w głównej mierze opiera się na funkcji mapy (lub jej braku).

1. Poziom łatwy - Mapa odkrywa wszelkie ważne przedmioty oraz ujawnia cały poziom (drogi są zaznaczone kolorami). Po utracie wszystkich serduszek (nie posiadamy określonej liczby żyć - nie ma żadnego limitu) wczytuje nam się punkt kontrolny i nie musimy tym samym rozpoczynać levelu od początku. Zetknięcie z pułapką bądź przeciwnikiem zabiera jedynie pół serduszka, a nie aż jedno.

2. Poziom średni - Mapa pokazuje jedynie istotne dla przebiegu rozdziału przedmiot oraz główny cel danego poziomu.

3. Poziom trudny - Brak mapy.

W menu gry znajduje się jeszcze opcja umożliwiająca wprowadzenie większego utrudnienia dla tak zwanych "Hardkorowych graczy". W języku angielskim nazywa się "Hard Pogo", a komplikuje ona wykonywanie ataku z wyskoku poprzez dodanie do sekwencji klawisza kierunkowego do dołu.

Oznaczenia

W poradniku można znaleźć następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • niebieski oznacza postacie z wątku fabularnego, które są do nas przyjaźnie nastawione i stale uczestniczą w rozgrywce.
  • brązowy odnosi się do wszelkich przeciwników, bossów i innych łachmytów, którzy staną na naszej drodze. Tak samo zaznaczone są również pułapki.
  • pomarańczowy symbolizuje ukryte skarby i skrzynie o małej wartości.
  • zielony to wszystkie przedmioty koniecznie do ukończenia poszczególnych rozdziałów.

DuckTales Remastered

13 sierpnia 2013

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl