Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

 

Zadania główne:

#1 - Construct a Base (Zbuduj bazę)

#2 - Save the War Felldrakes (Uratuj War Felldrakes)

#3 - Cleanse the Sacred Grove (Oczyść Święty Gaj)

 

#3a - Destroy the Order of the Flame's Encampment (Zniszcz bazę Zakonu)

#3b - Destroy the Dark One's Encampment (Zniszcz bazę Mrocznych)

Zadania poboczne:

#1 - Bonus - Felldrake Keeper

#2 - Restore the Nature Shrine (Odbuduj Świątynię Przyrody)

#3 - Bonus - Brief Revival

#4 - Restless Spirit

 

#4a - Stop the Dark Ritual (Powstrzymaj mroczny rytuał)

#4b - Hidden Spirits

#5 - Avenge Greathawk's Death (Pomścij śmierć Greathawk)

Zgodnie z radą Darroca udajemy się na bagna aby zyskać potężnych sprzymierzeńców - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Zgodnie z radą Darroca udajemy się na bagna aby zyskać potężnych sprzymierzeńców. Co prawda wodzowie plemion wątpią w bojową przydatność tych pokojowo z natury nastawionych stworzeń, ale Darroc wydaje się być odmiennego zdania. Jednak po przybyciu na tereny zamieszkiwane przez Felldrakes, widzimy, iż bestie zostały zaatakowane przez Umbragen. Dodatkowo zwiadowcy donoszą o pojawieniu się sił Zakonu. Co prawda obaj nasi przeciwnicy toczą walki między sobą jednak nie wyklucza to ataków i na nas. Możemy także ten fakt obrócić na swoją korzyść i uwolnić Felldrakes, przez co zdobędziemy ich wsparcie.

Pierwszym zadaniem jest zbudowanie bazy, co czynimy bez zbędnych problemów #1 . Eksplorując w międzyczasie planszę orientujemy się, iż źródło zarazy zabijającej Felldrakes znajduje się na północnym zachodzie, prawdopodobnie pod ziemią. Korzystając z przejścia widocznego na zachodzie zagłębiamy się do Khyberu. Tak jak przypuszczaliśmy, Umbragen zatruli cały ten obszar a dodatkowo przywołali do życia Blood Queen. Zabicie jej uwolni Felldrakes #2 a dodatkowo jeśli uczynimy to w ciągu minuty po jej wskrzeszeniu, otrzymamy bonus #3 . Teraz wystarczy doprowadzić zwierzęta do naszego obozu po czym zyskamy możliwość ich rekrutacji (jako Juggernaut).

1 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
2 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Powracamy do świata Khyberu, tym razem kierując się na południe - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Powracamy do świata Khyberu, tym razem kierując się na południe. W jednej z komnat napotykamy Restless Spirit, który prosi nas o przerwanie mrocznego rytuału wykonywanego przez Umbragen #4a (zadanie to wykonaliśmy zabijając Blood Queen i jej sługusów) oraz odnalezienie i zniszczenie obecnych powłok duchów poległych pod ziemią istot #4b (należy zabić wszystkie ożywające posągi i golemy, które znajdziemy). Nagrodą jest możliwość zabrania dwóch z czterech oferowanych nam scrolli. Buszując po labiryncie, mniej więcej w jego centrum napotykamy ducha szamana o imieniu Greathawk, który nie może przenieść się do lepszego świata, jeśli nie zostanie pomszczona jego śmierć (oraz jego uczniów) #5 . W tym celu należy pokonać Marilith, której leże znajduje się na północ stąd. Walka z potworem do najprostszych nie należy, jednak po jej wygraniu otrzymamy w nagrodę Nature Totem, który wykorzystujemy na powierzchni do przywracając moc Nature Shrine #2 (na wschodzie).

3 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
4 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
5 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
6 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Pozostaje nam już tylko zniszczyć bazę Zakonu #3a znajdującą się na południowym zachodzie, oraz Umbragen #3b w północno wschodnim krańcu mapy - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Pozostaje nam już tylko zniszczyć bazę Zakonu #3a znajdującą się na południowym zachodzie, oraz Umbragen #3b w północno wschodnim krańcu mapy. Uwaga - w górnym rogu na początku rozdziału znajduje się zegar odliczający 5 minut. Po tym czasie ginie jeden Felldrake. Jeśli uda nam się uratować je przed pierwszymi zanim minie 5 minut, otrzymamy dodatkowy bonus #1 . Na południu mapy znajduje się tablica z napisem, który może odczytać Wowen lub szaman. Jest to Greathawk's Message, którego odczytanie spowoduje wzmocnienie wszystkich naszych oddziałów.

7 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
8 - Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Podobało się?

0

Dragonshard

21 września 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl