Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ruszamy więc na południowy wschód uwolnić Lorda #3a . Walka z Beholderem do najłatwiejszych nie należy, jednak prędzej czy później padnie pod naszymi mieczami. Z uwolnionym Lordem Ratak'hiem wracamy do skarbca #3b . Wrota skarbca otwierają się a my możemy zabrać skarby. Niestety, Lordowi niezbyt podoba się plądrowanie jego własności, musimy więc stoczyć z nim walkę. Teraz ruszamy zabić Meduzę. Jej śmierć wyzwala z pułapki siostry Neleyny a my wzbogacamy się o głowę Meduzy. Jednocześnie uzyskujemy dostęp do wyjścia na powierzchnię, które prowadzi do terenów dotychczas niedostępnych dla naszych wojsk.

1 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
2 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
3 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
4 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Zanim jednak wyjdziemy na górę, udajemy się na południowy zachód, do niezbadanych jeszcze części podziemi - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Zanim jednak wyjdziemy na górę, udajemy się na południowy zachód, do niezbadanych jeszcze części podziemi. Przedzierając się przez korytarze opanowane przez pająki docieramy do pomieszczenia, w którym znajduje się na póły spetryfikowany przez Meduzę asystent archeologa. Za pomocą mikstury, po którą sam nie może sięgnąć przywracamy go do świata żywych po czym zgodnie z jego prośbą eskortujemy go do nauczyciela #4 (wcześniej zbieramy znalezione przedmioty). Eskortujemy asystenta nie pozwalając go zabić, za co otrzymujemy całkiem przydatne przedmioty. Dodatkowo pokazując archeologowi głowę Meduzy otrzymujemy potężny artefakt - Relic of the Lizard Tomb, pozwalający Championowi na zadawanie większych obrażeń.

5 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
6 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Po wyjściu na górę naszym oczom ukazuje się świątynia Silver Flame - ruszając w jej stronę zyskamy przychylność bogów #5 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Po wyjściu na górę naszym oczom ukazuje się świątynia Silver Flame - ruszając w jej stronę zyskamy przychylność bogów #5 . Dodatkowo, nasza armia zostaje zasilona skrzydlatymi wojownikami Archons of the Flame, których możemy od tej pory rekrutować. Po chwili pojawia się Ranger z informacją o odnalezieniu Lady Marryn - znajduje się ona na wschodzie, w niewielkim obozie Lizards #1a . Musimy jednocześnie zniszczyć obozowisko #6 oraz główny obóz Lizards #7 a także pokonać ich armię #4 . Zanim jednak rzucimy się w wir bitwy, rzućmy okiem na budowlę znajdującą się obok naszego obecnego miejsca pobytu - to Silver Flame Oratory #8 . Widzimy tu 3 figury - rannej postaci, uszkodzonego tytana oraz złego ducha. Należy użyć na nich odpowiednio zdolności leczenia (Cleric), naprawy Warforged Titan (Artificer) oraz świętej mocy (Paladyn). Po wykonaniu tego zadania (owocuje to ulepszeniem broni naszego wojska) możemy udać się w kierunku północnym i opuścić most #2 .

7 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
8 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Teraz możemy już udać się na wschód aby odbić Lady Marryn - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Teraz możemy już udać się na wschód aby odbić Lady Marryn. Siły Lizards nie są zbyt liczne aczkolwiek bronią się dzielnie i ciągle przybywają nowe ich posiłki. W końcu jednak udaje się ich pokonać i zniszczyć obozowisko (jeśli podczas walki uda nam się uwolnić Marryn, dostaniemy dodatkowy bonus #9 ). Jeden z pokonanych przeciwników pozostawia klucz, którym otwieramy więzienie Marryn. Na miejscu obozowiska proponuję postać Expansion i powiększyć swoje szeregi, rekrutując głównie Paladynów, Rangerów i Archonów. Z tak przygotowaną armią ruszamy na południe, w kierunku głównej bazy Lizardów.

9 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
10 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
11 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Musimy jednak pamiętać, iż wróg przypuszczać będzie ataki na nasze pozycje z południowego zachodu oraz będzie usiłował zająć Place of Power znajdujące się w naszych rękach - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Musimy jednak pamiętać, iż wróg przypuszczać będzie ataki na nasze pozycje z południowego zachodu oraz będzie usiłował zająć Place of Power znajdujące się w naszych rękach. Po zniszczeniu bazy wroga ruszamy na zachód aby stanąć do konfrontacji z resztą armii Jaszczuroludzi. Nieco dalej na zachód znajduje się cel naszej wędrówki - pierwszy Seal of Light.

12 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
13 - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Na zakończenie misji możemy otrzymać dodatkowy bonus - Honorable Combatant za pokonanie Meduzy bez użycia Idol of Blinding oraz pokonanie Blackclaw bez wykorzystania głowy Meduzy - Rozdział III - Hostile Natives (2) | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Na zakończenie misji możemy otrzymać dodatkowy bonus - Honorable Combatant za pokonanie Meduzy bez użycia Idol of Blinding oraz pokonanie Blackclaw bez wykorzystania głowy Meduzy.

Podobało się?

0

Dragonshard

21 września 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl