Armia | Lizardfolks w Dragonshard
Aktualizacja:
Lizardfolks (Jaszczuroludzie) - Armia
Legenda obrażeń/odporności
Odporności w tabelach poniżej podane są w takiej kolejności:
(CH) | ![]() | Zadawane przez Championa |
(FI) | ![]() | Fizyczne |
(MG) | ![]() | Od magii |
(OG) | ![]() | Od ognia |
(TR) | ![]() | Od trucizny |
Champions i Juggernaut
Uwaga: Złoto i Dragonshards wydajemy na rekrutację Champions tylko gdy zginą - na początku każdego rozdziału dostępni są za darmo
Bohater | Opis | Złoto/Shards Życie/Energia Obrażenia Odporności (%) | Zdolności/Moce |
![]() Blackclaw
| Tajemniczy wyznawca pasji śmierci i zniszczenia, zafascynowany efektami działania trucizn i toksyn | 200/145 660/200 36 CH 75/25/75/75 | Pasywna - Increased Energy Regeneration - wszystkie nasze jednostki szybciej regenerują energię Bitewna - Noxious Gas - wypuszcza chmurę trujących gazów, które ranią wrogów znajdujących się w danym obszarze na pewien czas Ładowalna - Venomous Touch - przez pewien czas wszystkie nasze jednostki zadają większe obrażenia od trucizny bez względu na odporności |
![]() Silverblade
| Zwinny i sprytny, czystej krwi Yuan-Ti, który poświęcił swe życie doskonaleniu sztuki skradania i cichego zabijania | 175/165 635/250 33 CH 75/75/25/75 | Pasywna - Increased Resistances - wzmacnia wszystkie odporności naszych jednostek Bitewna - Coiled Death - zwija się w kłębek po czym gwałtownie wyrzuca dookoła śmiertelne ostrza Ładowalna - Speed Boost - wszystkie jednostki zyskują bonus do szybkości poruszania się i ataku Dodatkowo potrafi kryć się w cieniu oraz znajdować i rozbrajać pułapki |
![]() Redfang
| Jest wynikiem mutacji spowodowanej oddziaływaniem Heart of Siberys. Znacząco większy od pobratymców może być półsmokiem | 305/80 920/100 40 CH 75/75/75/25 | Pasywna - Attack Bonus - nasze jednostki zyskują bonus do zadawanych obrażeń Bitewna - Fire Breath - wyrzuca strumień ognia we wskazanym kierunku, powodujący spore obrażenia Ładowalna - Battle Rage - wszystkie jednostki otrzymują bonus do ataku oraz zwiększone punkty życia |
![]() Wowen
| Najwyższy Szaman Lizardfolk, stanowi pomost między przeszłością a teraźniejszością Lizardfolk | 210/210 720/300 35 CH 25/75/75/75 | Pasywna - Increased Hit Points Regeneration - zwiększa szybkość regeneracji punktów życia naszych jednostek Bitewna - Call Lightning - przyzywa potężną błyskawicę zadającą obrażenia wrogom znajdującym się w okreslonym obszarze Ładowalna - Mass Regeneration - nasze jednostki otrzymują zwiększoną regenerację punktów życia przez pewien czas |
![]() War Felldrake
| "Uśpione" przez wiele lat zostały wezwane raz jeszcze aby siać spustoszenie w szeregach wroga | 1250/1250 3700/100 100 CH 85/20/75/75 | Ram - gwałtownie przemieszcza się do przodu niszcząc wszystko na swojej drodze |
Captains
Nazwa | Złoto/Shards Życie/Energia Obrażenia Odporności (%) |
Zdolności/Czary |
![]() Chameleon Rogue
| 75/40 290/80 20 FI 20/70/70/70 | I. Find/Disarm Trap - szukanie i rozbrajanie pułapek (oraz ich ponowne zakładanie) - umiejętność bierna II. Sneak Attack - cichy atak zwiększa o połowę liczbę zadanych obrażeń, umiejętność bierna III. Cloaking - krycie się w cieniu, umiejętność bierna IV. Improved Sneak Attack - patrz II, wzmocniona wesja V. Crippling Blow - oprócz zadawania obrażeń obniża wszystkie odporności celu |
![]() Fire Drake
| 125/60 560/90 28 OG 65/0/65/65 | I. Deadly Spines - wyrzuca śmiercionośne kolce raniące wrogów w pewnym obszarze II. Breathe Fire - pluje strumieniem ognia zadając obrażenia przeciwnikom i budynkom na danym obszarze III. Greater Deadly Spines - patrz I, wzmocniona wersja IV. Breathe Inferno - patrz II, wzmocniona wersja V. Molten Blast - wypluwa ogromną kulę magmy, tylko przeciw budynkom |
![]() Lizardfolk Fighter
| 105/45 380/50 36 FI 70/20/70/70 | I. Spiny Scales - skóra wojownika pokrywa się kolczastymi łuskami powodując obrażenia u atakującego za każdym razem gdy uderzy II. Haste - dwukrotnie przyspiesza atak wojownika przez pewien czas III. Greater Spiny Scales - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Haste - patrz II, wzmocniona wersja V. Tribal Warcry - spowalnia i rani wszystkich wrogów w najbliższym otoczeniu |
![]() Night Skink
| 75/50 280/100 20 OG 65/65/65/0 | I. Harm - potężna dawka energii raniąca pojedynczy cel II. Dispel Magic - rozproszenie magii III. Greater Harm - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Dispel Magic - patrz II, wzmocniona wersja V. Wave of Fatigue - powoduje, iż wrogowie w obszarze jego oddziaływania czują niezwykłe zmęczenie - spowalnia szybkość ataku i poruszania się |
![]() Poison Archer
| 110/55 360/45 30 TR 0/65/65/65 | I. Trueshot - trafiając w pojedynczy cel odrzuca go do tyłu i powoduje obrażenia II. Arrow of Hex - oprócz zadanych obrażeń, przeciwnik po każdym skorzystaniu ze swojej umijętności odnosi kolejne III. Greater Trueshot - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Arrow of Hex - patrz II, wzmocniona wersja V. Plague Shot - wrogowie w obszarze strzału zostają zainfekowani zarazą, dodatkowo mogą przenieść ją na innych |
![]() Pteranodon Raider
| 105/40 380/50 30 TR 65/65/0/65 | I. Carpet Bomb - coś na kształt "nalotu dywanowego" II. Rotgrubs - uszkadza fundamenty budynków czyniąc je bardziej podatnymi na zniszczenia III. Deadly Carpet Bomb - patrz I, wzmocniona wersja IV. Ravenous Rotgrubs - patrz II, wzmocniona wersja V. Ultimate Sacrifice - dowódca wraz z podkomendnymi poświęca swoje życie zadając obrażenia wrogom znajdującym się we wskazanym obszarze |
![]() Spirit of Nature
| 105/55 520/70 24 FI 70/70/20/70 | I. Entangle - unieruchamia cel na pewien czas II. Taunt - przyciąga uwagę przeciwników, powodując, iż atakują tylko jego III. Greater Entangle - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Taunt - patrz II, wzmocniona wersja V. Engulf - wchłania cel zwiększając ilość swoich punktów życia |
![]() Spitting Turtle
| 115/50 355/40 28 TR 65/65/0/65 | I. Vile Blast - wyrzuca kulę gęstej i lepkiej substancji, która eksploduje po pewnym czasie, zadając obrażenia przeciwnikom wokół niej II. Smoke Screen - oślepia przeciników III. Greater Vile Blast - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Smoke Screen - patrz II, wzmocniona wersja V. Bombard - żółw zostaje unieruchomiony, jednak znacząco powiększa się jego zasięg rażenia |
![]() Tribal Shaman
| 75/60 270/115 18 MG 0/65/65/65 | I. Regeneration - przyspiesza poziom regeneracji celu II. Blood Thirst - za każdym razem, gdy cel, na który rzucono ten czar, trafi przeciwnika, otrzyma bonus do ataku III. Greater Regeneration - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Blood Thirst - patrz II, wzmocniona wersja V. Shamanic Ritual - szaman przez pewien czas zostaje unieruchomiony ale znacząco wzmacnia szybkość regeneracji sojuszniczych oddziałów |
![]() Troglodyte Surveyor
| 95/50 250/80 26 MG 65/65/65/0 | Potrafi szybciej niż inni gromadzić zasoby i wykrywać niewidzialne jednostki I. Fire Seeds - rozrzuca wybuchające miny uaktywniające się gry wejdzie w nie wróg II. Locate Resources - bardzo przydatny czar, pozwala na wykrycie leżących niedaleko zasobów III. Greater Fire Seeds - patrz I, wzmocniona wersja IV. Locate Resource II - patrz II, wzmocniona wersja V. Field of Thorns - tworzy obszar pełen cierni, które ranią wszystkich wrogów przechodzących przez dany obszar |
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.