Armia | Lizardfolks w Dragonshard

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lizardfolks (Jaszczuroludzie) - Armia

Legenda obrażeń/odporności

Odporności w tabelach poniżej podane są w takiej kolejności:

(CH)

Zadawane przez Championa - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Zadawane przez Championa

(FI)

Fizyczne - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Fizyczne

(MG)

Od magii - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od magii

(OG)

Od ognia - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od ognia

(TR)

Od trucizny - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od trucizny

Champions i Juggernaut

Uwaga: Złoto i Dragonshards wydajemy na rekrutację Champions tylko gdy zginą - na początku każdego rozdziału dostępni są za darmo

Bohater

Opis

Złoto/Shards

Życie/Energia

Obrażenia

Odporności (%)

Zdolności/Moce

Blackclaw - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Blackclaw

 

Tajemniczy wyznawca pasji śmierci i zniszczenia, zafascynowany efektami działania trucizn i toksyn

200/145

660/200

36 CH

75/25/75/75

Pasywna - Increased Energy Regeneration - wszystkie nasze jednostki szybciej regenerują energię

Bitewna - Noxious Gas - wypuszcza chmurę trujących gazów, które ranią wrogów znajdujących się w danym obszarze na pewien czas

Ładowalna - Venomous Touch - przez pewien czas wszystkie nasze jednostki zadają większe obrażenia od trucizny bez względu na odporności

Silverblade - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Silverblade

 

Zwinny i sprytny, czystej krwi Yuan-Ti, który poświęcił swe życie doskonaleniu sztuki skradania i cichego zabijania

175/165

635/250

33 CH

75/75/25/75

Pasywna - Increased Resistances - wzmacnia wszystkie odporności naszych jednostek

Bitewna - Coiled Death - zwija się w kłębek po czym gwałtownie wyrzuca dookoła śmiertelne ostrza

Ładowalna - Speed Boost - wszystkie jednostki zyskują bonus do szybkości poruszania się i ataku

Dodatkowo potrafi kryć się w cieniu oraz znajdować i rozbrajać pułapki

Redfang - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Redfang

 

Jest wynikiem mutacji spowodowanej oddziaływaniem Heart of Siberys. Znacząco większy od pobratymców może być półsmokiem

305/80

920/100

40 CH

75/75/75/25

Pasywna - Attack Bonus - nasze jednostki zyskują bonus do zadawanych obrażeń

Bitewna - Fire Breath - wyrzuca strumień ognia we wskazanym kierunku, powodujący spore obrażenia

Ładowalna - Battle Rage - wszystkie jednostki otrzymują bonus do ataku oraz zwiększone punkty życia

Wowen - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Wowen

 

Najwyższy Szaman Lizardfolk, stanowi pomost między przeszłością a teraźniejszością Lizardfolk

210/210

720/300

35 CH

25/75/75/75

Pasywna - Increased Hit Points Regeneration - zwiększa szybkość regeneracji punktów życia naszych jednostek

Bitewna - Call Lightning - przyzywa potężną błyskawicę zadającą obrażenia wrogom znajdującym się w okreslonym obszarze

Ładowalna - Mass Regeneration - nasze jednostki otrzymują zwiększoną regenerację punktów życia przez pewien czas

War Felldrake - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
War Felldrake

"Uśpione" przez wiele lat zostały wezwane raz jeszcze aby siać spustoszenie w szeregach wroga

1250/1250

3700/100

100 CH

85/20/75/75

Ram - gwałtownie przemieszcza się do przodu niszcząc wszystko na swojej drodze

Captains

Nazwa

Złoto/Shards

Życie/Energia

Obrażenia

Odporności (%)

 

Zdolności/Czary

Chameleon Rogue - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Chameleon Rogue

75/40

290/80

20 FI

20/70/70/70

I. Find/Disarm Trap - szukanie i rozbrajanie pułapek (oraz ich ponowne zakładanie) - umiejętność bierna

II. Sneak Attack - cichy atak zwiększa o połowę liczbę zadanych obrażeń, umiejętność bierna

III. Cloaking - krycie się w cieniu, umiejętność bierna

IV. Improved Sneak Attack - patrz II, wzmocniona wesja

V. Crippling Blow - oprócz zadawania obrażeń obniża wszystkie odporności celu

Fire Drake - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Fire Drake

125/60

560/90

28 OG

65/0/65/65

I. Deadly Spines - wyrzuca śmiercionośne kolce raniące wrogów w pewnym obszarze

II. Breathe Fire - pluje strumieniem ognia zadając obrażenia przeciwnikom i budynkom na danym obszarze

III. Greater Deadly Spines - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Breathe Inferno - patrz II, wzmocniona wersja

V. Molten Blast - wypluwa ogromną kulę magmy, tylko przeciw budynkom

Lizardfolk Fighter - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Lizardfolk Fighter

105/45

380/50

36 FI

70/20/70/70

I. Spiny Scales - skóra wojownika pokrywa się kolczastymi łuskami powodując obrażenia u atakującego za każdym razem gdy uderzy

II. Haste - dwukrotnie przyspiesza atak wojownika przez pewien czas

III. Greater Spiny Scales - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Haste - patrz II, wzmocniona wersja

V. Tribal Warcry - spowalnia i rani wszystkich wrogów w najbliższym otoczeniu

Night Skink - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Night Skink

75/50

280/100

20 OG

65/65/65/0

I. Harm - potężna dawka energii raniąca pojedynczy cel

II. Dispel Magic - rozproszenie magii

III. Greater Harm - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Dispel Magic - patrz II, wzmocniona wersja

V. Wave of Fatigue - powoduje, iż wrogowie w obszarze jego oddziaływania czują niezwykłe zmęczenie - spowalnia szybkość ataku i poruszania się

Poison Archer - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Poison Archer

110/55

360/45

30 TR

0/65/65/65

I. Trueshot - trafiając w pojedynczy cel odrzuca go do tyłu i powoduje obrażenia

II. Arrow of Hex - oprócz zadanych obrażeń, przeciwnik po każdym skorzystaniu ze swojej umijętności odnosi kolejne

III. Greater Trueshot - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Arrow of Hex - patrz II, wzmocniona wersja

V. Plague Shot - wrogowie w obszarze strzału zostają zainfekowani zarazą, dodatkowo mogą przenieść ją na innych

Pteranodon Raider - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Pteranodon Raider

105/40

380/50

30 TR

65/65/0/65

I. Carpet Bomb - coś na kształt "nalotu dywanowego"

II. Rotgrubs - uszkadza fundamenty budynków czyniąc je bardziej podatnymi na zniszczenia

III. Deadly Carpet Bomb - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Ravenous Rotgrubs - patrz II, wzmocniona wersja

V. Ultimate Sacrifice - dowódca wraz z podkomendnymi poświęca swoje życie zadając obrażenia wrogom znajdującym się we wskazanym obszarze

Spirit of Nature - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Spirit of Nature

105/55

520/70

24 FI

70/70/20/70

I. Entangle - unieruchamia cel na pewien czas

II. Taunt - przyciąga uwagę przeciwników, powodując, iż atakują tylko jego

III. Greater Entangle - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Taunt - patrz II, wzmocniona wersja

V. Engulf - wchłania cel zwiększając ilość swoich punktów życia

Spitting Turtle - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Spitting Turtle

115/50

355/40

28 TR

65/65/0/65

I. Vile Blast - wyrzuca kulę gęstej i lepkiej substancji, która eksploduje po pewnym czasie, zadając obrażenia przeciwnikom wokół niej

II. Smoke Screen - oślepia przeciników

III. Greater Vile Blast - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Smoke Screen - patrz II, wzmocniona wersja

V. Bombard - żółw zostaje unieruchomiony, jednak znacząco powiększa się jego zasięg rażenia

Tribal Shaman - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Tribal Shaman

75/60

270/115

18 MG

0/65/65/65

I. Regeneration - przyspiesza poziom regeneracji celu

II. Blood Thirst - za każdym razem, gdy cel, na który rzucono ten czar, trafi przeciwnika, otrzyma bonus do ataku

III. Greater Regeneration - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Blood Thirst - patrz II, wzmocniona wersja

V. Shamanic Ritual - szaman przez pewien czas zostaje unieruchomiony ale znacząco wzmacnia szybkość regeneracji sojuszniczych oddziałów

Troglodyte Surveyor - Armia | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Troglodyte Surveyor

95/50

250/80

26 MG

65/65/65/0

Potrafi szybciej niż inni gromadzić zasoby i wykrywać niewidzialne jednostki

I. Fire Seeds - rozrzuca wybuchające miny uaktywniające się gry wejdzie w nie wróg

II. Locate Resources - bardzo przydatny czar, pozwala na wykrycie leżących niedaleko zasobów

III. Greater Fire Seeds - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Locate Resource II - patrz II, wzmocniona wersja

V. Field of Thorns - tworzy obszar pełen cierni, które ranią wszystkich wrogów przechodzących przez dany obszar

Podobało się?

0

Dragonshard

21 września 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl