Dragonshard: Armia Order of the Flame

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Order of the Flame - Armia

Legenda obrażeń/odporności

Odporności w tabelach poniżej podane są w takiej kolejności:

(CH)

Zadawane przez Championa - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Zadawane przez Championa

(FI)

Fizyczne - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Fizyczne

(MG)

Od magii - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od magii

(OG)

Od ognia - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od ognia

(TR)

Od trucizny - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od trucizny

Champions i Juggernaut

Uwaga: Złoto i Dragonshards wydajemy na rekrutację Champions tylko gdy zginą - na początku każdego rozdziału dostępni są za darmo

Bohater

Opis

Złoto/Shards

Życie/Energia

Obrażenia

Odporności (%)

Zdolności/Moce

Amathor - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Amathor

 

Legendarny czarodziej wspomagający swą wiedzą i umiejętnościami Order of the Flame

175/215

600/300

36 CH

25/75/75/75

Pasywna - Increased Energy Regeneration - wszystkie nasze jednostki szybciej regenerują energię

Bitewna - Freeze - potrafi zamrozić wrogów znajdujących się w danym obszarze na pewien czas

Ładowalna - Spell Mastery - przez pewien czas wszystkie nasze jednostki mogą korzystać z czarów i zdolności bez zmniejszania energii

Bastion - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Bastion

 

Potężny Warforged, zresztą jeden z ostatnich przedstawicieli tej rasy

290/75

900/100

39 CH

75/25/75/75

Pasywna - Increased Resistances - wzmacnia wszystkie odporności naszych jednostek

Bitewna - Wrecking Ball - uderza kulą w ziemię powodując obrażenia u wrogów I odrzucając ich do tyłu

Ładowalna - Battleplan - nasze jednostki zyskują bonus do obrażeń, głównie przeciw budynkom

Kael - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Kael

 

Niegdyś lider prężnej gildii złodziei działającej w ukryciu, dzisiaj oddany sługa Zakonu. Jednak dawne zwyczaje nie zanikają tak szybko, musi więc jeszcze zapracować na zaufanie pozostałych

155/150

620/200

30 CH

75/75/25/75

Pasywna - Attack Bonus - nasze jednostki zyskują bonus do zadawanych obrażeń

Bitewna - Hail of Blades - "deszcz sztyletów" spadających na wrogów w określonym obszarze

Ładowalna - Cheat Death - przez pewien czas jednostki, których punkty życia spadły do zera pozostają przy życiu i nadal walczą

Dodatkowo Kael posiada umiejętność krycia się w cieniu oraz wykrywania i rozbrajania pułapek

Lady Marryn - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Lady Marryn

 

Prawdziwa liderka Zakonu. Bardzo szybko awansowała w jego strukturach udowadniając swoje zaangażowanie w walkę i sprawy Kościoła. Nie uznaje przegranej.

180/180

720/250

30 CH

75/75/75/25

Pasywna - Increased Hit Points Regeneration - zwiększa szybkość regeneracji punktów życia naszych jednostek

Bitewna - Hammer of Justice - uderzenie młotem, który zadaje wrogom obrażenia i odrzuca ich do tyłu

Ładowalna - Mass Heal - częściowo leczy wszystkie nasze jednostki

Phoenix - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Phoenix

Na pomoc tej mitycznej bestii zrodzonej z płomieni może liczyć Zakon w złowieszczych czasach. Feniks sieje spustoszenie w szeregach wroga

1065/1065

3200/200

100 CH

75/75/75/20

War Shriek - ogranicza prędkość poruszania się i ataku wrogich oddziałów w danym obszarze o połowę

Immolation - wszyscy wrogowie znajdujący się w pobliżu otrzymują 5 obrażeń na sekundę

Captains

Nazwa

Złoto/Shards

Życie/Energia

Obrażenia

Odporności (%)

 

Zdolności/Czary

Artificer - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Artificer

100/70

250/100

26 OG

65/65/65/0

Potrafi szybciej niż inni gromadzić zasoby

I. Bull's Strength - powiększa ilość zadawanych obrażeń oraz jednostkę, na którą został rzucony

II. Repair Light Damage - naprawia Warforged (+100 HP)

III. Empowered Bull's Strength - patrz I, mocniejsza odmiana

IV. Repair Critical Damagae - patrz II (+200 HP)

V. Heroic Might - ulepsza broń jednostek, na którą został rzucony, ignorowane są odporności celu

Barbarian - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Barbarian

125/50

420/50

35 FI

20/70/70/70

I. Rage zwiększa ilość zadawanych obrażeń kosztem zmniejszenia odporności

II. Mark of the Phoenix - gdy barbarzyńca z aktywnym czarem ginie, jednostki wokół niego otrzymują bonus do ataku, zwiększający się wraz ze zmniejszaniem HP

III. Greater Rage - patrz I, ulepszona wersja

IV. Greater Mark of the Phoenix - patrz I, ulepszona wersja

V. Berserker Frenzy - barbarzyńca wpada w szał bojowy zwiększający czasowo ilość zadawanych obrażeń, ilość HP oraz prędkość poruszania się i ataku

Cleric - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Cleric

90/50

300/80

19 MG

65/0/65/65

I. Cure Light Wounds - leczy mniejsze rany (+30 HP)

II. Hold - unieruchamia na pewien czas przeciwnika

III. Cure Critical Wounds - leczy rany krytyczne (+60 HP)

IV. Greater Hold - unieruchamia przeciwnika na dłuższy czas (niż Hold)

V. Ressurect - wskrzesza dowódcę lub Championa

Deathless Gueardian - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Deathless Gueardian

95/65

350/90

28 MG

65/65/0/65

Potrafi wykryć niewidzialnych wrogów

I. Enervation - wysysa z wroga energię jednocześnie zadając obrażenia

II. Locate Resources - bardzo przydatny czar, pozwala na wykrycie leżących niedaleko zasobów

III. Maximized Erevation - patrz I, mocniejsza wersja czaru

IV. Remove Magic - usuwa działanie wszelkich czarów w danym obszarze

V. Ethereal Form - dowódca wraz z oddziałem przenosi się do innej rzeczywistości stając się niewidzialnym oraz niezdolnym do ataku i odnoszenia obrażeń

Flame Archon - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Flame Archon

100/55

370/70

30 OG

65/0/65/65

I. Javelin of Power - atak typu powietrze-ziemia, przeciwnicy oprócz odniesionych obrażeń zostają odrzuceni w tył

II. Holy Wrath - przeciwnik, na którego rzucono ten czar będzie odnosić obrażenia jeśli kogoś zaatakuje

III. Greater Javelin of Power - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Holy Wrath - patrz II, wzmocniona wersja

V. Blind - boskie światło oślepia przeciwników w danym obszarze, nie mogą atakować naszych jednostek

Paladin - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Paladin

130/40

560/60

28 MG

70/70/70/20

I. Trample - wierzchowiec paladyna uderza przednimi kopytami w ziemię powodując obrażenia u przeciwników i ich ogłuszenie

II. Smite - boska energia poraża przeciwników zadając im spore obrażenia

III. Improved Trample - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Smite - patrz II, wzmocniona wersja

V. Lay on Hands - paladyn odzyskuje 1000 HP

Ranger - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Ranger

100/50

350/50

29 TR

0/65/65/65

I. Caltrops I - łucznik wyrzuca kolce, kaleczące przeciwnika, który na nie stanie, przydatne podczas ucieczki

II. Animal Companion - jednostka przyzywa zwierzę - na powierzchni jest to orzeł, kryjący się w cieniu, w podziemiach jest to szczur - przydatne przy odkrywaniu mapy

III. Caltrops II - patrz I, wzmocniona wersja czaru

IV. Greater Animal Companion - patrz II, wzmocniona wersja czaru

V. Snipe - umożliwia wycelowanie w konkretnego przeciwnika i zadanie mu znacznie większych obrażeń

Rogue - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Rogue

85/50

310/50

20 TR

70/70/20/70

I. Find/Disarm Trap - szukanie i rozbrajanie pułapek (oraz ich ponowne zakładanie) - umiejętność bierna

II. Sneak Attack - cichy atak zwiększa o połowę liczbę zadanych obrażeń, umiejętność bierna

III. Cloaking - krycie się w cieniu, umiejętność bierna

IV. Improved Sneak Attack - patrz II, wzmocniona wesja

V. Silent Strike - strzał z odległości zadający sporo obrażeń zarówno jednorazowo jak i co sekundę, nie powoduje wyjścia z cienia

Sorcerer - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Sorcerer

80/70

290/110

22 OG

0/65/65/65

I. Fireball - nic dodać nic ująć, kula ognia zadająca sporo obrażeń

II. Feeblemind - blokuje przeciwnikowi możliwość korzystania z czarów

III. Maximized Fireball - patrz I, ulepszona wersja czaru

IV. Greater Feeblemind - patrz II, ulepszona wersja czaru

V. Meteor Swarm - rój meteorów uderzający w 3 flach, zadający dużo obrażeń

Warforged Titan - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Warforged Titan

110/35

400/50

26 FI

70/20/70/70

I. Warforged Traits I - tytan nie może zostać odrzucony do tyłu, ponadto przy małej liczbie HP wyłącza się oczekując na naprawę

II. Deflective Armor - zwiększa odporność na ataki miotane

III. Warforged Traits II - patrz I, wzmocniona wersja oraz dodatkowo zwiększona odporność na truciznę i niewrażliwość na oślepienie i ogłuszenie

IV. Improved Deflective Armor - patrz II, wzmocniona wersja czaru

V. Besiege - potężne uderzenie działające wyłącznie na budowle, zadaje 450 punktów obrażeń

Dragonshard

21 września 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl