Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo
Aktualizacja:
Mapa

Opis przejścia
Sytuacja wygląda tak, że nie możesz teraz cofnąć się do wcześniejszych lokacji. Trzeba iść naprzód. Rzuć okiem na punkt widokowy, a zauważysz grasujące w pobliżu pomioty i tajemniczego człowieka. W następnym pokoju będziesz mógł ponownie zebrać drużynę oraz zostawić część zdobytego ekwipunku w schowku (1).

W końcu dotrzesz do pomieszczenia opanowanego przez genloki i hurloki. Ich największym atutem jest liczebność, gdyż na początkowej grupce na pewno się nie skończy. Potwory będą systematyczne nadciągać, choć poza siłą fizyczną, nie wykażą żadnych specjalnych zdolności.

Po skończonej walce usłyszysz głos wydobywający się z niebieskiej poświaty. Obok zauważysz magiczną barierę (2), broniącą dostępu do cienia i jeśli zainteresujesz się lokacją, uaktywnisz nowe zadanie specjalne. W tym celu zdejmij dwa znaki wiążące połyskujące na dekoracjach (3). Otworzy to magiczne przejście, doprowadzając do starcia ze stworem.

Przeciwnik z Twoją drużyną nie ma szans, ale po kilku pierwszych ciosach wezwie na pomoc sojuszników. Wokół zaroi się od cieni, choć już mniej wytrzymalszych od tego głównego. Wychodząc zwycięsko z potyczki, dowiesz się, że słyszysz samego ojciec bohatera i jednocześnie uaktywnisz wyzwanie Wola Malcolma. Zadanie wiązać się będzie z oczyszczeniem dwóch kolejnych klatek z demonami i z poradnikiem odszukasz je bez problemu. Na razie jednak kontynuuj wędrówkę.

W lokacji nr 4 kiedy tylko podejdziesz do pozostawionej tam skrzyni, zostaniesz zaatakowany przez małą grupkę genloków. Ostatecznie trafisz na most, gdzie spotkasz trochę niespełna rozumu wojownika. Dowiesz się od niego, że jedynym wyjściem jest teraz dotarcie do serca więzienia i rozbicie pewnych pieczęci. Pomóc w tym ma zdobyty na Rhatiganie klucz oraz osoba samego Hawke'a.

To złamania pierwszego znaku dojdzie w obszernej sali (5) z połyskującym podestem w centralnej części. Po dotknięciu go kluczem, pojawi się słusznych rozmiarów strażnik. Potwór nie wykazuje żadnych nadnaturalnych umiejętności, poza oczywiście mocarną siłą (jak się zaprze, to potrafi nieźle przyłożyć). Co jakiś czas będzie się też teleportował.

Po wszystkim przyczłapie opętaniec, którego poznałeś na moście. Wytłumaczy, że możesz wchłonąć moc jednego z czterech filarów otaczających pieczęć. Każdy daje inny bonus do broni-klucza trzymanej przez Hawke'a, a jakie to są, dowiesz się z poniższej tabelki:
Filar obrażeń naturalnych | + 5 obrażeń naturalnych |
Filar obrażeń elektrycznych | + 5 obrażeń elektrycznych |
Filar obrażeń od ognia | + 5 obrażeń od ognia |
Filar obrażeń od zimna | + 5 obrażeń od zimna |

W drodze do kolejnego piętra wiezienia będziesz musiał rozwiązać jeszcze jeden problem. To genlok alfa, który pojawi się na moście (6). To wytrzymalsza wersja poznanego wcześniej potwora, mająca do dyspozycji potężną osłonę. Jeśli będziesz uderzał po niej, nie zrobisz większej krzywdy bestii. Najlepiej skupić gniew paskudy na jakimś wytrzymałym członku drużyny, a potem zajść ją od tyłu. Genlok alfa lubi też szarżować zwalając z nóg wszystkich na swej drodze.
0
- Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry
- Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Pustkowie Vinmark | Dragon Age II Dziedzictwo
- Czeluść w górach Vinmark | Dragon Age II Dziedzictwo
- Kryjówka Kartelu | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Farele | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - podnóże wieży | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Danekena | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Riannon | Dragon Age II Dziedzictwo
- Ostatnia pieczęć | Dragon Age II Dziedzictwo
- Osiągnięcia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
W sumie nie musieliście robić poradnika do Dziadostwa bo szczerze mówiąć za bardzo nie ma o czym w tym DLC doradzać :]
ww1990ww Konsul
Ależ jest, a jak nie daj Boże ktoś nie poradzi sobie z zagadkami logicznymi? Których rozwiązanie wymaga członkostwa w MENS-ie i ilorazu inteligencji na poziomie 150 punków.
Agita Pretorianin
No tak, to już wiem dlaczego nie ukończyłam jednego questa - bo mam tylko 140 punktów IQ, gdybym miała te 150, to na pewno znalazłabym ten sztylet ;P.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
