Więzienie Koryfeusza - piętro Danekena | Dragon Age II Dziedzictwo
Aktualizacja:
Mapa

Opis przejścia
Jeśli zdecydujesz się pójść z Janeką, trafisz na piętro Danekena. Gdzieś w pobliżu przebywa jednak też Larius, który zapragnie zastopować strażniczkę i jej nowych sprzymierzeńców. O wszystkim dowiesz się kiedy zawitasz w lokacji nr 1. Spotkasz tam trzech krasnoludów z Kartelu będących na usługach Janeki. Niedługo potem były komendant Straży aktywuje magiczne bariery tarasujące przejścia.

Tarcze potrafi wyłączyć Twoja nowa towarzyszka, choć niestety tylko jedną w danym kolorze. Nie będzie to problem jeśli zależy Ci jedynie na opuszczeniu poziomu. Trochę więcej napracujesz się przy próbie oczyszczenia go ze skarbów.

Kolejność klikania charakterystycznych kontrolerów mocy widzisz na mapce - wyłączenie przekaźników 2-6 spowoduje, że droga na most stanie otworem. Wcześniej z punktu widokowego będziesz mógł zobaczyć jak Larius i jego kompani przechodzą na jego drugą stronę. Pałętając się korytarzami, stoczysz tylko jedną walkę. Dojdzie do niej kiedy wskażesz Janece przedostatni (5) przełącznik. Wtedy zaatakuje Cię grupka cieni. Do podobnej konfrontacji może dojść jeszcze raz, choć jest to wyzwanie opcjonalne (możesz już teraz iść w stronę mostu).

W północnej części labiryntu ukryty jest bowiem kufer, a w nim rzadki przedmiot (czapka zwiadowcy straży). Patrząc od lokacji z krasnoludami, dostępu do niego broni pomarańczowa bariera i aby ją zlikwidować musisz dezaktywować kontrolery 7-15. Ostrożnie postępuj tylko przy 12, kiedy to zostaniesz otoczony przez cienie i demona gniewu. Przechadzając się po piętrze zwracaj uwagę na notatki, pogłębiające wiedzę na temat tutejszych zdarzeń. Zeby dojść z powrotem do mostu, będziesz musiał jeszcze raz wyłączyć źródła 4, 5 i 6.

Kiedy już znajdziesz się w sali z Lariusem (16), powoła on do życia trzy kamienne giganty, a samemu da nogę. Jako pierwszy w Twoją stronę zacznie kroczyć mocny golem. Zgodnie z nazwą, okaże się niezwykle wytrzymały, a jego uderzenia odczuje nawet dobrze wyszkolony wojownik. Po pewnym czasie przebudzi się golem odporny na magię, a potem do akcji ruszy golem regenerujący się. Każdy z nich rozpocznie atak, po uprzednim, samoistnym uśpieniu poprzednika.

Kiedy na odpoczynek zdecyduje się trzeci kolos, do walki wrócą dwaj poprzedni (w tym samym czasie). W miarę przeciągania się konfrontacji, Twoja drużyna będzie musiała zmierzyć się z trzema golemami na raz i jeśli do tego dojdzie, rozsądnie byłoby wówczas skoncentrować się na jednym. Po wygranym starciu bez problemów osiągniesz swój cel, czyli wieżę wiezienia.
0
- Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry
- Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Pustkowie Vinmark | Dragon Age II Dziedzictwo
- Czeluść w górach Vinmark | Dragon Age II Dziedzictwo
- Kryjówka Kartelu | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Farele | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - podnóże wieży | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Danekena | Dragon Age II Dziedzictwo
- Więzienie Koryfeusza - piętro Riannon | Dragon Age II Dziedzictwo
- Ostatnia pieczęć | Dragon Age II Dziedzictwo
- Osiągnięcia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
W sumie nie musieliście robić poradnika do Dziadostwa bo szczerze mówiąć za bardzo nie ma o czym w tym DLC doradzać :]
ww1990ww Konsul
Ależ jest, a jak nie daj Boże ktoś nie poradzi sobie z zagadkami logicznymi? Których rozwiązanie wymaga członkostwa w MENS-ie i ilorazu inteligencji na poziomie 150 punków.
Agita Pretorianin
No tak, to już wiem dlaczego nie ukończyłam jednego questa - bo mam tylko 140 punktów IQ, gdybym miała te 150, to na pewno znalazłabym ten sztylet ;P.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
