Deus Ex Human Revolution act 2: wariant pokojowy- Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych
Aktualizacja:
(8) wariant pokojowy: Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych
Uwaga! Powoli zbliżasz się już do miejsca, które jest niedostępne i do którego nie można zdobyć specjalnej karty wejścia. Radzę więc starannie planować wszystkie posunięcia, szczególnie jeśli zależy Ci na nie wszczynaniu alarmów.

Oznaczenia na mapie: 1 - Główne wejście pilnowane przez strażnika; 2 - Zapory laserowe; 3 - Południowy składzik (szyb i krucha ściana); 4 - Drzwi do pomieszczenia z laserami; 5 - Stróżówka
![]() | ![]() |
Przystąp do eksploracji trzeciego piętra. Zanim skierujesz się w stronę aktualnego celu misji dobrze byłoby zbadać kilka pomieszczeń znajdujących się w północno-wschodniej części tego obszaru. Drzwi do pomieszczenia Server Room A3 #1 mają zamek elektroniczny drugiego stopnia, a w środku warto rozejrzeć się za szufladą i terminalem komputerowym. Kolejne jest pomieszczenie Server Room A2 #2, do którego nie trzeba się włamywać.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu Server Room A2 warto przede wszystkim zaczekać aż jedna z pracownic odejdzie od terminalu komputerowego #1. Ma on zabezpieczenie trzeciego stopnia i skrywa kilka wiadomości, przy czym w celu zapewnienia sobie ich bezpiecznego odczytania będziesz zapewne musiał ogłuszyć dwie osoby obecne w tym pomieszczeniu. Ostatnie pomieszczenie to Server Room A1 #2. Także to pomieszczenie jest ogólnodostępne. Warto przejrzeć wiadomości pozostawione na terminalu komputerowym, jak również pozaglądać do szuflad, odnajdując w jednej z nich palmtopa z hasłem radium pasującym do loginu squan. Możesz już skupić się na aktualnym celu misji.
![]() | ![]() |
Przy próbie zbliżenia się do głównego wejścia #1 zostaniesz zatrzymany przez jednego ze strażników i poinformowany o braku dostępu. Gra nie pozwoli Ci przekupić tej postaci, ale jeżeli dysponujesz ulepszeniem Wzmacniacz społeczny, to będziesz mógł wydobyć dodatkowe informacje. Musiałbyś mianowicie uaktywnić feromony (klawisz Z) i wybrać opcję zachowania dla typu osobowości beta (Urok) #2. Od strażnika dowiesz się o drugim pomieszczeniu, z którego monitoruje się rdzeń danych i kontroluje pracę zapór laserowych.
![]() | ![]() |
Możesz już udać się na północ. Jeżeli posiadasz kamuflaż (ulepszenie System maskujący), to możesz wybrać znacznie krótszą drogę i przejść przez zachodnią zaporę laserową #1, a następnie znokautować lub ominąć patrolującego pobliski korytarz wartownika. Jeżeli nie posiadasz stosownego wszczepu lub jeżeli nie chcesz podejmować ryzyka, to pozostanie Ci wybranie dłuższej drogi. W takim przypadku skieruj się na północ, korzystając ze schodów #2.
![]() | ![]() |
Także i tu natrafisz na zaporę laserową, ale służący do jej wyłączania terminal #1 cechuje się najniższym pierwszym poziomem zabezpieczeń. Wyłącz zaporę laserową i w odpowiednim momencie zaatakuj patrolującego pobliski korytarz wartownika #2. Ruszaj na zachód.
![]() | ![]() |
Na dwóch kolejnych przeciwników wpadniesz po dotarciu do miejsca, w którym korytarz zakręca na południe. Uważaj w szczególności na wartownika patrolującego centralną część tej lokacji. Zaczekaj aż on ruszy na wschód i dopiero wtedy zbliż się do osoby przemierzającej południowo-zachodnią część tej lokacji #1. Po jej wyeliminowaniu powróć do wspomnianego wcześniej wartownika i jego również się pozbądź #2. Warto przy okazji zbadać jego ciało, gdyż dzięki odnalezionemu palmtopowi zdobędziesz kod do głównego pomieszczenia danych - 0703.

Niezależnie od tego w jaki sposób rozprawiłeś się (lub nie) z opisanymi powyżej wartownikami musisz teraz przedostać się do pomieszczenia z pułapkami laserowymi. Najprostsze rozwiązanie to skierowanie się do oznaczonych przez grę drzwi (powyższy screen). Mają one zamek elektroniczny czwartego stopnia, ale możesz tu skorzystać z pozyskanego niedawno kodu 0703.
![]() | ![]() |
Dwa pozostałe warianty zakładają wybranie się do południowego składziku (Storage Room), którego pilnował jeden z wartowników #1. Możesz tu przede wszystkim skorzystać z wejścia do szybu wentylacyjnego #2.
![]() | ![]() |
Szyb wentylacyjny zaprowadzi Cię na tyły stróżówki (Security Area) #1. Ostrożnie zbliż się do wejścia do głównego pomieszczenia i zaczekaj aż strażnicy rozejdą się. Jako że przeciwnicy ustawią się twarzą do komputerów będziesz mógł ich obu w łatwy sposób zaskoczyć i zneutralizować #2. Jeden z wrogów ma przy sobie palmtopa, ale nic wartościowego na nim nie zapisano.
![]() | ![]() |
Korzystając z okazji zbadaj szafki na tyłach stróżówki, a następnie odszukaj Ebooka i włam się do terminalu komputerowego #1. Ma on zabezpieczenie zaledwie pierwszego stopnia i ponadto hasło do niego przechowywane jest na sąsiednim terminalu - to muonrule. Z pomocą komputera będziesz mógł przede wszystkim otworzyć pobliskie drzwi, ale także wyłączyć kamery i robota (jeżeli masz odpowiednie wszczepy) #2.
![]() | ![]() |
Wyjdź ze stróżówki. Zauważ, że możesz w łatwy sposób zaskoczyć mijanego wcześniej wartownika #1, odnajdując przy jego ciele palmtopa z kodem do głównego pomieszczenia danych (9762). Docelowo musisz skorzystać z nowo odblokowanego przejścia #2, prowadzącego do pomieszczenia z laserami.
![]() | ![]() |
Ostatni trzeci wariant również zakłada rozpoczęcie działań w południowym składziku. Jeżeli masz nabyte ulepszenie Przebijanie ścian, to odnajdziesz tu słabszy fragment ściany #1. Przebij się na drugą stronę, a znajdziesz się przy drabince #2.
![]() | ![]() |
Po skorzystaniu z drabinki wejdź do szybu wentylacyjnego #1. Zaprowadzi Cię on do wyjścia znajdującego się w zachodniej części pomieszczenia z laserami #2.

Niezależnie od wybranej ścieżki musisz dotrzeć do pomieszczenia z pułapkami laserowymi. Jak się zapewne domyślasz, będziesz musiał przejść przez całe to pomieszczenie, starając się dotrzeć do nowej windy. Głównym utrudnieniem będzie to, że niektóre lasery będą pozostawały w ciągłym ruchu. W rezultacie zmuszony zostaniesz do wykazania się dużą precyzją i cierpliwością, bo przecięcie dowolnej wiązki będzie oczywiście równoznaczne z wszczęciem alarmu.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 9 (przejście przez pomieszczenie z pułapkami laserowymi).
- Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
- Deus Ex Bunt Ludzkości: Poradnik akt 2 - Hengsha
- Deus Ex Human Revolution act 2: Poszukiwanie dowodu
- Deus Ex Human Revolution act 2: Zbadanie okolic miejsca startu
- Deus Ex Human Revolution act 2: Uratowanie pracownika TYM
- Deus Ex Human Revolution act 2: Dotarcie do sali kriosterylizacji
- Deus Ex Human Revolution act 2: wariant pokojowy- Przeprawa przez salę kriosterylizacji
- Deus Ex Human Revolution act 2: wariant agresywny- Przeprawa przez salę kriosterylizacji
- Deus Ex Human Revolution act 2: Dotarcie do pierwszej windy
- Deus Ex Human Revolution act 2: Dotarcie do drugiej windy
- Deus Ex Human Revolution act 2: wariant pokojowy- Przeprawa przez laboratoria
- Deus Ex Human Revolution act 2: wariant agresywny- Przeprawa przez laboratoria
- Deus Ex Human Revolution act 2: wariant pokojowy- Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych
- Deus Ex Human Revolution act 2: wariant agresywny- Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych
- Deus Ex Human Revolution act 2: Przejście przez pomieszczenie z pułapkami laserowymi
- Deus Ex Human Revolution act 2: Poszukiwanie dowodu
- Deus Ex Bunt Ludzkości: Poradnik akt 2 - Hengsha
Komentarze czytelników
urządzenie odblokowujące można kupić na czarnym rynku bądź można je znaleźć w grze ;)
W pudełku miałem kod na zawartość do gry, widocznie miałem szczęście, że go dostałem :)
łee, to skąd masz takie urządzenie? Albo jak je zdobyć? Też chcę:)
A to dziwne bo preordera nie składałem :D DE:HR kupiłem w dniu premiery w MM.
fenfir --> Urządzenie do odblokowywania zamków jest dostępne tylko jeżeli złożyłeś pre-order, tak więc nie ma o nim żadnej wzmianki w poradniku, bo nie jest nawet oferowane przez handlarzy. Co do skrzynki, prawdopodobnie nie sprawdziłem tego wariantu. :)
Ja zrobiłem w sumie podobnie: włączyłem kamuflaż, rzuciłem na zamek to urządzenie do odblokowywania i schowałem się za drzwiami baru. Ochroniarze się zlecieli, ale nie podchodzili do tego zamku więc wystarczyło poczekać chwilę aż się uspokoją.
edit. Zadanie "[ Poszukiwanie dowodu ] (6) Dotarcie do drugiej windy"
Nie trzeba mieć ulepszenia Przesuwanie ciężkich przedmiotów by dostać się za tą wysoką skrzynkę, ja na nią wskoczyłem i tam jest niższa skrzynka, którą można górą wydostać i podstawić pod kratkę z tym, że przy tym sposobie trzeba mieć ulepszenie związane z wysokim skokiem.
Dzięki.Znalazłem jeszcze inny sposób: pomajstrować chwilę w terminalu aby zdenerwować ochroniarza i zmusić go do podejścia(znika z oczu ochrony stojącej na korytarzu przy antresoli). Paralizatorem go i BŁYSKAWICZNIE zaciągamy ciało za bar (radzę wcześniej otworzyć drzwi) i chowamy się tam zanim zlecą się bandziory.Przeczekujemy alarm i już bez stresu włamujemy się.
Hm, dwa razy przechodziłem ten quest i za każdym razem żaden z ochroniarzy nie spoglądał w stronę tego terminalu. Jeżeli zamknięcie drzwiczek do baru, przy którym wcześniej stał kierownik lokalu nie pomaga, to najlepszą metodą jest chyba ogłuszenie wartownika z pomocą broni paraliżującej i kamuflażu. Możesz też oczywiście próbować włamać się do terminalu z włączonym kamuflażem, ale jest duża szansa, że baterie się wyczerpią zanim zaliczysz mini-grę.
Stranger, Szanghajska sprawiedliwość,w końcówce trzeba włamać się do systemu,przy górnym barze ale ochroniarz podnosi raban gdy się włamuje,nie zmienia miejsca.Jak się go pozbyć,odwrócić uwagę?
koobon --> Spoko, naniosę w najbliższym czasie poprawki do tego questu. Dzięki za czujność. ;)
fajny Książę --> Faktycznie, pewnie dlatego, że w okolicy przebywa mnóstwo niewinnych osób i nie chciałem wywoływać poruszenia. Jakbyś jeszcze coś znalazł, to zapraszam. ;)
Stranger--> Zapomniales o jeszcze jednej mozliwosci dostania sie do Gniazda - znokautowaniu ochroniarza.
Dodam, że nie trzeba spotykać się z Tongiem. Można kanałami wentylacyjnymi dojść do jego gabinetu w piwnicy i podejrzeć jego rozmowę z oficerem Belltower.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























