Dostań się do wieży | Prolog Deponia Doomsday
Aktualizacja:
Dostań się do wieży
Skorzystaj z drabinki, by zejść z pojazdu na ziemię. Skieruj się w prawo, w nieznane... Podejdź do drzwi wieży - są zamknięte na amen i na pewno ot tak ich nie otworzysz. Weź leżącą pod drzwiami puszkę sprayu (z prawej strony). Wróć do pojazdu.
Potrzebujesz narzędzi, żeby otworzyć drzwi wieży, ale znajdująca się przy pojeździe skrzynka z narzędziami (na prawo od drzwi auta) zamarzła i nie sposób się do niej dostać. Wejdź po drabince. W ekwipunku (kliknij widoczny w prawym górnym rogu ekranu uchwyt, by go przywołać, albo przesuń rolkę myszki - w zależności od opcji wybranej w ustawieniach) połącz posiadaną zapalniczkę z puszką sprayu. Otrzymasz improwizowany miotacz ognia. Rozmroź za jego pomocą skrzynkę z narzędziami. Otwórz ją i wyjmij z niej lampę lutowniczą. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Against Better Judgement, odłóż na chwilę lutlampę z powrotem do skrzynki). Zejdź po drabince i maszeruj pod drzwi wieży.
Otwieranie drzwi wieży
Potraktuj blokującą je zasuwę lutlampą. Najpierw w zbliżeniu rozpal jej płomień (wciskając odpowiednio długo LPM). Następnie przesuwaj nią (z wciśniętym LPM) po kolejnych prętach, rozpalając je do czerwoności (z widocznym żółtym paskiem pośrodku), aż uda się je przeciąć (musisz dojechać do ostatniego z nich, zanim którykolwiek z poprzednich przestanie być czerwony). (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Distraction, pozwól rozproszyć się przebiegającemu za plecami fewlockowi, kiedy będziesz mieć rozgrzane tylko trzy pręty - w momencie pojawienia się cienia fewlocka przesuń szybko kursor myszki poza obręb drzwi). Wreszcie, żeby otworzyć oporne drzwi, klikaj szybko LPM - widoczny u góry po lewej wskaźnik musi stać się cały zielony, zanim upłynie czas (żółte kreseczki zapełniające pierścień wokół zielonego pola).

W trakcie ucieczki po schodach wieży uwolnij się z uścisku intruza, przypalając mu łapę, którą przytrzymuje nogę bohatera, improwizowanym miotaczem ognia. Albo - oderwawszy od słupa za sobą kawałek rury - walnij nią trzykrotnie w rzeczoną łapę. Następnie zamknij drzwi, klikając szybko LPM - kiedy uda się docisnąć je do końca, zablokuj ich zamek kawałkiem rury (trzeba ją szybko wyjąć z ekwipunku, a jeśli nie została oderwana wcześniej od słupa, będzie stać z lewej strony drzwi).
Teraz wciśnij czerwony guzik w panelu po prawej, po czym wespnij się na bombę (na prawo od drzwi). Kopnij klamrę (po lewej), po czym trzy razy przykop fewlockowi (stworkowi, który właśnie wychynął zza klamry; jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Sole Music, przykop mu kilka razy więcej - dokładnie osiem), a następnie trzykrotnie kopnij klamrę.
Za ponowne zawitanie do Deponii otrzymasz osiągnięcie Huzza, He's Back! (po wysłuchaniu piosenki).
0
Komentarze czytelników
szymon257 Legionista

Utknalem juz na poczatku gry a tu bez abonentu nie dowiem sie co zrobic. :v
zanonimizowany970682 Centurion
W angielskiej wersji strony poradniki WWW są za darmo.
ixi1992 Pretorianin

Dlaczego w tym dokumencie messages nie mam nigdzie informacji o sklonowanych jackalopów? Ani w trakcie klonowania, ani po zapisaniu gry i sprawdzeniu tego dokumentu. Nie mam pojęcia jak sprawdzić ilośc sklonowanych jackalopów. Pomoże ktoś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.