Dostań się do pomieszczenia z komputerem | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
Aktualizacja:
Dostań się do pomieszczenia z komputerem
Trafisz do "przytulnego zoo", gdzie pogadaj z Drugim Starszym (jednym z członków Rady Starszych w Elizjum). Powiedz mu, że musisz spotkać się z Radą. Dowiesz się, że zebranie Rady będzie dopiero za tydzień. Następnie zakoś dającą czerwone światło lampę, ogrzewającą kurczęta po prawej. Maszeruj w lewo - do cocktail-baru, gdzie z kolei zagadnij (w tej samej sprawie) Trzeciego Starszego. Wreszcie podejdź do znajdującego się po lewej automatu do kiełbasek "Wurst-Things-First". Włóż do niego biały klawisz wyjęty z fortepianu w salonie Goal, a Rufus automatycznie odbierze klawisz kiełbasiany. Przejściem po prawej (w głębi) wróć do zoo. Wejdź do windy (po prawej).
Stuknij młoteczkiem różowy klawisz i przenieś się do pomieszczenia Rady Starszych. Z suchego basenu zabierz kilka plastikowych piłeczek. Ze stolika przy hamaku zwiń drinka. Umocowaną do stojącej przy hamaku palmy lampę do czytania podmień na skradzioną z zoo grzejącą.

Kiedy leżący w hamaku mężczyzna upuści odbijający światło arkusz folii aluminiowej, podnieś go. Zbierz też słomę spod hamaka.
Wreszcie użyj na grzejącej lampie piłeczek - otrzymasz stopiony plastik. Następnie poddaj jej działaniu kiełbasiany klawisz, a zmieni się on w klawisz czerwony. Na koniec pogadaj na wszystkie tematy z leżącym w hamaku Czwartym Starszym - dowiesz się, że skoro nie możesz zdobyć 10 tysięcy punktów w strefie rozrywki, problem zapewne występuje w komputerze - po czym wejdź do windy (po lewej).
Zainstaluj czerwony klawisz w pustym miejscu na klawiaturze, uderz weń młoteczkiem i przenieś się do pomieszczenia z komputerem.
0
- Deponia Doomsday - poradnik do gry
- Deponia Doomsday - poradnik do gry
- Rozdział trzeci
- Dostań się do windy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Dostań się do strefy relaksu | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Dostań się do pomieszczenia z komputerem | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Zdobądź materiał genetyczny trzech zwierząt | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Stwórz matryce trzech jackalopów | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Sklonuj trzy jackalopy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Wydostań się z sauny | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Zdobądź kod | Rozdział trzeci Deponia Doomsday
- Rozdział trzeci
- Deponia Doomsday - poradnik do gry
Komentarze czytelników
szymon257 Legionista

Utknalem juz na poczatku gry a tu bez abonentu nie dowiem sie co zrobic. :v
zanonimizowany970682 Centurion
W angielskiej wersji strony poradniki WWW są za darmo.
ixi1992 Pretorianin

Dlaczego w tym dokumencie messages nie mam nigdzie informacji o sklonowanych jackalopów? Ani w trakcie klonowania, ani po zapisaniu gry i sprawdzeniu tego dokumentu. Nie mam pojęcia jak sprawdzić ilośc sklonowanych jackalopów. Pomoże ktoś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.