Tereny łowieckie Vlada | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
Aktualizacja:
Tereny łowieckie Vlada

Wejdź na tereny łowieckie, doprowadzając dzięki temu do wyświetlenia scenki przerywnikowej obrazującej atak snajperski w wykonaniu Vlada. Jak zapewne podejrzewasz Twoim nadrzędnym zadaniem stanie się zapewnienie sobie bezpiecznego sposobu dotarcia do wrogo nastawionego wampira, okupującego jedną z najwyższych platform w tej lokacji. Jest to trudne zadanie, tak więc radzę dokładnie zapoznać się z zamieszczonymi poniżej wskazówkami.

Twoim pierwszym priorytetem powinno stać się dotarcie do nowej skrzynki z bezpiecznikami, tak by doprowadzić do wyłączenia niektórych spośród tuneli z lampami UV znajdujących się na górnych balkonikach. Wyrusz w rezultacie zgodnie z sugestią gry w prawo, monitorując poczynania wartowników okupujących wyższe balkoniki mijanego budynku i nie dając im się zauważyć (szczególnie wtedy gdy jakaś osoba ustawi się przy balustradzie).


Tuż po zejściu z platformy, na której rozpocząłeś eksplorację terenów łowieckich skręć w lewo, wybierając dość dobrze ukryte przejście pokazane na screenie 1. Wejdź do niewielkiego pomieszczenia i zabierz pokazane na screenie 2 PDA (200 punktów doświadczenia).

Wznów przemarsz w stronę skrzynki z bezpiecznikami, przy czym uważaj na pokazanych na dołączonym screenie strażników wraz z towarzyszącym im pojedynczym ghulem. Wszyscy ci wrogowie będą pilnowali dostępu do zabudowań zlokalizowanych po lewej stronie i najlepiej będzie zachować bezpieczny dystans tak by nie zostać zdemaskowanym.

Nie śpiesz się z dotarciem do puszki z bezpiecznikami, bo na samym końcu prowadzącej do niej ścieżki wpadniesz na pojedynczego ghula. Zdecydowanie radzę zlikwidować tego potwora, bo w przeciwnym wypadku mógłby odnotować Twoje próby zbliżenia się do skrzynki. Po udanej egzekucji odciągnij ciało ghula do krzaków.

Możesz już podejsć do skrzynki i wejść z nią w interakcję. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że wyłączone zostaną tylko wybrane spośród tuneli z lampami UV, ale nie musisz się tym przejmować, bo te aktywne będziesz mógł w mniej lub bardziej złożony sposób omijać.

SZYBKO schowaj się teraz za pokazanym na powyższym screenie drzewem, bo przybiegnie tu za chwilę zaalarmowany wartownik. Zauważ, że postać ta zaczęła się obracać i dobrze byłoby ją zaatakować w momencie gdy ustawi się do Erica plecami (jeśli nie chcesz zabijać strażnika to jak najszybciej opuść tę okolicę).

To nie koniec problemów, bo w okolicy pojawi się również wartownik z "towarzyszącym" mu ghulem. W tym przypadku nie radzę decydować się na żadne ataki (chyba że dysponujesz pełnym zapasem punktów energii witalnej i lubisz ryzykować).
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- DARK - poradnik do gry
- DARK - poradnik do gry
- Rozdział 2 - Geoforge
- Lobby | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Biuro księgowości | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Dział administracji | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Biuro księgowości (2) | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Park | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Penthouse | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Park (2) | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Tereny łowieckie Vlada | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Following An Angel | Rozdział 2 - Geoforge | DARK
- Rozdział 2 - Geoforge
- DARK - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
