Komory kriogeniczne | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
Aktualizacja:
Komory kriogeniczne

W sali z komorami kriogenicznymi po raz kolejny będziesz musiał uważać na łowców wampirów, w tym także na nowego osobnika wyposażonego w bardzo ciężką zbroję i miniguna. Dobre wiadomości są natomiast dwie. Po pierwsze, z elektronicznych zabezpieczeń zamontowane są tu jedynie czujniki ruchu. Po drugie, gra pozwoli ci w bardzo łatwy sposób ominąć wszystkich wrogów i dotrzeć do wyjścia nawet w czasie krótszym niż jedna minuta.

Pomieszczenie, w którym rozpoczynasz eksplorację omawianego obszaru ma dwa wyjścia. Jeżeli masz zamiar zdecydować się na przemarsz przez lewą część sali z komorami to bardzo szybko wpadniesz na dwóch opancerzonych łowców. Postacie te możesz spróbować ominąć lub zabić. W tym drugim przypadku polecam najpierw zamordować przeciwnika, który regularnie wybiera się w prawo i po egzekucji szybko schować jego ciało. Następnie zajmij się jego kolegą, starając się go zajść od tyłu, wykonując atak dystansowy lub bieg przy jednej z pobliskich zasłon.

W dalszej części lewej ścieżki spotkasz dwóch wartowników pilnujących schodów. Tradycyjnie już dla tego typu scenek wrogowie rozejdą się dopiero po zakończonej rozmowie. Możesz w rezultacie szybko ich ominąć lub zająć się nimi gdy pójdą w przeciwne strony - pierwszy z wrogów zacznie badać okolicę na lewo od schodów, a drugi zacznie patrolować obszar pod górnymi balkonikami.

Jeżeli masz zamiar zdecydować się na przemarsz przez prawą część sali z komorami to niemal od razu wpadniesz na pojedynczego opancerzonego łowcę. Postać tę możesz spróbować ominąć lub zabić. W tym drugim przypadku polecam zdecydować się na atak w momencie gdy strażnik wyruszy w lewo. Nie zapomnij oczywiście schować jego ciała, odciągając je np. do startowego pomieszczenia.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- DARK - poradnik do gry
- DARK - poradnik do gry
- Rozdział 6 - M17 Base
- Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Komory kriogeniczne | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Cele | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Kantyna | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Miejsce przetrzymywania Rose | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Finałowy boss - Steiner | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Wybór zakończenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Rozdział 6 - M17 Base
- DARK - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
