Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
Aktualizacja:
Pomieszczenie ochrony

W pomieszczeniu ochrony oprócz kamer ochrony i czujników ruchu będziesz także musiał wziąć pod uwagę obecność kolejnej dużej grupy łowców wampirów. Zdecydowanie polecam pozbyć się jak największej liczby przebywających tu przeciwników, szczególnie że w dalszej części pobytu w centrum ochrony będziesz musiał przejść pomiędzy kilkoma jego obszarami.

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Ericiem zajdź od tyłu najbliżej stojącego wartownika. Równie szybko musisz zacząć przeciągać ciało tej osoby, albowiem w Twoją stronę zmierza trzech kolejnych łowców. Zdecyduj się na pozostawienie ciała w miejscu, w którym przed chwilą sam się chowałeś, obchodząc zasłonę z przeciąganymi zwłokami od lewej strony i uważając na to żeby nie znaleźć się zbyt blisko tutejszej kamery bezpieczeństwa.

Pozostań w miejscu startu i pozwól trzem opancerzonym przeciwnikom na to żeby się rozeszli. Zauważ, że jeden z łowców po chwili zatrzyma się tuż przy Tobie (to właśnie dlatego tak ważne było schowanie ciała pierwszego wartownika). Zaatakuj go gdy tylko zacznie się ponownie oddalać i dla bezpieczeństwa przeciągnij także jego ciało.


Przesuń się teraz w prawo i ustaw się w pokazanym na screenie 1 miejscu, dzięki czemu będziesz miał podgląd na dwóch pozostałych opancerzonych wrogów. Zaczekaj aż lewy łowca odwróci się i zacznie oddalać. Gdy tylko to nastąpi zbliż się do prawego przeciwnika w zbroi, ustawiając się za skrzyniami pokazanymi na screenie 2.


Także i tu musisz uzbroić się w cierpliwość, a mianowicie zaczekać aż prawy opancerzony łowca odwróci się i wyruszy w prawo. Najpierw zabij standardowego przeciwnika, a następnie wspomnianego łowcę w zbroi. Szybko schowaj oba ciała za zasłonami.

Zaczekaj teraz na przybycie ostatniego trzeciego opancerzonego łowcy z grupy, którą unikałeś od samego początku przemierzania tej lokacji. W tym przypadku sprawa jest już bardzo prosta, albowiem musisz jedynie zaczekać aż postać ta ponownie wyruszy na patrol. Doścignij oddalającego się wroga i zabij go, uważając w międzyczasie na to żeby nie zbliżyć się ani do nowych kamer ochrony ani do czujnika ruchu.

Następnym z przeciwników, którym powinieneś zainteresować się jest łowca podróżujący po lewej części pomieszczenia ochrony. Zaczekaj aż osobnik ten oddali się od swoich kolegów i przeprowadź wtedy atak z zaskoczenia.

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z moimi instrukcjami to w pomieszczeniu ochrony pozostanie już tylko dwóch pokazanych na screenie wartowników. Postacie te niestety nie opuszczą swoich posterunków, w rezultacie czego możesz pozostawić je w spokoju lub spróbować odciągnąć biegiem wykonywanym przy jednej z okolicznych zasłon.


Możesz już dokładnie zbadać całe pomieszczenie ochrony, zajmując się mianowicie odnalezieniem dwóch tutejszych sekretów. Pierwsze PDA (200 punktów doświadczenia) znajduje się w miejscu, w którym zabiłeś standardowego wartownika i drugiego łowcę w zbroi (screen 1), a drugie PDA (200 punktów doświadczenia) leży na jednym z łóżek w koszarach przy korytarzu, który był patrolowany przez trzeciego łowcę w zbroi (screen 2).

Po załatwieniu wszystkich spraw skieruj się w stronę oznaczonych przez grę drzwi. Nie śpiesz się z otwarciem tych drzwi, albowiem nad nimi zamontowano kamerę ochrony. Zaczekaj aż kamera zwróci się w inną stronę i dopiero wtedy wejdź do nowego pomieszczenia.

Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu podejdź do biurka i zabierz z niego zestaw słuchawkowy. Wysłuchaj nowej rozmowy z Rose, z której dowiesz się, że będziesz musiał dotrzeć do dwóch innych stanowisk znajdujących się w centrum ochrony.

Pierwszy komputer znajduje się w pomieszczeniu zlokalizowanym niedaleko miejsca, w którym wcześniej zabiłeś zwykłego strażnika oraz opancerzonego łowcę. Ostrożnie omiń nową kamerę ochrony i wejdź w interakcję z terminalem komputerowym.

Drugi komputer znajduje się w pomieszczeniu zlokalizowanym na prawo od dwóch ostatnich łowców wampirów. Omiń kamerę bezpieczeństwa i skorzystaj ze stanowiska.

Wysłuchaj kolejnej rozmowy z Rose i powróć do miejsca, w którym rozpoczynałeś eksplorację centrum ochrony. Zauważ, że możesz teraz skorzystać z pokazanego na screenie lewego przejścia. Dotrzyj do drzwi prowadzących do więzienia, w którym przetrzymywany jest Tom.
0
- DARK - poradnik do gry
- DARK - poradnik do gry
- Rozdział 6 - M17 Base
- Centrum dowodzenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Komory kriogeniczne | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Miejsce przetrzymywania Toma | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Cele | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Kantyna | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Miejsce przetrzymywania Rose | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Finałowy boss - Steiner | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Wybór zakończenia | Rozdział 6 - M17 Base | DARK
- Rozdział 6 - M17 Base
- DARK - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
