Crackdown 2: Wyłomy
Aktualizacja:
Wyłomy
Ogólne założenia: Wszystkie misje związane z zamykaniem wyłomów działają na takiej samej zasadzie. Twoim zadaniem jest mianowicie pozbycie się wystarczającej ilości potworów tak by widoczny w prawym górnym rogu ekranu żółty pasek uległ niemal całkowitemu wyczerpaniu. Warto dodać, że pasek będzie wyczerpywany tylko za zabijanie pokrak z ikonami nad ich głowami (zazwyczaj są to potwory wybiegające z wyłomu). Jeśli więc w okolicy znajdują się inne stwory to ich eksterminacja nie przybliży Cię do ostatecznego sukcesu.
Gdzie i kiedy: Kolejne wyłomy będą pokazywały się na mapie Pacific City w miarę rozstawiania latarni. Kolejność ich niszczenia przedstawiona została na dołączonych do tego poradnika mapkach. Zaczniesz więc od zamknięcia wyłomu o numerze 1, a skończysz na zamknięciu wyłomów o numerach 8. Bardzo istotną informacją jest to, że zadania z tej kategorii możesz wykonywać jedynie nocą. Jeżeli do wyłomu podejdziesz za dnia to nic się nie stanie. Na szczęście nawet jeśli nie zdążysz zamknąć wyłomu przed wschodem słońca, to będziesz mógł wznowić taką misję już po kolejnym zachodzie.
![]() | ![]() |
Kolejne kroki: Za każdym razem musisz dotrzeć do pokazywanego na Twojej mapie wyłomu. Po dotarciu na miejsce podejdź do wyłomu, zignoruj wstrząsy i wciśnij przycisk Y. Zaczekaj na pojawienie się napisu informującego o rozpoczęciu misji #1 . Możesz się dopiero teraz trochę wycofać i zaczekać na pojawienie się pierwszej grupy potworów #2 .
![]() | ![]() |
Jak już wyżej wspomniałem, musisz atakować tylko potwory oznaczone żółtymi ikonami. W przypadku większych grupek wybiegających z wyłomów warto stosować granaty #1 , choć niekiedy musisz być też przygotowany na pojawianie się dodatkowych, zwykle silniejszych stworów w okolicy #2 .
![]() | ![]() |
Nie musisz zabijać wszystkich otaczających Cię pokrak z żółtymi ikonami, choć dopiero po zlikwidowaniu większości z nich z wyłomu będą wybiegały kolejne stwory. Informację o pomyślnie wykonanym zadaniu otrzymasz gdy pasek "energii" wyłomu będzie już niemal całkowicie wyczerpany #1 . Możesz się oddalić na bezpieczną odległość by zaczekać na fajerwerki i na potwierdzenie wykonania zadania #2 .






0
- Crackdown 2 - poradnik do gry
- Crackdown 2: Poradnik do gry
- Crackdown 2: Zadania drugorzędne
- Crackdown 2: Pozycje strategiczne - Mapy
- Crackdown 2: Pozycje strategiczne (1)
- Crackdown 2: Pozycje strategiczne (2)
- Crackdown 2: Pozycje strategiczne (3)
- Crackdown 2: Pozycje strategiczne (4)
- Crackdown 2: Notatki dźwiękowe - Mapy
- Crackdown 2: Notatki dźwiękowe (1)
- Crackdown 2: Notatki dźwiękowe (2)
- Crackdown 2: Notatki dźwiękowe (3)
- Crackdown 2: Notatki dźwiękowe (4)
- Crackdown 2: Notatki dźwiękowe (5)
- Crackdown 2: Wyłomy
- Crackdown 2: Zadania drugorzędne
- Crackdown 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gunman Legionista
Poradnik "lekko spipczony ;-)". Nie można wydrukować i nagłównek jest z Sniper: Ghost Warior.
Stranger. Senator
Jeżeli widzisz jakieś błędy, które mogły powstać przy publikacji poradnika to pisz tu:
https://www.gry-online.pl/p100.asp?ID=14
zanonimizowany727443 Junior
Pomieszane są rozmieszczenia notatek dzwiękowych. Nie mogę odnaleźć pierwszej notatki ogniwa bo tu gdzie jest pokazane była chyba 3 zamiast 1.
zanonimizowany681400 Legionista
Ja mam pytanie kiedy będzie gramy z crackdown 2?
zanonimizowany706119 Chorąży
Gunman, bo chyba od tego jest wersja PDF.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






