Crackdown 2: Finał - Włączenie ostatniej latarni
Aktualizacja:
Włączenie ostatniej latarni
![]() | ![]() |
Uwagi: Do tej ostatniej misji możesz przystąpić dopiero po otwarciu wszystkich zaworów w rafinerii (Finał > Otwarcie zaworów).
Opis: Do siedziby Agencji [Obszar 5, 6] możesz dotrzeć na dwa zasadnicze sposoby - wybierając tę lokację z listy punktów zrzutu #1 lub korzystając z mostu prowadzącego w to miejsce #2 . W obu przypadkach nie musisz się na szczęście obawiać konieczności staczania dodatkowych walk.
![]() | ![]() |
Miejsce wezwania śmigłowca znajduje się na jednej z wyższych platform w siedzibie Agencji. Żeby się tam przedostać musisz więc wykonać kilka precyzyjnych skoków #1 , przy czym mając odpowiednio rozwiniętą zwinność nie powinno to być dużym problemem. Docelowo musisz dotrzeć na balkoniki patrolowane przez żołnierzy Agencji #2 .
![]() | ![]() |
Udaj się na jeden z wyższych poziomów, gdzie odnajdziesz miejsce rozpoczęcia ładowania latarni #1 . Tym razem Twoim zadaniem nie będzie ochrona lądującej w niebieskim polu mniejszej latarni, a trzech wielkich rdzeni. Pierwszy rdzeń (oznaczony cyfrą 1) znajduje się na wprost od Ciebie #2 .
![]() | ![]() |
Sama bitwa będzie cechowała się zbliżonymi regułami do poprzednich etapów związanych z rozstawianiem latarni. Musisz mianowicie eliminować stwory z żółtymi ikonami nad ich głowami #1 . Zauważ, że będą to niemal wyłącznie bardzo wytrzymałe bestie. Oprócz tego będziesz musiał uważać na podobne potwory pozbawione ikonek, które będą już skupione na atakowaniu Twojej postaci #2 . Warto więc wykonywać dużo skoków, ale z tym nie przesadzać by nie stracić niepotrzebnie równowagi.
![]() | ![]() |
W trakcie ochraniania rdzenia należy sukcesywnie przemieszczać się ku górze, gdyż kolejne potwory będą pojawiały się na wyższych platformach. W tym celu należy korzystać z ramp #1 . Zauważ, że nie wszystkie pokraki będziesz musiał likwidować z pomocą potężnych pukawek (polecam tu wyrzutnię rakiet). Niekiedy wystarczy bowiem zdetonować znajdujące się obok nich wybuchowe beczki #2 .
![]() | ![]() |
Nie możesz sobie pozwolić na chwilę odpoczynku, gdyż nowe potwory niemal bez przerwy będą pojawiały się w okolicy. Walcz tak długo aż otrzymasz informację o zabezpieczeniu pierwszego rdzenia #1 . Musisz teraz SZYBKO udać się do drugiego rdzenia, zlokalizowanego na południowej ścianie budynku. W tym celu najlepiej wybrać kładkę prowadzącą w to miejsce #2 .
![]() | ![]() |
Ogólne zasady walki się tu nie zmienią. Będziesz więc w dalszym ciągu atakował ogromne bestie i wymagane też będzie sukcesywne przemieszczanie się w stronę górnych balkoników. Wyrzutni rakiet staraj się używać wyłącznie do eliminacji większych grup #1 , a w pozostałych przypadkach pomagaj sobie celowaniem w beczki, podrzucaniem materiałów wybuchowych i korzystaniem z okolicznych stacjonarnych wieżyczek. Walcz tak długo aż otrzymasz informację o zabezpieczeniu drugiego rdzenia #2 .
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do ostatniego trzeciego rdzenia (północno-zachodnia ściana budynku) również powinieneś skorzystać z kładki #1 . W trakcie tej bitwy jedyną nowością będą bestie przyczepiające się bezpośrednio do ochranianego obiektu #2 . Warto je eliminować z pomocą wyrzutni rakiet. Nie musisz się na szczęście obawiać, że w wyniku takich ataków rdzeń zostanie przez Ciebie uszkodzony.
![]() | ![]() |
Naładowanie trzeciego rdzenia będzie oznaczało, że wygrałeś tę bitwę #1 . Możesz się teraz wygodnie rozsiąść w fotelu i obejrzeć serię ciekawych filmików przerywnikowych #2 . Gratulacje!
0
- Crackdown 2 - poradnik do gry
- Crackdown 2: Poradnik do gry
- Crackdown 2: Zadania kluczowe
- Crackdown 2: Prolog
- Crackdown 2: Jednostki absorpcyjne - Mapy
- Crackdown 2: Jednostki absorpcyjne (1)
- Crackdown 2: Jednostki absorpcyjne (2)
- Crackdown 2: Jednostki absorpcyjne (3)
- Crackdown 2: Jednostki absorpcyjne (4)
- Crackdown 2: Latarnie - Mapy
- Crackdown 2: Latarnie (1)
- Crackdown 2: Latarnie (2)
- Crackdown 2: Latarnie (3)
- Crackdown 2: Latarnie (4)
- Crackdown 2: Finał - Mapa
- Crackdown 2: Finał - Otwarcie zaworów
- Crackdown 2: Finał - Włączenie ostatniej latarni
- Crackdown 2: Zadania kluczowe
- Crackdown 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gunman Legionista
Poradnik "lekko spipczony ;-)". Nie można wydrukować i nagłównek jest z Sniper: Ghost Warior.
Stranger. Senator
Jeżeli widzisz jakieś błędy, które mogły powstać przy publikacji poradnika to pisz tu:
https://www.gry-online.pl/p100.asp?ID=14
zanonimizowany727443 Junior
Pomieszane są rozmieszczenia notatek dzwiękowych. Nie mogę odnaleźć pierwszej notatki ogniwa bo tu gdzie jest pokazane była chyba 3 zamiast 1.
zanonimizowany681400 Legionista
Ja mam pytanie kiedy będzie gramy z crackdown 2?
zanonimizowany706119 Chorąży
Gunman, bo chyba od tego jest wersja PDF.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















