Misja 1 - Cauquigny - Zrzut na groblę (cz.1) | Grobla
Aktualizacja:
Misja 1 "Cauquigny: Zrzut na groblę"
Zadania główne :
- Połącz się z drużyną Baker;
- Oczyść willę La Fiere;
- Oczyść i utrzymaj Chef du Pont;
- Drużyny Able i Baker muszą przetrwać.
Zadania medalowe :
- Pokieruj zagubionych Aliantów.
Drużynę Able znowu zrzucono nie tam gdzie trzeba. Musisz pokierować losami tych chłopaków i połączyć się z drużyną Baker , której pozycja jest wskazywana na ekranie zieloną strzałką, a na mapie kółkiem tego samego koloru. Ruszaj więc w kierunku wskazywanym przez strzałkę doskakując swymi spadochroniarzami do pierwszej osłony - wraku ciężarówki. Zza niego ostrzelaj kolejny niemiecki pojazd, który ukaże się twoim oczom kawałek dalej i Fryców, którzy po chwili przybiegną na miejsce. Możesz prowadzić ogień bezpośredni (jak sugeruje sama gra) wybierając odpowiednią komendę z panelu rozkazów. Niemiaszki po chwili uciekną - ruszaj ich śladem niszcząc po drodze kolejne porzucone przez Szkopów ciężarówki.

Zbliżywszy się do miejsca, w którym spodziewasz się znaleźć oddział Baker drużyna Able dostanie się pod ogień wrażego CKMu. Na szczęście w pobliżu są już "spadaki" z Bakera - gdy tylko gra odda ci ich pod komendę podbiegnij nimi pod gniazdo niemieckiego MG-42 jednocześnie otwierając ogień zaporowy (ikona w panelu rozkazów) i wrzuć weń granat ręczny. Po chwili do żołnierzy z Bakera dołączy Able.

Pora brać się za następne zadanie, czyli oczyścić z nieprzyjaciół willę La Fiere . Od tej pory powinieneś także pamiętać, że drużyny Able i Baker muszą przetrwać - możesz stracić po jednym człowieku z każdej z nich, nawet po kilku, ale nie pozwól wrogowi unicestwić w całości żadnego z tych pododdziałów! Zasuwaj teraz obiema drużynami w lewo, w kierunku willi.

Szybko ukryj jeden oddział za murkiem znajdującym się przed willą i połóż nim ogień zaporowy na stanowisko CKMu przy drodze, jednocześnie obiegając je z lewej strony drugą drużyną i częstując Niemiaszków granatem ręcznym, nim przestawią swój MG-42. Po rzuceniu granatu piorunem ukryj drużynę za kolejnym murkiem, tuż za skrzyżowaniem dróg.

To ogrodzenie zapewni ci dobrą osłonę przed ogniem licznego wroga. Wystrzelaj po kolei wszystkich nieprzyjaciół przed bramą willi, znowu częstując tych, których masz w zasięgu rzutu granatami ręcznymi i ładunkami wybuchowymi. Kiedy wytłuczesz ich do nogi Niemcy mający stanowiska pod murem posesji (m.in. kolejny CKM) uciekną na teren rezydencji chowając się w budynkach.

Ścigaj ich szybko przemieszczając się obiema swoimi drużynami pod mur otaczający willę - jeden oddział ukryj za workami z piaskiem po prawej, a drugi za zasiekami tarasującymi drogę. Szkopów w chałupie po lewej możesz pozbyć się doskakując jedną z drużyn pod mur otaczający willę i przerzucając przez niego ładunek wybuchowy. Następnie wtargnij tą drużynką na dziedziniec rezydencji (podczas gdy drugi oddział kładzie ogień zasłonowy na budynek po prawej), pod chałupę, w którą przed chwilą rzuciłeś dynamit. Obiegnij ją z lewej strony i wrzuć granat ręczny w gniazdo CKMu znajdujące się za domem. W tym ostatnim możesz schować swoich ludzi, by prowadzili z niego ogień na sąsiedni budynek, podczas gdy druga drużyna rzuci pod tę chałupę kolejny ładunek wybuchowy. Szybko pozbieraj broń, która może zostać po Frycach i zalegać na dziedzińcu w białych kółeczkach. Po chwili Niemcy mający swoje stanowiska dalej na zachód, przy moście, zaczną ostrzeliwać dziedziniec willi granatami moździerzowymi. W tym momencie proponuję wycofać się obiema drużynami spadochroniarzy do drogi.

0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.