Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Pierwsza część poradnika do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium zawiera szczegółowe rozwiązanie do wszystkich misji kampanii dla jednego gracza. Opisy scenariuszy uwzględniają nie tylko zadania główne, ale również cele bonusowe.
Aktualizacja:
Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pierwsza część poradnika do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium zawiera szczegółowe rozwiązanie do wszystkich misji kampanii dla jednego gracza. Opisy scenariuszy zostały skonstruowane w taki sposób, aby uwzględnić w nich nie tylko zadania główne, ale również cele bonusowe. Dokładne wskazówki dotyczące przyjętego przeze mnie schematu oraz legendę do mapek, znajdziesz poniżej.
Uwaga! Porady zaprezentowane w poniższym rozwiązaniu nie są jedynymi skutecznymi metodami na pokonanie danego problemu. Gra jest skonstruowana w taki sposób, że pewne rzeczy można wykonać zupełnie inaczej, stosując odmienną taktykę oraz inne jednostki. W solucji tej starałem się uwzględnić najlepsze moim zdaniem rozwiązania.
Jak czytać opisy misji?
W opisie każdej misji znajdziesz cele główne (trzeba je wykonać, aby ukończyć etap) i cele bonusowe (ich zaliczenie nie jest konieczne, aby przejść do kolejnej misji) - oznaczone odpowiednimi kolorami. Liczba stojąca obok wymienionego zadania pomoże określić Ci jego położenie na zamieszczonych obok mapkach.
W przeważającej większości opisów, cele misji nie są ułożone w prawidłowej kolejności. Taki wariant został zastosowany wyłącznie dla Twojej wygody. Czytając rozwiązanie, będziesz mógł zobaczyć w jaki sposób ukończyć scenariusz od początku do końca, zaliczając przy okazji wszystkie dostępne cele główne oraz bonusowe.
Oznaczenia na mapkach
- Liczby - odpowiadają zadaniom - żółte głównym , zielone bonusowym ;
- Białe litery - oznaczenie punktu, do którego odwołuje się dany fragment tekstu;
- Czerwona litera S - miejsce, w którym rozpoczyna się dany etap;
- Czerwona litera X - skrzynki, do których odwołuje się dany fragment tekstu;
- Litery T - wskazują pola Tyberium, do których odwołuje się dany fragment tekstu.

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.
GRYOnline
Gracze
Steam
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Berno
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Kolonia
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Stuttgart
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Monachium
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Sarajewo
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Albania
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Chorwacja
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Kair
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Aleksandria
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Casabad
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Biały Dom
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Hampton Roads
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Baza lotnictwa w Langley
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Pentagon
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Prolog
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.