Call to Power 2: Wojsko

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Nie bronione, lub słabo bronione miasta stanowią łakomy kąsek dla naszego przeciwnika. Dlatego niezbędne jest aby w każdym mieście stacjonowały jednostki naszej armii.

Siła ataku - Attack Strength (w przypadku Marine wynosząca 60), siła obrony Defense Rating (40), siła ataku z dystansu - Range Attack Strength (30), poziom uszkodzeń - Damage Rating (3), liczba punktów ruchu - Movement Rate (3), jakość pancerza - Armor Rating (1) - Wojsko | Call to Power II - Call to Power II - poradnik do gry

Każdą jednostkę opisuje 6 współczynników.

Siła ataku - Attack Strength (w przypadku Marine wynosząca 60), siła obrony Defense Rating (40), siła ataku z dystansu - Range Attack Strength (30), poziom uszkodzeń - Damage Rating (3), liczba punktów ruchu - Movement Rate (3), jakość pancerza - Armor Rating (1).

Oprócz w/w współczynników istnieją także jednostki, które potrafią atakować przeciwnika z dystansu nie uczestnicząc jednocześnie w bezpośrednim starciu (np. Artillery, Bombers).

Ponadto istnieją jednostki należące do grupy Special Forces - jednostki, których gotowość bojowa jest zawsze At War. Są on tańsze w utrzymaniu.

W czasie walki pierwsza zaatakuje jednostka mająca największy współczynnik Range Attack Strength.

Utrzymanie dużej armii słono kosztuje, dlatego w czasie pokoju wskazane jest aby suwak stanu gotowości armii w Unit Manager (F8) był na poziomie At Peace.

Zmniejszy to znacząco ilość produkcji przeznaczanej na wojsko - Wojsko | Call to Power II - Call to Power II - poradnik do gry

Zmniejszy to znacząco ilość produkcji przeznaczanej na wojsko.

Dobrze by było, aby w każdym mieście znajdowały się co najmniej 2 jednostki z największym współczynnikiem Defense, 2 jednostki z największym współczynnikiem Range Attack Strength, oraz jednostka ze wysokimi współczynnikami Attack Strength oraz Movement Rate.

Ponadto w miejscach strategicznych (np. granice z sąsiadami) dobrym rozwiązaniem jest ufortyfikowanie kilku (kilkunastu) jednostek. W przypadku niespodziewanego ataku da nam to czas na postawienie na nogi naszej armii, a także da nam szanse na wzmocnienie obrony najbardziej zagrożonych przejęciem miast.

Ważne jest także, aby nasze miasta były połączone między sobą np. drogami. Umożliwi nam to szybki przerzut jednostek w przypadku agresji.

Przy ataku na wroga dobre efekty daje mieszanie jednostek o wysokich współczynnikach Attack Strength oraz Range Attack Strength.

Podobało się?

0

Call to Power II

15 listopada 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2003-04-02
14:56

zanonimizowany71113 Junior

😊

JAK KTOS WIE JAK ZAGRAC PO NECIE W CTP 2 TO PROSZE O E-mail.

Komentarz: zanonimizowany71113

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl