Call to Power 2: Nauka

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Bardzo ważnym, o ile nie najważniejszym, elementem w Cywilizacji jest nauka. Daje ona nam dostęp do nowych jednostek, budynków czy też cudów świata.

Co z tego, że będziemy dysponowali wielkim państwem, dużą ilością jednostek skoro będziemy zacofani w stosunku do przeciwnika o jakieś 200 lat?

W czasie pokoju nauka powinna zawsze stać na pierwszym miejscu.

Ustroje, które zapewnią nam odpowiednie tempo rozwoju naukowego (współczynniki - Research & Science, Economic Strength):

Virtual Democracy 5

Corporate Republic 4,5

Ectopia 4

Technocracy 4

Democracy 3,5

Republic 2,5

Theocracy 2,5

Communism 2

Fascism 2

Monarchy 2

Tyranny 1

Podobało się?

0

Call to Power II

15 listopada 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2003-04-02
14:56

zanonimizowany71113 Junior

😊

JAK KTOS WIE JAK ZAGRAC PO NECIE W CTP 2 TO PROSZE O E-mail.

Komentarz: zanonimizowany71113

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl