Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Akt III - Niedokończone sprawy

1 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Podążaj za Ghostem, dotrzesz do reszty kompanów - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Podążaj za Ghostem, dotrzesz do reszty kompanów. Podczas przechadzki przez las, natrafisz na zasadzkę - z ziemi wyskoczy mina przeciwpiechotna #1 . Aby jej uniknąć padnij. Momentalnie zostaniesz zaatakowany. Przeciwnik znajduje się na wzgórzu po lewej, a także z przodu, gdzie wykorzysta granaty dymne . Biegnij do przodu czym prędzej, przedrzyj się przez mgłę na lewo, tuż obok konarów drzew #2 .

2 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Jest to idealna miejscówka na wybicie pozostałych przeciwników - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Jest to idealna miejscówka na wybicie pozostałych przeciwników. Skieruj się w stronę baterii słonecznych #1 . Nadjadą dwie ciężarówki - jeden z Twoich towarzyszy zajmie się nimi, by te nie odjechały. Oczyść plac przed domostwem, po czym udaj się pod którekolwiek drzwi, gdzie wykonasz wyłom #2 .

3 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Podczas spowolnionego czasu zestrzel tylu przeciwników ilu zdołasz - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Podczas spowolnionego czasu zestrzel tylu przeciwników ilu zdołasz. Wybierając wejście główne miej na uwadze schody przed Tobą, na górze znajdziesz kilku schowanych wrogów #1 . Twoim zadaniem jest wpierw oczyszczenie całego budynku w poszukiwaniu Makarowa. Dokonaj wyłomu pokoju na piętrze. Dwóch przeciwników chowa się za biurkami #2 .

4 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Następnie zajmij się piwnicą - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Następnie zajmij się piwnicą. Tam musisz oczyścić dwa pomieszczenia, w korytarzyku stoi dwóch przeciwników. W pokoju po prawej znajdziesz spory wybór broni oraz możliwość uzupełnienia zapasu amunicji #1 - dwóch przeciwników kryje się w środku. Drugi to natomiast wyjście tylne z domu #2 - trzech przeciwników uciekających. Na ziemi znajdziesz kilka dodatkowych broni.

5 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Powróć na parter - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Powróć na parter. Podejdź do komputera Makarowa w celu zebrania wszystkich dostępnych informacji #1 . Transfer danych będzie się wahał, dokładny czas pozostały do ukończenia kopiowania nie jest do końca znany. Podłóż miny pod wejście główne oraz boczne. Twoim zadaniem jest ochrona urządzenia . Zadanie do łatwych nie należy, jednak po swojej stronie masz ogromną ilość broni, która to zadanie Ci ułatwi. Możesz obrać jedną miejscówkę i atakować z jednego miejsca #2 (również polecam taras na piętrze) bądź być cały czas w ruchu.

6 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
W pewnym momencie żołnierze będą zrzucani od strony hangaru dla łodzi #1 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

W pewnym momencie żołnierze będą zrzucani od strony hangaru dla łodzi #1 . Podbiegnij do okna z tyłu i ostrzelaj tylu oponentów ilu zdołasz. Po chwili sytuacja ponownie się zmieni - będziesz atakowany od frontu #2 .

7 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Kiedy transfer danych zakończy się pomyślnie, nie tracąc czasu szybko zabierz urządzenie i podążaj za Ghostem #1 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Kiedy transfer danych zakończy się pomyślnie, nie tracąc czasu szybko zabierz urządzenie i podążaj za Ghostem #1 . Wrogowie będą napierali zarówno z przodu jak i ostrzeliwane będą Twoje plecy. Trzymaj się bardzo blisko swojego kompana. Po chwili dołączą ataki z moździerzy . W tym przypadku po prostu biegnij przed siebie, nie oglądając się ani przez chwilę, w stronę ładującego śmigłowca #2 .

8 - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Zostaniesz ranny, jednak Ghost zajmie się Tobą i zacznie Cię ciągnąć za sobą - Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Zostaniesz ranny, jednak Ghost zajmie się Tobą i zacznie Cię ciągnąć za sobą. W tej pozycji atakuj nieprzyjaciół znajdujących się z tyłu #1 , dopóki nie nadleci wsparcie z powietrza. W końcu dotrzesz do Shepherda #2 .

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-06-02
23:06

Kolo3321 Junior

Czemu w 3 misji nie umiem przeskoczyć do tego kapitana ciągle spadam? Trzeba coś tam wciskać przy skoku?

Komentarz: Kolo3321
2018-04-21
10:47

beza007 Junior

ja mam 10 lat i nie potrzebuje tego tylko patrze ile mi zostalo do konca gry

Komentarz: beza007
2015-01-14
23:10

banan1000 Generał

👍

Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)

Komentarz: banan1000
2013-06-03
20:57

SKIBAA10 Centurion

SKIBAA10
😉

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/

Komentarz: SKIBAA10
2010-02-07
13:16

TommyAngelo Centurion

TommyAngelo

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?

"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.

Komentarz: TommyAngelo

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl