Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
Aktualizacja:
Akt III - Niedokończone sprawy
![]() | ![]() |
Podążaj za Ghostem, dotrzesz do reszty kompanów. Podczas przechadzki przez las, natrafisz na zasadzkę - z ziemi wyskoczy mina przeciwpiechotna #1 . Aby jej uniknąć padnij. Momentalnie zostaniesz zaatakowany. Przeciwnik znajduje się na wzgórzu po lewej, a także z przodu, gdzie wykorzysta granaty dymne . Biegnij do przodu czym prędzej, przedrzyj się przez mgłę na lewo, tuż obok konarów drzew #2 .
![]() | ![]() |
Jest to idealna miejscówka na wybicie pozostałych przeciwników. Skieruj się w stronę baterii słonecznych #1 . Nadjadą dwie ciężarówki - jeden z Twoich towarzyszy zajmie się nimi, by te nie odjechały. Oczyść plac przed domostwem, po czym udaj się pod którekolwiek drzwi, gdzie wykonasz wyłom #2 .
![]() | ![]() |
Podczas spowolnionego czasu zestrzel tylu przeciwników ilu zdołasz. Wybierając wejście główne miej na uwadze schody przed Tobą, na górze znajdziesz kilku schowanych wrogów #1 . Twoim zadaniem jest wpierw oczyszczenie całego budynku w poszukiwaniu Makarowa. Dokonaj wyłomu pokoju na piętrze. Dwóch przeciwników chowa się za biurkami #2 .
![]() | ![]() |
Następnie zajmij się piwnicą. Tam musisz oczyścić dwa pomieszczenia, w korytarzyku stoi dwóch przeciwników. W pokoju po prawej znajdziesz spory wybór broni oraz możliwość uzupełnienia zapasu amunicji #1 - dwóch przeciwników kryje się w środku. Drugi to natomiast wyjście tylne z domu #2 - trzech przeciwników uciekających. Na ziemi znajdziesz kilka dodatkowych broni.
![]() | ![]() |
Powróć na parter. Podejdź do komputera Makarowa w celu zebrania wszystkich dostępnych informacji #1 . Transfer danych będzie się wahał, dokładny czas pozostały do ukończenia kopiowania nie jest do końca znany. Podłóż miny pod wejście główne oraz boczne. Twoim zadaniem jest ochrona urządzenia . Zadanie do łatwych nie należy, jednak po swojej stronie masz ogromną ilość broni, która to zadanie Ci ułatwi. Możesz obrać jedną miejscówkę i atakować z jednego miejsca #2 (również polecam taras na piętrze) bądź być cały czas w ruchu.
![]() | ![]() |
W pewnym momencie żołnierze będą zrzucani od strony hangaru dla łodzi #1 . Podbiegnij do okna z tyłu i ostrzelaj tylu oponentów ilu zdołasz. Po chwili sytuacja ponownie się zmieni - będziesz atakowany od frontu #2 .
![]() | ![]() |
Kiedy transfer danych zakończy się pomyślnie, nie tracąc czasu szybko zabierz urządzenie i podążaj za Ghostem #1 . Wrogowie będą napierali zarówno z przodu jak i ostrzeliwane będą Twoje plecy. Trzymaj się bardzo blisko swojego kompana. Po chwili dołączą ataki z moździerzy . W tym przypadku po prostu biegnij przed siebie, nie oglądając się ani przez chwilę, w stronę ładującego śmigłowca #2 .
![]() | ![]() |
Zostaniesz ranny, jednak Ghost zajmie się Tobą i zacznie Cię ciągnąć za sobą. W tej pozycji atakuj nieprzyjaciół znajdujących się z tyłu #1 , dopóki nie nadleci wsparcie z powietrza. W końcu dotrzesz do Shepherda #2 .
0
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
- Kampania
- Wprowadzenie | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - S.J.C.D. | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Gracz drużynowy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Alpinista | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Nic po rosyjsku | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Atak | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Rosomaki! | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Gniazdo szerszeni | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Eksodus | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Jedyny łatwy dzień... był wczoraj | Kampania
- Akt II - Gułag | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Z własnej woli | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Ewentualność | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Drugie słońce | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Hotel Whiskey | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Wróg mojego wroga | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Jak za dawnych czasów | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Koniec gry | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Muzeum | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Kampania
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kolo3321 Junior
Czemu w 3 misji nie umiem przeskoczyć do tego kapitana ciągle spadam? Trzeba coś tam wciskać przy skoku?
beza007 Junior
ja mam 10 lat i nie potrzebuje tego tylko patrze ile mi zostalo do konca gry
banan1000 Generał
Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)
SKIBAA10 Centurion

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/
TommyAngelo Centurion

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?
"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.