Akt II - Z własnej woli | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
Aktualizacja:
Akt II - Z własnej woli
![]() | ![]() |
Znajdujesz się w bunkrze #1 , skieruj swe kroki przed siebie, aż dotrzesz do wyjścia. Nie zważając na ostrzał nieprzyjaciela, cały czas biegnij za sierżantem Foleyem #2 .
![]() | ![]() |
Kiedy dotrzesz pod murek #1 , odczekaj chwilę na sygnał, po którym czym prędzej biegnij za swoimi kompanami w stronę wejścia . Oczyść główny hol #2 uważając na przeciwników biegających po piętrze.
![]() | ![]() |
Biegnij cały czas za sierżantem, trafisz do kolejnego pomieszczenia #1 . Tutaj obserwuj dokładnie oba wejścia. Po lewej znajdziesz skrzynię , gdzie możesz uzupełnić zapasy amunicji. Przeciwnicy nie wybiegają w Twoją stronę, cały czas chowają się po drugiej stronie. Powoli przesuwaj się dalej, w korytarzyku zwróć uwagę na drzwi na końcu - za nimi czai się jeden z wrogów. Wyjdź po schodach na górę, wbiegniesz do zawalonej części budynku, gdzie wyjdziesz na wyższe piętro #2 .
![]() | ![]() |
Znajdziesz wyrzutnię rakiet #1 , wyeliminuj obsługę i podłuż przy niej ładunki wybuchowe. Oddal się nieco po czym zdetonuj. Przejdź po schodach jeszcze wyżej - dotrzesz na piąte piętro. Twoim celem jest południowo-zachodni narożnik budynku, gdzie wróg urządził sobie miłe gniazdko. Oczyść z nieprzyjaciela pokoje, które będziesz mijał. Wyeliminuj wszystkich w "bocianim gnieździe" #2 , możesz wykorzystać w tym celu dziurę w jednej ze ścian , bądź wejść kulturalnie przez drzwi.
![]() | ![]() |
Twoim kolejnym zadaniem jakie otrzymasz będzie eliminacja wrogów krążących przy pomniku Waszyngtona, przy pomocy ustawionego na ziemi karabinu snajperskiego #1 . Zadanie masz ułatwione, z uwagi na celownik termowizyjny zamontowany w broni #2 . Bezproblemowo zlokalizujesz piechotę.
![]() | ![]() |
Kiedy uporasz się z przeciwnikami przy pomniku, otrzymasz ostrzeżenie o wrogich jednostkach w budynku. Nie wychodź z "bocianiego gniazda" i broń tej pozycji do momentu wybicia wszystkich przeciwników #1 . Bacznie obserwuj zarówno drzwi jak i dziurę w ścianie , przez którą może wlecieć kilka granatów. Kiedy uporasz się ze wszystkimi, złap Javelina by zniszczyć pojazdy naziemne, zbliżające się w kierunku pomnika #2 . Unikaj również śmigłowców, które nie szczędzą na Ciebie naboi.
![]() | ![]() |
Po udanej akcji nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się na dach, gdzie wskoczysz do helikoptera. Masz na to półtorej minuty , co powinno Ci w zupełności wystarczyć. Cały czas tylko biegnij (punkty kontrolne znajdują się bardzo blisko siebie, nie będziesz miał żadnych problemów z obraniem drogi) #1 . Gdy znajdziesz się na pokładzie, zacznij ostrzeliwać jednostki naziemne wroga, po pewnym czasie śmigłowiec zostanie zestrzelony. Po ocknięciu się zacznij strzelać w atakujących Twoją pozycję żołnierzy #2 .
0
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
- Kampania
- Wprowadzenie | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - S.J.C.D. | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Gracz drużynowy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Alpinista | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Nic po rosyjsku | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Atak | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Rosomaki! | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Gniazdo szerszeni | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Eksodus | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Jedyny łatwy dzień... był wczoraj | Kampania
- Akt II - Gułag | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Z własnej woli | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Ewentualność | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Drugie słońce | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Hotel Whiskey | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Wróg mojego wroga | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Jak za dawnych czasów | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Koniec gry | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Muzeum | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Kampania
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kolo3321 Junior
Czemu w 3 misji nie umiem przeskoczyć do tego kapitana ciągle spadam? Trzeba coś tam wciskać przy skoku?
beza007 Junior
ja mam 10 lat i nie potrzebuje tego tylko patrze ile mi zostalo do konca gry
banan1000 Generał
Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)
SKIBAA10 Centurion

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/
TommyAngelo Centurion

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?
"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.