Akt III - Jak za dawnych czasów | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
Aktualizacja:
Akt III - Jak za dawnych czasów
![]() | ![]() |
Biegnij za Pricem, natrafisz na patrol #1 . Odczekaj chwilę, aż żołnierze się rozdzielą. Na pierwszy ogień idzie czterech przy samochodzie oraz pies. Zajmij się dwoma przeciwnikami po prawej , strzel na znak kapitana. Zbiegnij na dół, podejdź kawałek i zdejmij któregokolwiek spacerującego wroga , nie zapomnij o psie. Przy pomocy barierki #2 podepnij się i opuść na dół.
![]() | ![]() |
Na dole natrafisz na dwóch przeciwników , wyeliminuj ich przy pomocy noża równocześnie z Pricem. Wejdź do jaskini, odczekaj aż jeden żołnierz podejdzie pod telewizor - szybko ukryj się po lewej i odczekaj aż patrol przejdzie. Załatw gościa przy telewizorze #1 , po czym rusz dalej. Przemknij niespostrzeżenie obok sporego skupiska wrogów, zauważysz dwóch wrogów z latarkami schodzącymi po schodach - Twój jest ten po lewej #2 , strzelaj na znak.
![]() | ![]() |
Po wyjściu po schodach kolejnego oponenta zostaw kapitanowi. Znajdziesz się w pomieszczeniu, w których za chwilę zostanie włączone światło , a dość spora ekipa wykona wyłom. Udaj się na prawo i schowaj tuż za kamieniem #1 . Utrzymując tę pozycję możesz być pewien, że przetrwasz atak. Pamiętaj o używaniu granatów, co ważne lokalizację wroga możesz łatwo rozpoznać po laserach , w które wyposażona jest jego broń. Po oczyszczeniu opuść jaskinię #2 .
![]() | ![]() |
Chwyć leżącą tarczę , Twoim zadaniem jest ściąganie na siebie ognia nieprzyjaciela #1 . Cały czas, będąc pod osłoną tarczy, przesuwaj się do przodu, by Price mógł oddać czysty strzał w kierunku wroga #2 .
![]() | ![]() |
Wejdziesz do kolejnej jaskini, skręć w lewo - po chwili na linie opuści się kilku przeciwników z tarczą #1 . Użyj granatu odłamkowego by ich unieszkodliwić (standardowa brać jest bezużyteczna). Biegnij do dalszej części jaskini. Następni przeciwnicy używają broni z celownikami termowizyjnymi , dodatkowo pozostając za dymem #2 .
![]() | ![]() |
Posłuchaj rady kapitana i zaatakuj wroga z flanki . Skieruj się prosto, w tej części jaskini znajdziesz małą zbrojownię #1 . Uzupełnij zapasy i zacznij atakować wroga z zaskoczenia. Skieruj się do drzwi, gdzie wykonasz wyłom #2 .
![]() | ![]() |
Przygotuj broń i podłóż ładunek. Gdy znajdziesz się w środku uważaj na znajdujące się wszędzie materiały wybuchowe #1 - drobna pomyłka może kosztować Cię utratę życia. Postaraj się trafiać w przeciwników z pełną skutecznością. Otrzymasz wiadomość, że za chwilę wszystko eksploduje. Czym prędzej podbiegnij do klawiatury po prawej #2 , dzięki której otworzysz drzwi - wybiegnij na zewnątrz.
![]() | ![]() |
Korzystając z osłon powoli przesuwaj się naprzód #1 . Przydatne również są tutaj beczki , które swoją eksplozją potrafią wyeliminować kilku przeciwników na raz. Po chwili nadleci śmigłowiec opuszczając kilku dodatkowych przeciwników. Po zabiciu wszystkich biegnij za Pricem do kolejnej jaskini, z której wpierw wyleci czwórka wrogów #2 .
0
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
- Kampania
- Wprowadzenie | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - S.J.C.D. | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Gracz drużynowy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Alpinista | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Nic po rosyjsku | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Atak | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Rosomaki! | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Gniazdo szerszeni | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Eksodus | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Jedyny łatwy dzień... był wczoraj | Kampania
- Akt II - Gułag | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Z własnej woli | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Ewentualność | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Drugie słońce | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Hotel Whiskey | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Wróg mojego wroga | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Jak za dawnych czasów | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Koniec gry | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Muzeum | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Kampania
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kolo3321 Junior
Czemu w 3 misji nie umiem przeskoczyć do tego kapitana ciągle spadam? Trzeba coś tam wciskać przy skoku?
beza007 Junior
ja mam 10 lat i nie potrzebuje tego tylko patrze ile mi zostalo do konca gry
banan1000 Generał
Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)
SKIBAA10 Centurion

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/
TommyAngelo Centurion

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?
"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.