Akt II - Eksodus | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
Aktualizacja:
Akt II - Eksodus
![]() | ![]() |
Kieruj się tuż za Strykerem (opancerzonym pojazdem jadącym przed Tobą). Przy pomocy klawisza 4 (domyślnie) możesz wskazać lokalizację, którą pojazd ma ostrzelać. Wpierw, zgodnie z rozkazami, skieruj ostrzał na żółty dom #1 . Staraj się nie stać na otwartej przestrzeni, jesteś wtedy łatwym celem dla przeciwników. Podążaj za sierżantem Foleyem. Musisz obrać drogę przechodząc przez kolejne budynki #2 . Jeśli nie dajesz sobie rady z eksterminacją wrogów okupujących konkretne mieszkanie - wskaż Strykerowi dokładną lokalizację, by ostrzelał nieco teren.
![]() | ![]() |
Pod żadnym pozorem nie idź środkiem ulicy, przechodź od mieszkania do mieszkania. Po dotarciu do apartamentów, nadlecą śmigłowce , z których opuszczą się wrodzy żołnierze #1 . Ostrzelaj i oczyść domek znajdujący się przy skrzyżowaniu dwóch dróg #2 .
![]() | ![]() |
Bardzo powoli, acz sukcesywnie, posuwaj się do przodu. Kiedy dotrzesz do wozu strażackiego #1 , zlikwiduj ustawione w oddali działko strażnicze zlokalizowane kilkadziesiąt metrów dalej (nie sposób nie zauważyć - działko wspomagane jest celownikiem laserowym). Sam zaś skieruj się na prawo #2 , skąd będziesz mógł zaatakować wroga z boku.
![]() | ![]() |
Na polu przed sobą znajdziesz mnóstwo skrzyń i betonowych bloków #1 , wykorzystaj je jako osłonę przed przeciwnikiem. Oczyść sobie pole tuż przed punktem kontrolnym #2 (pamiętaj, że cały czas możesz korzystać z pomocy Strykera, który potrafi siać spustoszenie we wskazanym obszarze).
![]() | ![]() |
Pędź dalej, dotrzesz do mostku. Tuż za nim, czym prędzej, skieruj się na lewo , gdzie będziesz mógł osłonić się za murkiem #1 . Ponownie użyj pomocy Strykera, dzięki któremu oczyścisz powierzchownie domostwa. Bardzo powoli kieruj się naprzód, trzymając się cały czas osłon. Kiedy dotrzesz do rezydencji #2 , wbiegnij do środka poprzez garaż. Oczyść cały dwór od fundamentów po szczyt, powoli przeszukując każdy kąt.
![]() | ![]() |
Cały czas podążaj za sierżantem. Po wyjściu z drugiej strony budynku, w oddali, zauważysz działka przeciwlotnicze #1 . Użyj lasera by wskazać artylerii dokładną pozycję, na którą mają wykonać atak. Drugie działko znajdziesz po lewej stronie. Shepherd przekaże Ci dokładny adres, pod który musisz się teraz udać. Po drodze nic Ci nie grozi, gdy dotrzesz do wskazanego domostwa udaj się do kryjówki na drugim piętrze, gdzie znajduje się ważna osoba. Niestety będzie martwa #2 - podnieś leżącą walizkę .
0
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
- Kampania
- Wprowadzenie | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - S.J.C.D. | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Gracz drużynowy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Alpinista | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Nic po rosyjsku | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Atak | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Rosomaki! | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Gniazdo szerszeni | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Eksodus | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Jedyny łatwy dzień... był wczoraj | Kampania
- Akt II - Gułag | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Z własnej woli | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Ewentualność | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Drugie słońce | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Hotel Whiskey | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Wróg mojego wroga | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Jak za dawnych czasów | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Koniec gry | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Muzeum | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Kampania
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kolo3321 Junior
Czemu w 3 misji nie umiem przeskoczyć do tego kapitana ciągle spadam? Trzeba coś tam wciskać przy skoku?
beza007 Junior
ja mam 10 lat i nie potrzebuje tego tylko patrze ile mi zostalo do konca gry
banan1000 Generał
Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)
SKIBAA10 Centurion

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/
TommyAngelo Centurion

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?
"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.