Akt II - Gułag | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
Aktualizacja:
Akt II - Gułag
![]() | ![]() |
Po w miarę krótkim locie śmigłowcem, kiedy znajdziesz się nad Gułagiem chwycisz w swe łapska karabin snajperski. Oczyść wieże #1 , nie pozwalając przeciwnikowi dorwać się do rakiet przeciwlotniczych. Po chwili wylądujesz na środku placu. Biegnij za kapitanem MacTavishem, nieco dalej zostaniesz zaatakowany z góry - pozbądź się wszystkich strzelających z murków #2 .
![]() | ![]() |
Kolejnym budynkiem zajmie się śmigłowiec. Idź do przodu, pod murek, skąd wystrzelasz oponentów czyhających za ogrodzeniem #1 . Kawałek dalej natrafisz na dodatkowy, niewielki, opór ze strony wroga. Dotrzesz w końcu do wejścia do Gułagu #2 .
![]() | ![]() |
Zbiegnij na dół, w korytarzu zostaniesz przywitany przez kilku nieprzyjaciół. Na samym końcu znajduje się pokój kontrolny #1 . Ghost zajmie się szukaniem odpowiedniej celi, Ty natomiast zejdź po schodach niżej, również przeszukując cele. Kieruj się w stronę zamkniętego przejścia #2 , które po chwili zostanie odblokowane.
![]() | ![]() |
Kiedy obejdziesz wszystkie cele, dowiesz się, że poszukiwany przez Ciebie więzień został przeniesiony. Zbiegnij do zbrojowni #1 . Wróg zbliża się ze wszystkich stron - czym prędzej chwyć opancerzoną tarczę , która uchroni Cię przed pociskami dopóki Twój kompan nie otworzy kolejnego przejścia. Trzymając tarczę cały czas przed sobą, kieruj się wprost na wrogów, ściągając tym samym ogień na siebie #2 - reszta składu wykończy przeciwnika. Jeśli jakiś podbiegnie bardzo blisko Ciebie, uderz go przy pomocy tarczy (klawisz odpowiedzialny za użycie noża).
![]() | ![]() |
Kieruj się cały czas prosto, trzymając tarczę - Twoi przyjaciele odwalą całą brudną robotę. Opuść się przy pomocy liny w celu ominięcia pozostałych pięter. Będąc na dole, tuż przed wejściem do ciemnego korytarza nałóż noktowizor #1 . W bardzo wąskim przejściu, na końcu którego znajduje się spora liczba przeciwników, uważaj na cele #2 , gdyż nie wszystkie są puste !
![]() | ![]() |
Po opuszczeniu ciemnych korytarzy wyłącz noktowizję. Rozwal kilku przeciwników chowających się między rurami #1 . Dotrzesz do miejsca, gdzie będziesz musiał wykonać wyłom #2 .
![]() | ![]() |
Przed Tobą najcięższy fragment misji. Podłuż ładunki i odczekaj aż powstanie dziura w ścianie. Gdy tylko czas zwolni i znajdziesz się wewnątrz łaźni, strzelaj do każdego kto się porusza #1 . Postaraj się zabić tylu ilu zdołasz nim prędkość gry powróci do normy. Czym prędzej udaj się na jedną ze stron - czy to prawą czy lewą. Uporaj się z przeciwnikami w dalszej części pomieszczenia, aż nie przybędzie wsparcie na balkonikach #2 .
![]() | ![]() |
Twoim celem jest sam koniec szatni, a dokładniej dziura w podłodze. Zadanie do łatwych nie należy, gdyż będąc w połowie, pojawią się przeciwnicy z tarczami #1 . Jeśli nie wykorzystałeś do tej pory naboi do granatnika - teraz jest najwyższy czas. Pamiętaj, że strzały muszą być celne. Możesz również wspomóc się granatami . Co ważne, nie daj podejść do siebie gościom z tarczą. Jeśli już się im to uda, spróbuj szybko obejść ich wokół i strzelać w nieosłoniętą część ciała . Możesz również zastosować się do polecenia MacTavisha, który proponuje szybko ominąć wroga i zaatakować go z flanki. Zadanie jest dość trudne, dlatego bardziej polecam stopniowe eliminowanie każdego szturmowca. Nie zapominaj także o obserwowaniu balkonów (chociaż celowniki laserowe od razu zdradzają, że ktoś na górze się czai). Kiedy pozbędziesz się wszystkich i bezpiecznie dotrzesz na sam koniec, zeskocz do dziury w podłodze #2 .
![]() | ![]() |
Tym razem droga będzie całkowicie bezpieczna, nie musisz się obawiać nikogo. Dotrzesz od miejsca, gdzie zrobisz kolejny wyłom w ścianie. Tuż za nią znajduje się poszukiwany przez Ciebie więzień. Kiedy przebijesz się przez ścianę, postaraj się trafić we wrogiego żołnierza #1 . Nadszedł czas na ewakuację. Biegnij za swoimi towarzyszami #2 , postaraj się ich nie zgubić, w przeciwnym przypadku źle to się dla Ciebie skończy.
![]() | ![]() |
Dotrzesz do ślepego zaułku, po chwili spadnie na Ciebie gruz. Gdy tylko się ockniesz, podbiegnij do liny, która opuścił zaalarmowany śmigłowiec i przypnij się weń #1 . Zdążysz uciec w ostatniej chwili #2 .
0
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
- Kampania
- Wprowadzenie | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - S.J.C.D. | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Gracz drużynowy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Alpinista | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Nic po rosyjsku | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt I - Atak | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Rosomaki! | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Gniazdo szerszeni | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Eksodus | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Jedyny łatwy dzień... był wczoraj | Kampania
- Akt II - Gułag | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt II - Z własnej woli | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Ewentualność | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Drugie słońce | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Hotel Whiskey | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Niedokończone sprawy | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Wróg mojego wroga | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Jak za dawnych czasów | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Akt III - Koniec gry | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Muzeum | Kampania Call of Duty Modern Warfare 2
- Kampania
- Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kolo3321 Junior
Czemu w 3 misji nie umiem przeskoczyć do tego kapitana ciągle spadam? Trzeba coś tam wciskać przy skoku?
beza007 Junior
ja mam 10 lat i nie potrzebuje tego tylko patrze ile mi zostalo do konca gry
banan1000 Generał
Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)
SKIBAA10 Centurion

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/
TommyAngelo Centurion

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?
"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.