Broken Sword 2: George MARSYLIA - Magazyn
Aktualizacja:
Teraz już mogłem wejść do środka magazynu. Przeszukanie zacząłem od biurka, przy którym siedział mój spławiony nieprzyjaciel. W szufladzie znalazłem mały, mosiężny kluczyk.
![Nagle, za skrzyniami, pojawił się mały człowieczek z dmuchawką - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823687.jpg)
Nagle, za skrzyniami, pojawił się mały człowieczek z dmuchawką. Początkowo wystraszyłem się, ale on chyba bał się mnie bardziej. Powtarzał coś o jakimś Quaramonte...
Kiedy pokazałem mu kluczyk, wynurzył się zza skrzyń. Okazało się, że na nogach ma kajdany. Kiedy je zdjąłem, zniknął bez słowa podziękowania.
![]() | ![]() |
Nacisnąłem przycisk z lewej strony drzwi windy, a kiedy ta zjechała, wsiadłem do środka. Kiedy drzwi się otworzyły...Ledwo zdążyłem...Ktoś tu zamontował fotokomórkę, by nikt nie mógł po zamknięciu się drzwi już skorzystać z windy... Sprytne. Ale co teraz?!
![]() | ![]() |
Zauważyłem nieopodal kilka skrzyń. Powinno się udać. Przesunąłem jedną z nich, blokując drzwi. Teraz mogłem się rozejrzeć. Z prawej strony drzwi windy były dwa przełączniki. Górny służył do zapalania światła. Zwróciłem uwagę na drewnianą ścianę. Co tam ukryto? Rysy w podłodze wyglądały tak, jakby ktoś otwierał drzwi...
![]() | ![]() |
Tak jak myślałem - są drzwi! Otworzyłem je i... Nico!!
![Rozwiązałem krępujące ją sznury - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823796.jpg)
Rozwiązałem krępujące ją sznury. Zamieniliśmy raptem kilka słów, gdyż trzeba było wiać, ale... Nico i narkotyki? Jakiś Karzac, kamienie... Za dużo tego! Zabrałem pozostawiony na podłodze posążek oraz taśmę i wyszedłem z ukrytego pokoju.
![Z windy raczej nie mogliśmy skorzystać, a drzwi nieopodal zabezpieczone były solidną kłódką - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823812.jpg)
Z windy raczej nie mogliśmy skorzystać, a drzwi nieopodal zabezpieczone były solidną kłódką. A gdyby tak.. Fotokomórkę zakleiłem taśmą, skrzynię przesunąłem z powrotem na poprzednie miejsce, a na nią postawiłem tę górną, na której był napis świadczący o tym, że środku może znajdować się coś żywego.
![]() | ![]() |
Obwiązałem posąg liną, następnie pojedynczą skrzynię przepchnąłem w bok. Teraz mogłem użyć podnośnika, by móc zaczepić sznur o blok. Nico coś tam marudziła, ale to przecież kobieta... Nie zna się... Ale chyba jednak będę potrzebował jej pomocy, by pchnąć posąg. A niech też się do czegoś przyda... Opuściłem podnośnik i razem pchnęliśmy posąg, a ten roztrzaskał drzwi. Droga była wolna...
Wyszedłem na zewnątrz. Zauważyłem kabel połączony z drugą stroną nabrzeża. Zawołałem Nico, bo znów miałem wspaniały pomysł.
![Zarzuciłem kajdany na kabel i - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823859.jpg)
Zarzuciłem kajdany na kabel i ... jazda...
Niestety, zakończenie było inne od przewidywanego. Czy ktoś mógłby kiedyś oczyścić te portowe wody?! Zwłaszcza z groźnych psów?!
![]() | ![]() |
- Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry
- Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry
- Broken Sword 2: George PARYŻ - Montfaucon
- Broken Sword 2: George PARYŻ - Glease Gallery
- Broken Sword 2: George MARSYLIA - Portowe nabrzeża
- Broken Sword 2: George MARSYLIA - Magazyn
- Broken Sword 2: George QUARAMONTE #1
- Broken Sword 2: Nico QUARAMONTE
- Broken Sword 2: George QUARAMONTE #2
- Broken Sword 2: George DŻUNGLA - Domek na drzewie cz.1
- Broken Sword 2: George DŻUNGLA - Indiańska wioska
- Broken Sword 2: George DŻUNGLA - Domek na drzewie cz.2
- Broken Sword 2: George KARAIBY - Plaża
- Broken Sword 2: Nico LONDYN - Muzeum
- Broken Sword 2: George KARAIBY - Dom Ketcha
- Broken Sword 2: Nico LONDYN - Stacja metra
- Broken Sword 2: George KARAIBY - Wyspa Zombie
- Broken Sword 2: Nico LONDYN - Statek
- Broken Sword 2: George KARAIBY - Wyspa Zombie - Plan filmowy
- Broken Sword 2: Nico DŻUNGLA - Indiańska wioska
- Broken Sword 2: Nico PIRAMIDA - U podstawy
- Broken Sword 2: Nico PIRAMIDA - Dom Wroga
- Broken Sword 2: George PIRAMIDA
- Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany164434 Junior
cze !! STRONKA JEST SPOX !! NAJLEPIEJ ZE MASZ PORADNIK DO GRY BROOKEN SWORD II THE SMOKING
MIRROR I JAK BYS MOGL TO NAPISZ NA STRONIE SWOJEJ PORADNIK ALBO NAPISZ MI NA GADU - GADU MOJ
NUMER TO : 7240588 JESLI MASZ OCZYWISCIE GADU - GADU PISZ NAWED JAK BEDE NIEDOSTEPNY BARDZO
POTRZEBNA MI JEST CZESC PORADNIKA GDZIE JEST SIE GEORGIEM NA PLAZY ! TAM GDZIE JEST TEN CHLOPIEC
RIO I TA DZIEWCZYNKA JAK JEST SIE W DOMU KAPITANA KETCHA !! TO NIEWIEM CO TRZEBA ZROBIC !! BO
JESTEM W DOMU KETCHA I WYCHODZE WSZEDZIE IDE WSZEDZIE I NIEWIEM CO ZROBIC !! POWIEDZ MI
PROSZE !!
zanonimizowany17230 Konsul
mam duzy problem, moja przygłupia nico nie chce wziac pochodni :( [piramida, czas: zacmienie soon]
zanonimizowany5018 Legend
George powinien trzymać pochodnię.
zanonimizowany17230 Konsul
nie,niue - chodzi o ten moment pod piramidą gdy George jest związany na górze, a ja mam pas z amunicją jako Nico....
zanonimizowany17230 Konsul
podniose troszke, bo chcialabym gre skonczyc :)
wie ktos co trzeba zrobic zeby nico podniosla pochodnie? Moja mowi ze nie widzi powodu zeby podnosic cos tak ciezkiego :(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823703.jpg)
![Nacisnąłem przycisk z lewej strony drzwi windy, a kiedy ta zjechała, wsiadłem do środka - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823718.jpg)
![2 - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823734.jpg)
![Zauważyłem nieopodal kilka skrzyń - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823750.jpg)
![3 - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823765.jpg)
![Tak jak myślałem - są drzwi - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823781.jpg)
![4 - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823828.jpg)
![Obwiązałem posąg liną, następnie pojedynczą skrzynię przepchnąłem w bok - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823843.jpg)
![5 - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823875.jpg)
![6 - [George] MARSYLIA - Magazyn - Broken Sword II: The Smoking Mirror - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/153/360823890.jpg)
