Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy
Aktualizacja:
Labirynt Durlaga - poziom 3

![Na dobry początek będziesz musiał przedostać się przez okrągłe pomieszczenie [1], w którym w równych odstępach wybucha kula ognia - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347765.jpg)
Na dobry początek będziesz musiał przedostać się przez okrągłe pomieszczenie [1], w którym w równych odstępach wybucha kula ognia. Jeśli odporność na ogień twojej drużyny jest na przyzwoitym poziomie, przejście tędy nie powinno stanowić problemu. Z ognistej sali będziesz mógł udać się na zachód, południe lub wschód do pomieszczeń [2], [3] lub [4]. Każde z nich jest zupełnie opcjonalne i tylko od Ciebie zależy którędy pójdziesz (lub odwiedzisz wszystkie).
![W jaskini [2] przywita Cię Szkielet [A], przedstawiając zasady - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347781.jpg)
W jaskini [2] przywita Cię Szkielet [A], przedstawiając zasady. Klikając w pięć posągów, możesz przywołać do pomocy Tamora [B], Moorlocka [C], Bullrusha [D], Meilalę [E] oraz Hacka [F]. Każdy z przywołanych pomocników po pewnym czasie odwróci się przeciwko Tobie (zapewniając dodatkowe doświadczenie po jego zabiciu), ale cała piątka będzie przydatna podczas walki z większymi wywernami.

Z pomocnikami czy bez, przejdź wgłąb jaskini i pokonaj wszystkie bestie, aby przejść dalej.
![Alternatywna droga prowadzi przez pomosty [3] pełne szkieletów-łuczników oraz pułapek, uwalniających śmierdzące chmury - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347812.jpg)
Alternatywna droga prowadzi przez pomosty [3] pełne szkieletów-łuczników oraz pułapek, uwalniających śmierdzące chmury. Bonusem za oczyszczenie tego pomieszczenia są liczne ogniste strzały, które znajdziesz przy szczątkach wrogów.
![Kolejna opcjonalna trasa prowadzi przez ogród-labitynt [4] - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347828.jpg)
Kolejna opcjonalna trasa prowadzi przez ogród-labitynt [4]. Będą Cię tutaj atakować Ghasty oraz groźni wojownicy Shirukuru, którzy doskonale chowają się w cieniu i zadają ciosy w plecy. Na środku ogrodu znajdziesz kilka cennych przedmiotów, w tym Topór Bali.
Po przejściu jedną z tras czekają Cię wyzwania żywiołów w ostatnich czterech pomieszczeniach. Wyzwania możesz przechodzić w zupełnie dowolnej kolejności.
![Wyzwanie Lodu [5]: wejdź do lodowej jaskini i zabij Niedźwiedzia Kaldrana - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347843.jpg)
Wyzwanie Lodu [5]: wejdź do lodowej jaskini i zabij Niedźwiedzia Kaldrana. Aby zyskać więcej doświadczenia, możesz najpierw zabić lodowe wilki.
![Wyzwanie Ziemi [6]: Aby zaliczyć to wyzwanie, musisz jedynie zabić Śluz Rozszczepialny - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347859.jpg)
Wyzwanie Ziemi [6]: Aby zaliczyć to wyzwanie, musisz jedynie zabić Śluz Rozszczepialny. Podobnie jak poprzednio, aby zdobyć więcej doświadczenia zabij najpierw mniejsze śluzy.
![Wyzwanie Powietrza [7]: Twoim celem w tym wyzwaniu jest zabicie Aspektu Powietrznego (uwaga na silną truciznę - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347875.jpg)
Wyzwanie Powietrza [7]: Twoim celem w tym wyzwaniu jest zabicie Aspektu Powietrznego (uwaga na silną truciznę!). Ponownie, jeśli chcesz zarobić więcej doświadczenia, zabij najpierw Niewidzialnych Mysliwych.
![Wyzwanie Ognia [8]: Aby zaliczyć to wyzwanie musisz zabić Strażnika Feniksa (kobietę) - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347890.jpg)
Wyzwanie Ognia [8]: Aby zaliczyć to wyzwanie musisz zabić Strażnika Feniksa (kobietę). Męska wersja strażnika ginie dwa razy, za każdym razem eksplodując, więc puść przoddem postaci z wysoka odpornością na ogień.

Kiedy pomyślnie przebrniesz przez wszystkie wyzwania żywiołów, zostaniesz automatycznie teleportowany na wielką szachownicę. Tajemniczy głos przedstawi Ci reguły gry (przeczytaj je uważnie). Jeśli nie potrafisz grać w szachy, to nic nie szkodzi. Członkowie twojej drużyny będą ustawieni w linii prostej, tak samo jak członkowie przeciwnej drużyny. Twoim celem jest zabicie króla przeciwnika. Wyłącz AI swojej drużyny, aby pprzypadkowo nie wyszli poza linię wyznaczoną przez twoje "pionki", inaczej uruchomią pułapki uwalniajace błyskawice. Do zabicia przeciwników użyj czarów oraz broni dystansowych, a nie powinieneś mieć z tym większego problemu. Z chwilą śmierci przeciwnego króla, reszta wrogów zniknie, a pułapki zostaną rozbrojone. Za królową otrzymasz 5000pd i 102sz. Król wart jest tylko 2000pd i 418sz, ale ma przy sobie miecz dwuręczny Skraj Świata +3. Po wygranej walce zejdź na poziom 4.
Labirynt Durlaga - poziom 4


Jeśli dotarłeś tak daleko, ten poziom nie powinien stanowić dla Ciebie zbyt dużego wyzwania. Na początku porozmawiaj z duchem Durlaga [A], który dość enigmatycznie podpowie Ci, co czeka Cię na tym poziomie.
![Najpierw przejdź do północnego korytarza i odszukaj ukryte przejście do jaskini [2] pełnej toksycznego śluzu, ghastów i pełzaczy kryptowych - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347953.jpg)
Najpierw przejdź do północnego korytarza i odszukaj ukryte przejście do jaskini [2] pełnej toksycznego śluzu, ghastów i pełzaczy kryptowych. Zwróć uwagę na liczne skrytki pełne łupu oraz tajne przejścia, prowadzące do wnęk, zamieszkałych przez potwory.
![Twoim celem jest odszukanie Graela [B] w południowej części jaskini - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10347968.jpg)
Twoim celem jest odszukanie Graela [B] w południowej części jaskini. Po rozmowie dojdzie do walki z Graelem i jego potworami. Za pokonanie graela otrzymasz 5000pd oraz Kamień strażniczy-kompas.

Udaj się do ukrytego korytarza w północno-wschodniej części jaskini. W pierwszej komnacie znajdziesz skrzynię, w której znajduje się jeden z najlepszych długich mieczy w grze, Płomienny Jęzor +1, jak również Kij Uderzania +3.
![Przejdź do sali tronowej [3] i po jej uprzednim przeszukaniu, kliknij tron, aby przenieść się do tajemniczego pomieszczenia - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348000.jpg)
Przejdź do sali tronowej [3] i po jej uprzednim przeszukaniu, kliknij tron, aby przenieść się do tajemniczego pomieszczenia.

Znajdziesz się w sali kompasu, w której musisz porozmawiać z północnym posągiem. Posąg zada Ci pytanie o przeszłość Durlaga. Nie musisz na nie od razu odpowiadać i możesz najpierw porozmawiać z pozostałymi posągami, aby otrzymać kilka wskazówek. Prawidłowa odpowiedź na pytanie północnego posagu to opcja 3:- "Obwinić można najeźdźców...".
Po udzieleniu właściwej odpowiedzi, zostaniesz teleportowany do punktu wyjścia [1]. Porozmawiaj z duchem Durlaga.
![Udaj się teraz do kuźni [4] i z zaznaczonego miejsca zabierz Kościany kamień strażniczy - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348031.jpg)
Udaj się teraz do kuźni [4] i z zaznaczonego miejsca zabierz Kościany kamień strażniczy.
![Przechodząc przez pomieszczenie [6], uważaj, aby nie stawać na dywanie, który stanowi jedną wielką pułapkę, której nie da się wykryć ani rozbroić (choć tak naprawdę można przejść obejść ją bokiem, trzymając się blisko południowej ściany) - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348046.jpg)
Przechodząc przez pomieszczenie [6], uważaj, aby nie stawać na dywanie, który stanowi jedną wielką pułapkę, której nie da się wykryć ani rozbroić (choć tak naprawdę można przejść obejść ją bokiem, trzymając się blisko południowej ściany).
![Przejdź do maszynowni [5] i klikając zaznaczoną dźwignię wyłącz pułapkę w poprzednim pomieszczeniu, do którego musisz wrócić - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348062.jpg)
Przejdź do maszynowni [5] i klikając zaznaczoną dźwignię wyłącz pułapkę w poprzednim pomieszczeniu, do którego musisz wrócić.
![Po przeszukaniu pomieszczenia [6], kliknij na zaznaczonym łożu, aby zostać ponownie przeniesionym do zagadkowego pomieszczenia - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348078.jpg)
Po przeszukaniu pomieszczenia [6], kliknij na zaznaczonym łożu, aby zostać ponownie przeniesionym do zagadkowego pomieszczenia.

Ponownie porozmawiaj z północnym posągiem i odpowiedz na jego pytanie z dziedziny "wiedza o Durlagu". Tym razem prawidłowa odpowiedź to 1:- "Zaczął się od ciebie i twojej tęsknoty za domem..."
Po odpowiedzi na pytanie, wrócisz znów do punktu wyjścia [1]. Porozmawiaj z Durlagiem.
![Teraz przejdź do komnaty pełnej pająków [7] - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348109.jpg)
Teraz przejdź do komnaty pełnej pająków [7]. Po ich pokonaniu porozmawiaj z kamiennym golemem w alkowie. Czeka Cię seria pytań na temat rodziny Durlaga, a możliwe odpowiedzi to:
- Najstarszy syn Durlaga to Kiel
- Najmłodszy syn Durlaga to Fuernbol
- Drugie imię Bolhera to Grzmiący Topór
- Durlag zasłużył sobie na przydomek Zabójca Trolli
Po udzieleniu właściwych odpowiedzi, ponownie zostaniesz przeniesiony do sali z kompasem.

Odpowiedź na ostatnie pytanie w tej łamigłówce historycznej to 3:- "Nadszedł z zachodu, a później południa. Kolejno gościł go wschód, a teraz spoczywa na północy".
Po raz kolejny znajdziesz się w punkcie wyjścia [1] i musisz porozmawiać z Durlagiem [A]. Po rozmowie podążaj za duchem, aż doprowadzi Cię do ukrytej komnaty [8].
![W nowo odkrytej komnacie zagadnie do Ciebie Clair Delain [C], towarzyszka poszukiwanego przez Ciebie Daltona, który najwyraźniej dotarł z towarzyszami aż tutaj - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348140.jpg)
W nowo odkrytej komnacie zagadnie do Ciebie Clair De'lain [C], towarzyszka poszukiwanego przez Ciebie Daltona, który najwyraźniej dotarł z towarzyszami aż tutaj. Dokładnie wypytaj Clain o wszystko co wie o Demonicznym Rycerzu i o wydarzeniach, jamie miały tutaj miejsce, po czym udaj się zaznaczonymi schodami na spotkanie najpotężniejszego przeciwnika, którego spotkałeś już na parterze Wieży Durlaga.

Zanim wejdziesz na środkową płytę "areny", solidnie przygotuj swoją drużynę do walki, wszelkimi dostepnymi czarami obronnymi i wzmacniającymi. Walczyć z Demonicznym Rycerzem możesz na dwa sposoby. Możesz zaatakować lustro, przy którym stoi i uciec z areny, zabić odbicia, które Cię ścigały, po czym wrócić na arenę i przyglądać się jak pozostałe odbicia zabijają Demonicznego Rycerza. Niesstety, nie otrzymasz za to punktów doświadczenia za samego rycerza. Druga, mniej skomplikowana opcja to po prostu dobrze przygotować się do walki, a rycerz padnie zaskakująco szybko. Za pokonanie Demonicznego Rycerza otrzymasz 15000pd, a przy jego zwłokach znajdziesz Pawęz +1 oraz Sztylet - pożeracz dusz, potrzebny do wykonania zadania Sztylet dla Hurgana.

We wschodniej części areny znajdziesz Daltona, syna Therelli, która Cie tutaj po niego przysłała. Powiedz mu o tym, Dalton znajdzie samodzielnie drogę na powierzchnię.
![Po walce porozmawiaj z duchem matki Durlaga, Islanne [D] - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348187.jpg)
Po walce porozmawiaj z duchem matki Durlaga, Islanne [D]. Skorzystaj z jej oferty przeniesienia na powierzchnię i wyrusz w drogę powrotną do Brody Ulgotha, po drodze odpoczywając i lecząc się w Gospodzie Pod Pomocną Dłonią.
Broda Ulgotha

![Kiedy już uporasz się z komplikacjami, jakie wyniknęły w wiosce (zadanie Sztylet dla Hurgana), odwiedź Therellę w jej domu [4], a otrzymasz w nagrodę za swój trud 300sz - Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy - Baldurs Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1301/10348218.jpg)
Kiedy już uporasz się z komplikacjami, jakie wyniknęły w wiosce (zadanie Sztylet dla Hurgana), odwiedź Therellę w jej domu [4], a otrzymasz w nagrodę za swój trud 300sz.
0
- Baldur's Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry
- Baldur's Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry
- Opowieści z Wybrzeża Mieczy
- Płaszcz Shandalara | Opowieści z Wybrzeża Mieczy | Solucja Baldur's Gate
- Tajemnicza Wyspa (1) | Opowieści z Wybrzeża Mieczy | Solucja Baldur's Gate
- Tajemnicza Wyspa (2) | Opowieści z Wybrzeża Mieczy | Solucja Baldur's Gate
- Wieża Durlaga - Broda Ulgotha, Wieża Durlaga | Opowieści z Wybrzeża Mieczy
- Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 1-2) | Opowieści z Wybrzeża Mieczy
- Wieża Durlaga- Labirynt Durlaga (poziom 2-4), Broda Ulgotha | Opowieści z Wybrzeża Mieczy
- Sztylet dla Hurgana | Opowieści z Wybrzeża Mieczy | Solucja Baldur's Gate
- Opowieści z Wybrzeża Mieczy
- Baldur's Gate: Enhanced Edition - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Vaar Junior
Poradnik bardzo chaotyczny i nieczytelny (mapy) ale co najgorsze - niekompletny. W części zadań pobocznych zostały opisane tylko niektóre questy. W takich lokalizacjach jak na przykład: Samotne Szczyty czy Latarnia Morska brakuje opisu zadań, choć są one zaznaczone na mapie.
@rocamadour: Drizzta niestety nie można już okraść. W którejś z ostatnich poprawek do EE naprawili ten "błąd". Nawet przy maksymalnej ilości punktów kradzieży nic mu nie zabierzemy. Czyli zbroja i miecze są nie do zdobycia, chyba, że uda nam się go ubić.
To tyle w temacie. Moim zdaniem szkoda kasy na ten poradnik - wszystkie te informacje, a nawet dokładniej opisane i bez błędów, można znaleźć za darmo.
Drackula Legend
Drizzta ubic jest bardzo prosto:
Po spotkaniu Drizzta w czasie dialogu go prowokujemy i wtedy zamiast bic gnole biega za nszym bohaterem a gnole za nim, jesli bedziemy na przyspieszaczu biegac dookola gnoli to te od czasu do czasu walna drizzta w glowe. Czasem sie zakorkuje pomiedzy gnolami i wtedy duzo szybciej ginie. Nie powinno to zajac wiecej niz 15-20 minut. Oczywiscie reszta ekipy stoi i nic nie robi bo inaczej drizzt na nich ruszy.
zanonimizowany1036807 Junior
Jest to najgorszy poradnik jaki trafiłem na grach online. Jak pisali poprzednicy w/w "dzieło" charakteryzuje się przeogromną wręcz chaotycznością przy opisywaniu lokacji. Zawzięcie twórcy na grę "kanoniczną drużyną" jest wnerwiające. Sama propozycja builda głównego bohatera też kiepska. Bard - fechmistrz jest słabą postacią, jedyny plus to "piruet ofensywny". Aby uzyskać staty jak w poradniku, trzeba przy tworzeniu bohatera uzyskać 95 na kościach, co nie jest kwestią "kilku max kilkunastu" rzutów.
szalek23 Chorąży
Zgadzam się z przedmówcami poradnik bardzo nieczytelny sporo błędów i przeskoków, gram w grę na tablecie a z poradnika chciałem korzystać z mojego czytnika kindle... niestety to istna masakra nawet korzystając z komputera zdarza mi się w nim zagubić ;/
zanonimizowany1070748 Junior
Trudno się takim poradnikiem posiłkować, zamiast tego polecam baldur.cob-bg.pl na którym wszystko mamy ładnie opisane
nikei Legionista
Zgadzam się z wami w stu procentach chociaż na baldur.cob-bg.pl nie jest też napisane że można znależć Sejmitar+2 Talon Rashada a znajduje się on na mapce 2100 z pająkami:)
Mr.Kalgan Legend
Pisząc poradnik do wersji EE upieranie się przy kanonicznej drużynie to aberracja. W ten sposób prawie w ogóle brak informacji o nowych przyłączalnych NPC, ani słowa zatem JAK prowadzić jedyny w pierwszej części BG romans. Mało tego przyłączalnych postaci jest więcej niż 3. Zupełnie inaczej zresztą wygląda balans drużyny - bez sensu jest dwuklasowanie Imoen skoro zarówno Dzika magiczka jak i czarownik z Peldvale przewyższają Dynaheir jak i Edwina. Czarownik jest złym Drowem a co ciekawe ma dialogi z drowką Viconią.
W wersji EE znikł hełm przeciwstawnego charakteru z Nashkel (czemu moderzy tego nie naprawią) ponoć jest możliwość uzyskania go w wieży Durlaga.
Szereg informacji zawartych w podręczniku jest nieprawdziwa !! Np. okradzenie Drizzta nie jest możliwe, natomiast wszystkie stare sposoby na jego zabicie działają (no, ten z ostrzałem z wyspy zrobił się bardzo trudny, trzeba wprowadzić do niego pewne poprawki). Zwracano także uwagę, że fechmistrz jest kiepskim wyborem Jeżeli chcemy przenieść drużynę do BG II nadal poważnie trzeba zastanowić się nad Paladynem. Osobiście kończę przechodzić grę wojownikiem bez podklasy, półogrem 19-18-19-10-10-18. Jeżeli chcemy, a chcemy zabić Dizzta w miarę szybko to i charyzma musi być na maksie a i nie od rzeczy jest paladyński charakter. Zabicie Drizzta to spadek reputacji o 10 !!! a nie o 8, a zejście z reputacją poniżej 4 może oznaczać niemożliwość otrzymania zadań i poważne inne niedogodności - niemożność skompletowania owej kanonicznej (?) drużyny (co z Minscem ?).
EE przechodzi się miło. Poradnik by się przydał. GOL znów zamieszcza chałturę i znów nie reaguje na krytykę - do podręczników nie wprowadza się poprawek choćby na każdej stronie było po mendlu ortograficznych wpadek. Ten akurat ma mało błędów, natomiast jest nieprzejrzysty, fatalnie zorganizowany - już naprawdę lepiej zrobić opis poszczególnych lokacji, no i nie jest to podręcznik do edycji EE. Do podstawy także nie, zatem do jakiej w ogóle gry został napisany ???
NumaiTu Junior
Rozmawiałam już z Tranzingiem i go załatwiłam. Ale na mapie nie pokazała mi się lokalizacja ani Kniei Larsa ani Peldvale. I nie wiem jak ruszyć dalej z grą - pomocy.
katrin20 Legend
Powracając do BG mam szybkie pytanko. Macie jakiś pomysł na dobrą drużynę "złych"?
aresn7072453744 Junior
Ejj cześć mam problem bo ten bohater Rasaad chodziłam z nim długo zaktualizowałam zadanie jego mnich słońca i nie pokazują się ci mnichowie w nocy a w notatniku nie zaktualizowało się zadanie chodzę już dosyć długo co zrobić żeby ci mnichowie w nocy pojawili się nic się nie dzieję się stoję w miejscu nic nie mogę zrobić raz tylko udało mi się ale za pierwszym razem gadkę źle poprowadziłam i drugi raz chce jak to zrobić żeby za drugim razem drgnęło ci mnichowie ileś nocy przespać czy o co chodzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
