Krasnoznamenny - Solucja ATOM RPG
Aktualizacja:

To drugie ogromne miasto dostępne w grze ATOM RPG. W nim znajdziesz bar, księgarnie, cały chroniony teren oraz wiele innych ciekawych miejsc.
- Jak dostać się na zamknięty teren?
 - Brak dostaw węgla
 - Pomocnik
 - Sekta
 - Agencja towarzyska
 - Cyganka
 - Pisarz
 - Księgarnia
 - Poszukiwanie starego towarzysza
 - Xander
 - Atak na cyrk
 - Wywiady
 - Pomnik Lenina
 - Oszuści
 
Jak dostać się na zamknięty teren?

Aby odblokować teren znajdujący się na północy miasta musisz porozmawiać ze strażnikiem. Możesz go przekupić bądź przekonać go, aby cię wpuścił. Nie próbuj go atakować, ponieważ wszyscy zaczną do ciebie strzelać.

W celu przekupienia strażnika musisz dać mu 1000 rubli.
Brak dostaw węgla

Po wejściu na teren miasta udaj się do elektrowni.

Porozmawiaj z głównym elektrykiem. Jest on jedyna osobą w elektrowni. Poprosi cię on o sprawdzenie przyczyny opozienia dostawy oraz zaoferuje nagrodę.

Udaj się do Trade House. Znajduje się on w północnej części miasta. Aby się tam dostać musisz pierw odblokować przejście na zamknięty teren i ponownie przejść na drugi koniec lokacji.

Trade House znajduje się zaraz obok ponika wodza. Miejsce to pokazane jest na screenie powyżej.

W Trade House jest bunkier, aby się do niego dostać musisz zapłacić 7000 rubli.
W bunkrze odnajdź mężczyznę o imieniu Sablin i porozmawiaj z nim. Odeśle cię o do Mambetova w lokacji zwanej Pergon. Ten mężczyzna odpowiada za ładunek węgla.

W Pergn znajdź Mambetova. Po rozmowie z nim wróć do miasta Krasnoznamenny. Po drodze mogą zatrzymać cię bandyci. Zabij ich i zbierz ich łupy. Gdy dotrzesz na miejsce zgłoś wszystko Sabliowi oraz elektrykowi. Dzięki temu uzyskasz punkty doświadczenia oraz pieniądze.
Pomocnik

W Krasnoznamenny znajdziesz pierwszego pomocnika. Będzie nim Fidel. Znajdziesz go w barze.

Porozmawiaj z nim i podaj mu hasło. Dzięki temu on zawoła cię na zaplecze.

Na zapleczu dogadaj się z nim i weź go do swojego teamu. W ten sposób będziesz mieć pomocnika, który chętnie pomoże ci w walce oraz w noszeniu rzeczy.
Sekta

W mieście możesz natrafić na sektę. Jest ona prowadzona przez kobietę, jeśli z nią porozmawiasz uzyskasz od niej informacje. W tym zadaniu musisz po prostu porozmawiać z przewodniczącą sekty trzy razy. Raz w Krasnoznamenny, raz w Otradnoe i raz w Drunken Lair. Jeśli ukończysz wszystkie rozmowy dostaniesz punkty doświadczenia, pieniądze oraz zestaw do leczenia.
Agencja towarzyska

Udaj się do agencji towarzyskiej znajdującej się w północnej części miasta. Jeśli znajdziesz tam mężczyznę w mundurze porozmawiaj z nim. Pragnie on nakręcić film pornograficzny. Twoim zadaniem będzie udanie się co cyrku i nakłonienie trzech osób do zagrania w filmie.
Cyganka
W Krasnoznamenny natrafisz na cygankę. Możesz z nią porozmawiać. Gdy dasz jej 20 rubli za przepowiedzenie przeszłości opowie ci o mumii Lenina.


Udaj się do domu oznaczonego sztandarami radzieckimi. Tam możesz albo włamać się do domu, albo porozmawiać z mężczyzną. On za odpowiednią zapłatą pozwoli ci obejrzeć mumię. Z informacjami udaj się do cyganki. Otrzymasz punkty doświadczenia oraz pieniądze.
Pisarz
Idź do hotelu znajdującego się w mieście. W kuchni znajdziesz pisarza o imieniu Gubtsov. Poprosi cię on o pomoc.

Udaj się do Vladislava Zhirenko. On również znajduje się w hotelu. Przekonaj go o tym jak dobra jest książka Gubtsova, a zgodzi się ją wydać. Wróć do pisarza i przekaż mu dobre wieści. To zakończy zadanie.
Księgarnia

Mężczyzna pracujący w księgarni poprosi cię o pomoc. Da ci on kilka książek i wyśle cię on na Pustkowia.

Z książkami udaj się na pustkowie i poruszaj się po nim, aż cię zaatakują.
Zaatakuje cię siedem przeciwników z bronią białą. Musisz zabić ich wszystkich i wrócić do księgarni. Gdy przekażesz mężczyźnie dobre wieści otrzymasz pieniądze i punkty doświadczenia.
Poszukiwanie starego towarzysza


Koło kina możesz spotkać mężczyznę w mundurze. Poprosi cie on o odnalezienie swojego towarzysza.
Udaj się do Peregon. Porozmawiaj z mężczyzną z długimi włosami, a dowiesz się gdzie znaleźć przestępców. Z informacjami udaj się do mężczyzny w Krasnoznamenny. Po przekazaniu mu informacji otrzymasz punkty doświadczenia, dużo pieniędzy oraz kilka dodatkowych przedmiotów.
Xander


W mieście możesz spotkać mężczyznę o imieniu Xander. Opowie ci on swoją historię i poprosi, abyś rozbił pewien związek. Udaj się do cyrku i spróbuj porozmawiać z ludźmi koło ogniska. Możesz przekonać parę do rozstania albo zapewnić ich o ich miłości.
W zależności od twojej decyzji zmieni się nagroda:
- Jeśli przekonasz ich do rozstania otrzymasz pieniądze.
 - Jeśli nadal zostaną parą otrzymasz punkty doświadczenia.
 
Atak na cyrk

Jeśli nie ukończyłeś zadań w cyrku zrób to teraz. Jeśli wykonasz misję mogę być już one niemożliwe do zrealizowania.
Gennady Nikolaev czeka na ciebie w Izbie Handlowej. On zleci ci atak na cyrk. Możesz odmówić wykonywania zadania, ale wtedy nie otrzymasz żadnych punktów doświadczenia ani pieniędzy.

W cyrku możesz zabić wszystkich bądź dogadać się ze staruszką siedzącą w samolocie. Rozmowa z nią zapewni ci informacje dzięki którym nie będziesz musiał nikogo zabijać. Wróć do sekretarza i porozmawiaj z nim. Otrzymasz punkty doświadczenia oraz pieniądze.
Wywiady

Vladislava Zhirenko porosi cię o przeprowadzenie trzech wywiadów. Pierwszy z nich będzie kosztować się 100 rubli. Odnajdź Ambrose Trufelev i zapłać mu za wysłuchanie jego historii.

Sergey Maslov udzieli ci wywiadu za darmo. Ostatniego weterana znajdziesz w nocy przy barze. Opowie ci on za darmo swoją historię. Po zrobieniu wszystkich wywiadów wróć do Zhirenko, a otrzymasz w nagrodę 500 rubli.
Pomnik Lenina
W mieście stoi pomnik Lenina, a przed nim zdenerwowany człowiek. Porozmawiaj z nim, a potem udaj się na złomowisko. Tam znajdziesz prawdziwy pomnik.
Oszuści

Koło straganów możesz znaleźć dwóch oszustów, a zaraz obok ich dwóch klientów. Porozmawiaj z nimi, a potem z oszustami. Zmuś ich do oddania 1000 rubli. Pieniądze możesz oddać klientom bądź zatrzymać dla siebie.
0
Komentarze czytelników
Grey Wolf Generał
Ja rozumiem że można walnąć jakiegoś byka, zdarza sie, ale żeby przez tyle czasu nie poprawić tego "Twożenie postci" to już jest pszypau
ROJO. Senator
Póki co, ten poradnik to kpina. Brakuje z 40% questów. Brak sekretów, eastereggów czy random encounterów. O alternatywnych zakończeniach niektórych zadań nie wspominając.
Punisher2_ Legionista
Witam. Widzę, że GRY-ONLINE "schodzi na psy". Ludzie, kogo Wy zatrudniacie? Nie dość, że jak wspomniał ROJO., brakuje opisu wielu istotnych rzeczy, to na dodatek "poradnik" ów (celowo wpisany w cudzysłów) pełen jest błędów i tzw. literówek! Byłoby chyba lepiej, gdybyście się trochę "skurczyli" jako zespół i pisali, co prawda, mniej poradników, ale za to wysokiej jakości. Podobna sytuacja (lecz inna autorka) miała miejsce w poradniku do Spyro: Reignited Trilogy. Krótko mówiąc: BRAK SŁÓW... Pozdrawiam wszystkich graczy!
Zmroku Konsul
Cześć, czołem,
wielkie dzięki za uwagi. Wprowadzimy poprawki, poprawimy literówki i dopiszemy trochę zadań. 
Pozdrawiam :)
lapatom Legionista
Gdzie w Drunken Lair znajdę część tarczy Royevsky ?
Sir klesk Legend
Przeklejam posta z sekcji komentarzy do ATOMu w encyklopedii. A noz tutaj przykuje czyjas uwage i wspolnie rozwiazemy zagadke? ;))
Zastanawia mnie pewna rzecz. A konkretniej sprawa tajemniczego robala-porywacza cial. ;)
Gram od paru godzin i zwiedzilem dopiero dwie lokacje ale na wszelki wypadek uprzedzam, ze moga pasc jakies spoilery.
Historie o dziwnym mutancie mozna wylapac wypytujac niektorych mieszkancow o plotki. Jedną z nich opowiada straznik w pierwszej napotkanej osadzie. Chodzi o historie staruszki, ktora wynajmowala pokoj podroznym handlarzom az pewnego dnia znaleziono ją martwa. Byla zaglodzona mimo ze w pomieszczeniu znajdowaly sie zapasy jedzenia, a do tego jej skora wygladala tak jakby ktos ja nosil. ;) Skin Worm jak nic, pomyslalem... Nastepnie chcialem pozwiedzac troche mape i szybko trafilem na random encounter - po ponownym wyjsciu na mape swiata nie moge juz do niego wrocic.
Przy ognisku siedzi towarzysz Markelov wraz ze swoim ochroniarzem i ich przewodnikiem. Wszyscy maja paranoje i twierdza, ze ten stwor (ktory traktowany byl raczej jako legenda zamieszkujaca na bagnach) siedzi teraz w jednym z nich. Dowiadujemy sie, ze robal najprawdopodobniej zywi sie jedynie ludzkim miesem oraz, ze ma problemy z pamiecia i mieszaja mu sie detale we wspomnieniach swoich ofiar. Stad gdy kazdy opowiada swoja wersje wydarzen te mocno sie od siebie roznia, z wyjatkiem kilku wspolnych fragmentow m.in. wszyscy potwierdzaja, ze zatrzymywali sie u tej staruszki, ktorą znaleziono zaglodzona.
Teraz czas na gdybanie i teorie. :D 
Szukajac w necie wyjscia z impasu dla naszych trzech nowych znajomych dowiedzialem sie, ze zadne rozwiazanie nie daje na koniec jednoznacznej odpowiedzi. Niby mowiac Markelovi, ze wszyscy sa zarazeni dostajemy opis, ze w jego spojrzeniu cos sie zmienilo, a on sam kaze nam uciekac jezeli chcemy. To samo przewodnik, bardzo podejrzany opis reakcji i ciekawy tekst, ze to niemozliwe bo robal jest tylko jeden. Ochroniarz reaguje powiedzmy to najnormalniej - wydaje z siebie dzwiek przypominajacy stlumiony krzyk (?). Po podaniu im odpowiedzi nie mozna juz z nikim zagadac. Postacie rzucaja juz tylko krotki komentarz z ta roznica, ze jezeli to Markelovi przekazalismy info, ze kazdy jest zarazony jego tekstem bedzie cos w rodzaju "moze sie jeszcze kiedys spotkamy". Jezeli informacje przekazujemy komus z pozostalej dwojki to nad nim jest juz tylko [mamrocze cos niezrozumialego].
Dodatkowo jakos na poczatku marca pojawilo sie w grze 6 nowych osciagniec do zdobycia, ktore do dzisiaj pozostaja nieodkryte (na steam 0% osob je zdobylo). Jedno z nich nazywa sie Paranoia i na ikonie widnieje dzdzownica wychodzaca z ludzkiego ucha i przybierajaca ksztalt znaku zapytania. Na pytanie czy robal-porywacz-cial to tylko "wastelandfolklore" jeden z devow odpisal: In the Wastes the border between truth and fable is muddled... About the skin worm we can say only this: no myth appears without a reason, comrade ;). Ludzie narazie gdybaja za co moze byc ten achiv ale ja czuje w kosciach, ze to na stówe bedzie cos ze Skin-Wormem.
Pytanka po tym przydlugim wywodzie:
1. Czy ktos z Was tez napotkal gromadke Markelova? Jezeli tak to jak rozwiazaliscie te sytuacje?
2. Do osob, ktore sa juz duzo dalej lub przeszly gre - czy motyw Skin-Worma przewija sie jeszcze od czasu do czasu? Moze pozniej jest po prostu jakies zadanie by rozwiklac jego zagadke? 
3. Czy myslicie, ze sposob poprowadzenia sytuacji, ktora opisalem moglby prowadzic do odblokowania lub zamkniecia jakiegos nowego zadania w przyszlosci?
Bielow86 Junior
Poradnik do gry Atom również nie może być pobrany?
Bielow86 Junior
Oczywiście, że nie można pobrać - jest przecież w early accesie 1,5roku. Wziąłem premium aby pobrać kilka poradników - więcej się w jajo nie zrobię. To nie jest taki pierwszy przypadek, że gry-online wprowadząją w błąd.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
