Assassin's Creed 2: Sekwencja 10
Aktualizacja:
Sekwencja 10 - Nieprzyjemny obrót zdarzeń
![]() | ![]() |
Goniec przyniesie wiadomość, że Antonio chce nas widzieć. [1] Oczywiście udajemy się do jego willi. [2] Po rozmowie kierujemy nasze kroki do dzielnicy wojskowej żeby rozmówić się z potencjalnym sprzymierzeńcem.
Sekwencja 10 - Uwięziony wojownik
![]() | ![]() |
We wskazanym miejscu znajdziemy rannego żołnierza, który skieruje nas dalej. [1] Przeskakujemy po dachach i podwieszonych kładkach na budynki wojskowe. [2]
![]() | ![]() |
Kierujemy się cały czas na północ aż dotrzemy do wody - tutaj ilość strażników na dachach zwiększy się. Dwóch z nich atakujemy z komina [1] a trzeciego nieco dalej wyrzucamy do wody. D'Alviano jest pod nami w klatce. [2]
![]() | ![]() |
Skaczemy na dwóch strażników i zabijamy ich. [1] Z kolejną dwójką trzeba rozprawić się w walce. Później oswabadzamy dowódcę. [2]
![]() | ![]() |
Od razu zaatakują nas żołnierze, ale nie powinni być problemów. [1] Biegniemy z nowym towarzyszem przez miasto, starając się omijać grupy strażników. [2]
![]() | ![]() |
Blisko celu zobaczymy większe grupy pilnujące przejścia - oczywiście można się z nimi zmierzyć. Na miejscu stoczymy walkę z dwoma żołdakami, w tym z kapitanem straży. [1] Otwieramy bramę i wchodzimy na dziedziniec. [2] Pukamy do pobliskich drzwi żeby rozmówić się z nowym sprzymierzeńcem.
Sekwencja 10 - Nie zostawiaj nikogo
![]() | ![]() |
Naszym zadaniem jest uwolnić najemników. Udajemy się we wskazane miejsce - znajdziemy tam więcej dużych klatek. [1] Wdrapujemy się na dach i stąd usuwamy strażników pilnujących drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Wypuszczamy najemników - część z nich postanowi do nas przyłączyć. Ruszamy z nimi wzdłuż linii brzegu do następnego więzienia. Gdy będziemy blisko wysyłamy ich na czteroosobowy patrol wroga. [1] Sami wdrapujemy się na budynek z klatką i przechodzimy w stronę wody - stąd skutecznie wyeliminujemy dwóch wrogów stojących koło drzewa. [2]
![]() | ![]() |
Teraz pomagamy naszym podwładnym uporać się z wojskiem [1] i wypuszczamy następną grupę więźniów. Otrzymamy jeszcze większy oddział - ruszamy z nim na zachód do ostatniego więzienia. Tam wdajemy się w otwartą walkę, eliminujemy wrogów i uwalniamy najemników. [2]
Sekwencja 10 - Przyjęcie pozycji
![]() | ![]() |
Wracamy do przywódcy. [1] Zaprezentuje on swój plan ataku. Najpierw ruszamy z grupą najemników do wskazanego punktu i eliminujemy czterech wrogów. [2]
![]() | ![]() |
Wchodzimy w zaułek - kilku wojowników poczeka tutaj na sygnał Ezio . [1] Z resztą biegniemy do drugiego punktu, gdzie robimy to samo - wykańczamy wrogów i rozmawiamy z naszym podwładnymi. [2]
![]() | ![]() |
Ostatni, trzeci strategiczny punkt mieści się koło lekarza. [1] Zabijamy wrogów i rozstawiamy strażników. [2] Wracamy do D'Alviano .
Sekwencja 10 - Dwie pieczenie, jedna klinga
![]() | ![]() |
Musimy dać sygnał wszystkim żołnierzom, wchodząc na najwyższą wieżę w okolicy. [1] Na szczyt wdrapujemy się po drewnianych szczeblach. [2]
![]() | ![]() |
D'Alviano będzie potrzebował naszej pomocy - skaczemy na dół do wody. [1] Tutaj rozprawiamy się z dwoma wrogami w ciężkich zbrojach. [2] Wystarczy uskakiwać przed ciosami i wtedy uderzać.
![]() | ![]() |
Czas pogonić Dantego , który uciekł w stronę kryjówki templariuszy. Z dachu zobaczymy, że w dole toczy się zajadła walka. [1] Zeskakujemy przy okazji zabijając przeciwnika i wykańczamy wszystkich. [2]
![]() | ![]() |
Dalej walczymy z Dante - wystarczy uskakiwać przed jego ciosami i kontratakować. [1] Na koniec musimy powstrzymać dwójkę uciekających templariuszy. Można rzucić się w pogoń za nimi i po drodze radzić sobie z żołnierzami. Jest jednak nieco lepszy sposób - wiemy, że oboje biegną w stronę statku, więc zamiast szarżować ulicami wskakujemy do wody. [2] Płyniemy do drugiego statku - pierwszy omijamy.
![]() | ![]() |
Właściwy okręt można rozpoznać po trapie opuszczonym na brzeg. Podpływamy do niego i stajemy po środku. [1] Jeśli działaliśmy szybko to minie kilka sekund zanim nasze cele przybiegną. Gdy zbliżą się zabijamy obu szybkim ciosami. [2]
- Assassin's Creed II - poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Lista zadań głównych
- Assassin's Creed 2: Prolog
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 2
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 3
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 6
- Assassin's Creed 2: Przerywnik - Trening poza Animusem
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (3)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 10
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 11
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 14
- Assassin's Creed 2: Epilog
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hej powiecie Mi jak złapać tego opata?? Próbuje już któryś raz i hehhh
Podbiec blisko i nacisnąć (na dwóch A) ten przycisk za pomocą którego przepychasz się przez tłum - jego nazwa się zmieni gdy bedziesz goniła kogoś na którym jesteś zablokowana (jest podświetlony) - blokowanie to lewy cyngiel na padzie
Mam problem z piórkami, zebrałem 99/100 w DNA pokazuje mi, że brakuje w jednego w dzielnicy SAN MARCO w WENECJI, przeszedłem tą dzielnicę 5 razy, całą Wenecję 2 razy i nigdzie tego piórka nie ma, każde miejsce ze wszystkich strony już nachodziłem :( Co robić?
Jak w e[pizodzie między 5 i 6 pojawia się wstawka z altairem. Nie mogę wejść na samą górę wieży.... Nie wiem co jest grane. Help!
Skminilem to jak wskoczyc z tego balkoniku na belke, kiedy chce sie wejsc na wieze. Gdy siedzimy na poreczy balkonu, belka jest wtedy nieco wyrzej, przytrzymujemy prawy przycisk myszy, potem (caly czas trzymajac prawy przycisk myszy) przytrzymujemy spacje. Po chwili puszczamy spacje, i Altair wskakuje na belke
Staralem sie wyjasnic jak najprosciej, zeby inni zrozumieli
Jezeli nie rozumiesz, pisz na gg 25501869
Dotrzemy do wieży – drzwi zostaną zamknięte [1] więc wspinamy się na górę po ścianie. Na górze będziemy świadkami tajemniczych wydarzeń. [2] Skaczemy w przepaść ze szczytu.
nie moge wejść na wieże może ktoś mi pomoże :D xd
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od tygodnia walcze z Krypta Auditore, z anic w swiecie nie moge przejsc jednego etapu na czas, tego po przeplynieciu otwartej prze chwile bramy. Otwieram kolejna brame dzwignia i naprawde szybko dobiegam do niej, ale i tak jest juz zamknieta. Utknelam w martwym miejscu i mam ochote wyrzucic gre do kosza.
Pomozcie ...................
Po prawej stronie bedzie dźwignia, trzeba ją nacisnąć a otworzy się a potem bardzo szybko przebiec po belkach albo przepłynąć, nie wiem nie pamiętam czy przebiec? Przepłynąć? W każdym razie szybko, a bedzie kilka źwigni do otworzenia po drodze.
fajny poradnik ale mi nie pomoże bo mam tylko ps2 a tak wogule to jak się robi poradniki
Wandalmen-musisz wejść na prawą belkę balkonu i skoczyć na tą deske...
AssasinAvatarMassEfect-mialem taki sam problem, ale wszedlem...
W treningu poza Animusem jak sie jest altairem to nie da sie wejsc na ta wieże
słuchajcie mam problem z przejsciem jednej misji, jak zmieniam się w Altaira i mam gonić tą babke. Jak sie wspinam po tej wieży to dochodze to balkonu i dalej niemoge się już ruszyć w górę. Jagby mógł ktoś pomuc byłbym wdzięczny chodzi mi o PC
Nie za bardzo pamiętam ten fragment, bo dawno temu i bezproblemowo przeszedłem ;), ale może to będzie pomocne:
http://www.youtube.com/watch?v=r4FnUy9H3eI
Florencja – Sekret Il Duomo. Mam problem. Zebrałem skarby, a nie mogę się wydostac przez okno. Nie wiem czy jest jakiś błąd. Cały czas pokazuje mi sie żółty kursor i odmierza odległość od celu. Najbliżej 3 m. Grobowiec mam otwarty i wszystkie skarby pobrałem. I nie wiem co dalej.
Świetny poradnik, świetna gra! Z tego co widzę to połączenie poprzedniego AC z czyms a'la Gothic (bieganina, rozmowy, kilkuczęściowe Questy)
W angielskiej wersji gry lokacja dostępna po zalogowaniu się do systemu Uplay i odblokowaniu jej za zdobyte punkty. W polskiej wersji miejsce powinno być odblokowane zawsze.
Według mnie jest to cholernie niesprawiedliwe dla ludzi, którzy mają angielską wersję gry i nie mają połączenia konsoli z netem. Nie ma na to jakiegoś innego sposobu? A może żeby wpisać kod nie trzeba mieć neta, hę?
PS. Aha, zaraz znowu będzie o wycinaniu fragmentów gry, chociaż to nie jest wycięte, ale zablokowane. :(
hedasw > Moim zdaniem do rozrywki jaką są gry wymaganie znajomości języka obcego jest nie na miejscu. Są gry w których nie przeszkadza mi to że są po angielsku ale są i takie które wolałbym żeby były przetłumaczone na polski. W przypadku tej gry po prostu już w dniu jej premiery, a nawet i wcześniej chciałem wiedzieć co będzie się w niej działo, nie chciało mi się czekać aż będe miał tą gre. Kiedy po raz pierwszy pisałem w komentarzach pod tym poradnikiem z pytaniem czemu nie ma opisu fabuły nie miałem jeszcze wtedy tej gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

















![Teraz pomagamy naszym podwładnym uporać się z wojskiem [1] i wypuszczamy następną grupę więźniów - Sekwencja 10 | Fabuła | Solucja Assassins Creed II - Assassins Creed II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/950/421111328.jpg)
















