Assassin's Creed 2: Sekwencja 10
Aktualizacja:
Sekwencja 10 - Nieprzyjemny obrót zdarzeń
![]() | ![]() |
Goniec przyniesie wiadomość, że Antonio chce nas widzieć. [1] Oczywiście udajemy się do jego willi. [2] Po rozmowie kierujemy nasze kroki do dzielnicy wojskowej żeby rozmówić się z potencjalnym sprzymierzeńcem.
Sekwencja 10 - Uwięziony wojownik
![]() | ![]() |
We wskazanym miejscu znajdziemy rannego żołnierza, który skieruje nas dalej. [1] Przeskakujemy po dachach i podwieszonych kładkach na budynki wojskowe. [2]
![]() | ![]() |
Kierujemy się cały czas na północ aż dotrzemy do wody - tutaj ilość strażników na dachach zwiększy się. Dwóch z nich atakujemy z komina [1] a trzeciego nieco dalej wyrzucamy do wody. D'Alviano jest pod nami w klatce. [2]
![]() | ![]() |
Skaczemy na dwóch strażników i zabijamy ich. [1] Z kolejną dwójką trzeba rozprawić się w walce. Później oswabadzamy dowódcę. [2]
![]() | ![]() |
Od razu zaatakują nas żołnierze, ale nie powinni być problemów. [1] Biegniemy z nowym towarzyszem przez miasto, starając się omijać grupy strażników. [2]
![]() | ![]() |
Blisko celu zobaczymy większe grupy pilnujące przejścia - oczywiście można się z nimi zmierzyć. Na miejscu stoczymy walkę z dwoma żołdakami, w tym z kapitanem straży. [1] Otwieramy bramę i wchodzimy na dziedziniec. [2] Pukamy do pobliskich drzwi żeby rozmówić się z nowym sprzymierzeńcem.
Sekwencja 10 - Nie zostawiaj nikogo
![]() | ![]() |
Naszym zadaniem jest uwolnić najemników. Udajemy się we wskazane miejsce - znajdziemy tam więcej dużych klatek. [1] Wdrapujemy się na dach i stąd usuwamy strażników pilnujących drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Wypuszczamy najemników - część z nich postanowi do nas przyłączyć. Ruszamy z nimi wzdłuż linii brzegu do następnego więzienia. Gdy będziemy blisko wysyłamy ich na czteroosobowy patrol wroga. [1] Sami wdrapujemy się na budynek z klatką i przechodzimy w stronę wody - stąd skutecznie wyeliminujemy dwóch wrogów stojących koło drzewa. [2]
![]() | ![]() |
Teraz pomagamy naszym podwładnym uporać się z wojskiem [1] i wypuszczamy następną grupę więźniów. Otrzymamy jeszcze większy oddział - ruszamy z nim na zachód do ostatniego więzienia. Tam wdajemy się w otwartą walkę, eliminujemy wrogów i uwalniamy najemników. [2]
Sekwencja 10 - Przyjęcie pozycji
![]() | ![]() |
Wracamy do przywódcy. [1] Zaprezentuje on swój plan ataku. Najpierw ruszamy z grupą najemników do wskazanego punktu i eliminujemy czterech wrogów. [2]
![]() | ![]() |
Wchodzimy w zaułek - kilku wojowników poczeka tutaj na sygnał Ezio . [1] Z resztą biegniemy do drugiego punktu, gdzie robimy to samo - wykańczamy wrogów i rozmawiamy z naszym podwładnymi. [2]
![]() | ![]() |
Ostatni, trzeci strategiczny punkt mieści się koło lekarza. [1] Zabijamy wrogów i rozstawiamy strażników. [2] Wracamy do D'Alviano .
Sekwencja 10 - Dwie pieczenie, jedna klinga
![]() | ![]() |
Musimy dać sygnał wszystkim żołnierzom, wchodząc na najwyższą wieżę w okolicy. [1] Na szczyt wdrapujemy się po drewnianych szczeblach. [2]
![]() | ![]() |
D'Alviano będzie potrzebował naszej pomocy - skaczemy na dół do wody. [1] Tutaj rozprawiamy się z dwoma wrogami w ciężkich zbrojach. [2] Wystarczy uskakiwać przed ciosami i wtedy uderzać.
![]() | ![]() |
Czas pogonić Dantego , który uciekł w stronę kryjówki templariuszy. Z dachu zobaczymy, że w dole toczy się zajadła walka. [1] Zeskakujemy przy okazji zabijając przeciwnika i wykańczamy wszystkich. [2]
![]() | ![]() |
Dalej walczymy z Dante - wystarczy uskakiwać przed jego ciosami i kontratakować. [1] Na koniec musimy powstrzymać dwójkę uciekających templariuszy. Można rzucić się w pogoń za nimi i po drodze radzić sobie z żołnierzami. Jest jednak nieco lepszy sposób - wiemy, że oboje biegną w stronę statku, więc zamiast szarżować ulicami wskakujemy do wody. [2] Płyniemy do drugiego statku - pierwszy omijamy.
![]() | ![]() |
Właściwy okręt można rozpoznać po trapie opuszczonym na brzeg. Podpływamy do niego i stajemy po środku. [1] Jeśli działaliśmy szybko to minie kilka sekund zanim nasze cele przybiegną. Gdy zbliżą się zabijamy obu szybkim ciosami. [2]
0
- Assassin's Creed II - poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Lista zadań głównych
- Assassin's Creed 2: Prolog
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 2
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 3
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 6
- Assassin's Creed 2: Przerywnik - Trening poza Animusem
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (3)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 10
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 11
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 14
- Assassin's Creed 2: Epilog
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany711312 Konsul
Wandalmen-musisz wejść na prawą belkę balkonu i skoczyć na tą deske...
zanonimizowany756618 Junior
fajny poradnik ale mi nie pomoże bo mam tylko ps2 a tak wogule to jak się robi poradniki
bkate Junior
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od tygodnia walcze z Krypta Auditore, z anic w swiecie nie moge przejsc jednego etapu na czas, tego po przeplynieciu otwartej prze chwile bramy. Otwieram kolejna brame dzwignia i naprawde szybko dobiegam do niej, ale i tak jest juz zamknieta. Utknelam w martwym miejscu i mam ochote wyrzucic gre do kosza.
Pomozcie ...................
zanonimizowany787652 Junior
Dotrzemy do wieży – drzwi zostaną zamknięte [1] więc wspinamy się na górę po ścianie. Na górze będziemy świadkami tajemniczych wydarzeń. [2] Skaczemy w przepaść ze szczytu.
nie moge wejść na wieże może ktoś mi pomoże :D xd
zanonimizowany789780 Junior
Skminilem to jak wskoczyc z tego balkoniku na belke, kiedy chce sie wejsc na wieze. Gdy siedzimy na poreczy balkonu, belka jest wtedy nieco wyrzej, przytrzymujemy prawy przycisk myszy, potem (caly czas trzymajac prawy przycisk myszy) przytrzymujemy spacje. Po chwili puszczamy spacje, i Altair wskakuje na belke
Staralem sie wyjasnic jak najprosciej, zeby inni zrozumieli
Jezeli nie rozumiesz, pisz na gg 25501869
pietrobus Junior
Jak w e[pizodzie między 5 i 6 pojawia się wstawka z altairem. Nie mogę wejść na samą górę wieży.... Nie wiem co jest grane. Help!
Brzeszczot33 Junior
Mam problem z piórkami, zebrałem 99/100 w DNA pokazuje mi, że brakuje w jednego w dzielnicy SAN MARCO w WENECJI, przeszedłem tą dzielnicę 5 razy, całą Wenecję 2 razy i nigdzie tego piórka nie ma, każde miejsce ze wszystkich strony już nachodziłem :( Co robić?
Iveta Junior
Hej powiecie Mi jak złapać tego opata?? Próbuje już któryś raz i hehhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

















![Teraz pomagamy naszym podwładnym uporać się z wojskiem [1] i wypuszczamy następną grupę więźniów - Sekwencja 10 | Fabuła | Solucja Assassins Creed II - Assassins Creed II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/950/421111328.jpg)
















