Assassin's Creed 2: Prolog
Aktualizacja:
Prolog
![]() | ![]() |
Zaczynamy przygodę jako Desmond i idziemy za jego towarzyszką . [1] Używamy Animusa gdy zostaniemy o to poproszeni (wciskamy dowolny przycisk ). [2]
![]() | ![]() |
Oglądamy wspomnienia z przeszłości - w tym narodziny nowego zabójcy. Musimy wierzgać jego nogami (X ), rękami (KÓŁKO ), prawą dłonią (KWADRAT ) oraz głową (TRÓJKĄT ). [1] Idziemy dalej za dziewczyną (na R1 można biegać). Zobaczymy jak unieszkodliwi dwóch strażników. Dotrzemy do windy. [2]
![]() | ![]() |
Na dole znajdziemy się pomiędzy boksami z urządzeniami - biegniemy blisko towarzyszki, która przeprowadzi nas bezpiecznie. [1] Jeśli jednak trafimy na strażników nic straconego - po prostu bijemy się z nimi (KWADRAT ). Po przejściu do zamkniętych drzwi musimy użyć specjalnych umiejętności Desmonda na panelu (TRÓJKĄT ). [2]
![]() | ![]() |
Jedziemy windą na dół - zrobi się tłoczno. [1] Bijemy strażników (KWADRAT ) i udajemy się do samochodu. [2]
![]() | ![]() |
W kryjówce zabójców kontynuujemy wycieczkę za towarzyszką po schodach na górę. Wkrótce poznamy jej znajomych. [1] Musimy porozmawiać z wszystkimi ludźmi w pomieszczeniu, czyli Shaunem i dziewczynami. Gdy skończymy, siadamy na Animusie 2.0 . [2]
0
- Assassin's Creed II - poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Lista zadań głównych
- Assassin's Creed 2: Prolog
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 2
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 3
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 6
- Assassin's Creed 2: Przerywnik - Trening poza Animusem
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (3)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 10
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 11
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 14
- Assassin's Creed 2: Epilog
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany711312 Konsul
Wandalmen-musisz wejść na prawą belkę balkonu i skoczyć na tą deske...
zanonimizowany756618 Junior
fajny poradnik ale mi nie pomoże bo mam tylko ps2 a tak wogule to jak się robi poradniki
bkate Junior
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od tygodnia walcze z Krypta Auditore, z anic w swiecie nie moge przejsc jednego etapu na czas, tego po przeplynieciu otwartej prze chwile bramy. Otwieram kolejna brame dzwignia i naprawde szybko dobiegam do niej, ale i tak jest juz zamknieta. Utknelam w martwym miejscu i mam ochote wyrzucic gre do kosza.
Pomozcie ...................
zanonimizowany787652 Junior
Dotrzemy do wieży – drzwi zostaną zamknięte [1] więc wspinamy się na górę po ścianie. Na górze będziemy świadkami tajemniczych wydarzeń. [2] Skaczemy w przepaść ze szczytu.
nie moge wejść na wieże może ktoś mi pomoże :D xd
zanonimizowany789780 Junior
Skminilem to jak wskoczyc z tego balkoniku na belke, kiedy chce sie wejsc na wieze. Gdy siedzimy na poreczy balkonu, belka jest wtedy nieco wyrzej, przytrzymujemy prawy przycisk myszy, potem (caly czas trzymajac prawy przycisk myszy) przytrzymujemy spacje. Po chwili puszczamy spacje, i Altair wskakuje na belke
Staralem sie wyjasnic jak najprosciej, zeby inni zrozumieli
Jezeli nie rozumiesz, pisz na gg 25501869
pietrobus Junior
Jak w e[pizodzie między 5 i 6 pojawia się wstawka z altairem. Nie mogę wejść na samą górę wieży.... Nie wiem co jest grane. Help!
Brzeszczot33 Junior
Mam problem z piórkami, zebrałem 99/100 w DNA pokazuje mi, że brakuje w jednego w dzielnicy SAN MARCO w WENECJI, przeszedłem tą dzielnicę 5 razy, całą Wenecję 2 razy i nigdzie tego piórka nie ma, każde miejsce ze wszystkich strony już nachodziłem :( Co robić?
Iveta Junior
Hej powiecie Mi jak złapać tego opata?? Próbuje już któryś raz i hehhh
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










