Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (2)
Aktualizacja:
Sekwencja 1 - Przyjaciel rodziny
![]() | ![]() |
Idziemy z matką do jej znajomego. [1] Okazuje się, że to niezwykle utalentowany malarz Leonardo . Bierzemy skrzynię z jego obrazami . [2]
![]() | ![]() |
Wracamy z dorobkiem malarza do domu i kładziemy skrzynię na ziemi. [1] Idziemy wykonać trzecie zadanie do najmłodszego członka rodziny. [2]
Sekwencja 1 - Sekret Petruccia
![]() | ![]() |
Petruccio poprosi nas o zdobycie trzech piór znajdujących się na dachu - mamy na to nieco ponad dwie minuty. Na szczęście obiekty są wskazane na radarze. [1] Gdy będziemy mieć przy sobie wszystkie trzy przedmioty wracamy do domu . [2]
![]() | ![]() |
Teraz ponownie pukamy do drzwi [1] i rozmawiamy z ojcem. [2]
Sekwencja 1 - Specjalna przesyłka
![]() | ![]() |
Musimy dostarczyć trzy listy. Najpierw udajemy się południe. [1] Tam przekazujemy przesyłkę podejrzanej parze . [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy po dachach na wschód - drugi odbiorca[1] czeka na małym daszku pomiędzy budynkami . [2]
![]() | ![]() |
Dalsza droga prowadzi nieco na północ. W wyznaczonym miejscu znajdziemy klatkę z gołębiami . [1] Podczepiamy do jednego z nich wiadomość. [2]
![]() | ![]() |
Wracam do domu po następne rozkazy. [1] Niestety okaże się, że nie jest najlepiej. [2]
Sekwencja 1 - Więzień
![]() | ![]() |
Udajemy się w stronę więzienia, czyli dużego budynku z wieżyczką. [1] Wspinamy się po jednej z bocznych ścian (są tam okna i wyłomy). [2]
![]() | ![]() |
U góry omijamy (lub zabijamy) strażnika i wchodzimy po rusztowaniu oraz drabinie wyżej. Tam czeka następnych dwóch żołnierzy, ale można ich ominąć. Musimy się dostać do okna wieży . [1] Ojciec rozkaże wrócić do mieszkania po cenne rzeczy. Udajemy się tam. [2]
Sekwencja 1 - Pamiątka rodowa
![]() | ![]() |
W domu aktywujemy specjalny tryb widzenia Ezio (trzymamy TRÓJKĄT ). Zobaczymy ukryte drzwi. Wyciągamy przedmioty ze skrzyni znajdującej się w sekretnym pomieszczeniu za nimi. [1] Wychodzimy z domu - przed bramą jest dwóch strażników. Korzystamy z miecza i kontrujemy ich ataki (R1 + KWADRAT gdy żołnierz wyprowadza cios). [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy po dachach do przyjaciela rodziny. [1] Postanowi pomoc gdy wręczymy mu dokumenty. [2]
![]() | ![]() |
Teraz przedostajemy się w stronę więzienia. [1] Przed nim znajduje się szubienica. Wchodzimy do świetlistego kręgu przed nią . [2]
Sekwencja 1 - Ostatni wygrywa
![]() | ![]() |
W powietrzu wisi coś niedobrego - ruszamy czym prędzej w stronę wiwatującego tłumu. [1] Niestety nie będzie to najszczęśliwszy dzień dla Ezio . Bohater nie będzie mógł nic zrobić - musimy pomóc mu w ucieczce przed strażnikami . [2]
![]() | ![]() |
Najłatwiej po prostu wskoczyć na pobliskie skrzynie i dalej po belkach dostać się na dach. [1] Gdy zgubimy pościg pojawią się charakterystyczne anomalie Animusa - sekwencja zakończona. [2]
- Assassin's Creed II - poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Lista zadań głównych
- Assassin's Creed 2: Prolog
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 1 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 2
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 3
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 4 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 5 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 6
- Assassin's Creed 2: Przerywnik - Trening poza Animusem
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 7 (3)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 8 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (1)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 9 (2)
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 10
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 11
- Assassin's Creed 2: Sekwencja 14
- Assassin's Creed 2: Epilog
- Assassin's Creed 2: Fabuła
- Assassin's Creed 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hej powiecie Mi jak złapać tego opata?? Próbuje już któryś raz i hehhh
Podbiec blisko i nacisnąć (na dwóch A) ten przycisk za pomocą którego przepychasz się przez tłum - jego nazwa się zmieni gdy bedziesz goniła kogoś na którym jesteś zablokowana (jest podświetlony) - blokowanie to lewy cyngiel na padzie
Mam problem z piórkami, zebrałem 99/100 w DNA pokazuje mi, że brakuje w jednego w dzielnicy SAN MARCO w WENECJI, przeszedłem tą dzielnicę 5 razy, całą Wenecję 2 razy i nigdzie tego piórka nie ma, każde miejsce ze wszystkich strony już nachodziłem :( Co robić?
Jak w e[pizodzie między 5 i 6 pojawia się wstawka z altairem. Nie mogę wejść na samą górę wieży.... Nie wiem co jest grane. Help!
Skminilem to jak wskoczyc z tego balkoniku na belke, kiedy chce sie wejsc na wieze. Gdy siedzimy na poreczy balkonu, belka jest wtedy nieco wyrzej, przytrzymujemy prawy przycisk myszy, potem (caly czas trzymajac prawy przycisk myszy) przytrzymujemy spacje. Po chwili puszczamy spacje, i Altair wskakuje na belke
Staralem sie wyjasnic jak najprosciej, zeby inni zrozumieli
Jezeli nie rozumiesz, pisz na gg 25501869
Dotrzemy do wieży – drzwi zostaną zamknięte [1] więc wspinamy się na górę po ścianie. Na górze będziemy świadkami tajemniczych wydarzeń. [2] Skaczemy w przepaść ze szczytu.
nie moge wejść na wieże może ktoś mi pomoże :D xd
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od tygodnia walcze z Krypta Auditore, z anic w swiecie nie moge przejsc jednego etapu na czas, tego po przeplynieciu otwartej prze chwile bramy. Otwieram kolejna brame dzwignia i naprawde szybko dobiegam do niej, ale i tak jest juz zamknieta. Utknelam w martwym miejscu i mam ochote wyrzucic gre do kosza.
Pomozcie ...................
Po prawej stronie bedzie dźwignia, trzeba ją nacisnąć a otworzy się a potem bardzo szybko przebiec po belkach albo przepłynąć, nie wiem nie pamiętam czy przebiec? Przepłynąć? W każdym razie szybko, a bedzie kilka źwigni do otworzenia po drodze.
fajny poradnik ale mi nie pomoże bo mam tylko ps2 a tak wogule to jak się robi poradniki
Wandalmen-musisz wejść na prawą belkę balkonu i skoczyć na tą deske...
AssasinAvatarMassEfect-mialem taki sam problem, ale wszedlem...
W treningu poza Animusem jak sie jest altairem to nie da sie wejsc na ta wieże
słuchajcie mam problem z przejsciem jednej misji, jak zmieniam się w Altaira i mam gonić tą babke. Jak sie wspinam po tej wieży to dochodze to balkonu i dalej niemoge się już ruszyć w górę. Jagby mógł ktoś pomuc byłbym wdzięczny chodzi mi o PC
Nie za bardzo pamiętam ten fragment, bo dawno temu i bezproblemowo przeszedłem ;), ale może to będzie pomocne:
http://www.youtube.com/watch?v=r4FnUy9H3eI
Florencja – Sekret Il Duomo. Mam problem. Zebrałem skarby, a nie mogę się wydostac przez okno. Nie wiem czy jest jakiś błąd. Cały czas pokazuje mi sie żółty kursor i odmierza odległość od celu. Najbliżej 3 m. Grobowiec mam otwarty i wszystkie skarby pobrałem. I nie wiem co dalej.
Świetny poradnik, świetna gra! Z tego co widzę to połączenie poprzedniego AC z czyms a'la Gothic (bieganina, rozmowy, kilkuczęściowe Questy)
W angielskiej wersji gry lokacja dostępna po zalogowaniu się do systemu Uplay i odblokowaniu jej za zdobyte punkty. W polskiej wersji miejsce powinno być odblokowane zawsze.
Według mnie jest to cholernie niesprawiedliwe dla ludzi, którzy mają angielską wersję gry i nie mają połączenia konsoli z netem. Nie ma na to jakiegoś innego sposobu? A może żeby wpisać kod nie trzeba mieć neta, hę?
PS. Aha, zaraz znowu będzie o wycinaniu fragmentów gry, chociaż to nie jest wycięte, ale zablokowane. :(
hedasw > Moim zdaniem do rozrywki jaką są gry wymaganie znajomości języka obcego jest nie na miejscu. Są gry w których nie przeszkadza mi to że są po angielsku ale są i takie które wolałbym żeby były przetłumaczone na polski. W przypadku tej gry po prostu już w dniu jej premiery, a nawet i wcześniej chciałem wiedzieć co będzie się w niej działo, nie chciało mi się czekać aż będe miał tą gre. Kiedy po raz pierwszy pisałem w komentarzach pod tym poradnikiem z pytaniem czemu nie ma opisu fabuły nie miałem jeszcze wtedy tej gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![Teraz ponownie pukamy do drzwi [1] i rozmawiamy z ojcem - Sekwencja 1 (2) | Fabuła | Solucja Assassins Creed II - Assassins Creed II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/950/416819890.jpg)



![Biegniemy po dachach na wschód - drugi odbiorca[1] czeka na małym daszku pomiędzy budynkami - Sekwencja 1 (2) | Fabuła | Solucja Assassins Creed II - Assassins Creed II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/950/416819953.jpg)


















