Anno 2070: Plan Dwuletni
Aktualizacja:
Pamiętajmy, iż misje danego rozdziału będą przebiegać w tym samym sektorze, dlatego wszelkie decyzje, stan bilansu finansowego itp. będą miały wpływ na kolejne misje. Miejmy to na względzie!
Misja I - Plan Dwuletni

Zostajemy wysłani jako wsparcie dla Thora Strindberga przy wykonaniu Planu Dwuletniego w Zakładzie nr 13. Jest to placówka korporacji Global Trust, która jest największym dostawcą energii na świecie. Naszym celem głównym będzie wyprodukowanie turbiny zwiększającej efektywność Hydroelektrowni. W tym celu, korzystając z przydzielonego nam głównego okrętu, udajemy się do Magazynu Głównego Strindberga po materiały potrzebne do zbudowania naszego Magazynu Głównego na sąsiedniej wyspie.

By zbudować Magazyn Główny, podpływamy do plaży. Gdy będziemy dostatecznie blisko, obok nazwy okrętu pojawi się ikona (1), która pozwoli nam rozpocząć budowę. Po kliknięciu ikony (LPM) wybieramy miejsce dla naszego budynku wciskając LPM na wybrzeżu (czerwone podświetlenie oznacza brak możliwości rozpoczęcia budowy).

Naszym kolejnym zadaniem będzie wyznaczenie lokalizacji Śródmieścia. Jest to bardzo ważny budynek w naszym mieście, gdyż tylko w jego obrębie będziemy w stanie wznosić budynki użyteczności publicznej. Warto więc wyznaczyć miejsce budowy Śródmieścia (1) w centralnym punkcie wyspy. Gdy już tego dokonamy, budujemy w pobliżu osiem Koszar Robotników (2). Uwaga: Wszystkie budynki wymagają dostępu do drogi (co m.in. umożliwi transport materiałów).

Podstawowym surowcem potrzebnym do wznoszenia wszelakich budynków jest moduł konstrukcyjny, dlatego musimy rozpocząć jego produkcję. W tym celu, w pobliżu Magazynu Głównego, wznosimy Rozdrabniarkę bazaltu (1) oraz Hutę (2). By zapewnić robotnikom żywność, na wybrzeżu wznosimy również Hodowlę ryb (3).

Po przybyciu głównego technika wraz z Zoptymalizowaną turbiną jesteśmy proszeni o pojawienie się na Placu budowy we wschodniej części wyspy. Czynimy to klikając na budynek LPM - dowiadujemy się wówczas, iż brakuje nam zasilania. Z listy budynków przemysłowych wybieramy więc Lemiesz obrotowy (1), gdzie nasi robotnicy zajmą się wydobyciem węgla, a następnie Elektrownię węglową (2). Budynki te stawiamy blisko siebie w celu skrócenia drogi jednostkom transportowym.

E.V.E. informuje nas o mailu otrzymanym od Inżyniera Petersona, z którego jasno wynika iż zamontowanie nowej turbiny bez uprzednich testów bezpieczeństwa, może grozić katastrofą. Spotykamy się z Petersonem w Hydroelektrowni (LPM), gdzie prosi nas o udanie się z tą kwestią do Strindberga. Wysyłamy więc nasz główny okręt do Magazynu Głównego Zakładu nr 13. Nasz przełożony ignoruje jednak ostrzeżenie i każe nam dokończyć składanie turbiny. Z Magazynu Głównego Zakładu nr 13 odbieramy Stal (PPM z zaznaczonym okrętem) i kierujemy się do brzegu naszej wyspy.

Po dotarciu do naszego Magazynu Głównego (PPM) musimy wyładować Stal. By tego dokonać klikamy i przytrzymujemy LPM na Stali (1), a następnie przeciągamy ów przedmiot do panelu Magazynu Głównego (2).

Mamy już wszystko, co jest potrzebne do produkcji, jednak technik Walter wzywa nas na Plac Budowy, gdyż wyniknęły dodatkowe problemy (LPM). Po chwili otrzymujemy informację, iż brakuje nam robotników - musimy zbudować kolejnych siedem Koszar Robotników. Gdy ukończymy to zadanie, Thor Strindberg zapyta nas, czy turbina jest gotowa. Po wybraniu OK pod portretem naszego zwierzchnika, kończymy misję.
0
Komentarze czytelników
Cyfrowy Baron Centurion
Opis niedokładny. Już przy pierwszej misji trudno się połapać jak przejść dalej. Otrzymałem zadanie kupienia 40 modułów, 40 narzędzi i 10 ryb. Kupienie go w zalecanym magazynie trwa całe wieki, gdyż produkowane są bardzo powoli. Po zbudowaniu magazynu na wyspie nie mogę rozpocząć budowy innych obiektów. Pewnie dlatego, że nie kupiłem wszystkich wymaganych surowców, mimo iż nie są mi na początku potrzebne w takiej ilości. Złożyłem zamówienie i kupiłem moduły i narzędzia gdzie indziej, ale mimo iż mam potrzebną ilość, nadal nie wykonałem zleconego zadania, gdyż z jakichś durnych powodów, muszę je kupić od Strinberga, tylko, że ten produkuje je w ślimaczym tempie, więc muszę czekać 2 godziny, aż wyprodukuje wymaganą ilość, by posunąć się dalej w grze.
leedss Chorąży
@up
Os da ci materiały za darmo jak podpłyniesz do odpowiedniego magazynu i zaakceptujesz dialog. ;D
zanonimizowany916911 Junior
uruchamiam gre anno 2070 w uplay-u klikam opcję "graj" ale gra zamiast sie włączyć podaje mi komunikat "raport z gry, dziekujemy za gre, czaas gry 0 minut" gra jest oryginalna. czy ktoś już miał taki problem? prosze o pomoc tutaj bo nigdzie w google takiego tematu nie było.
stary23 Legionista
Mialem taki problem. Po jakims czasie sciagnalem aktualizacje i poszlo, ale do nastepnej aktualizacji... Teraz dziala mi, ale uplay'a uruchamiam przez skrot do Driver'a SF. Tobie moze pomoc reinstalacja albo czekanie na aktualizacje.
PS: Wiem, ze pewnie tego nie przeczytasz, to dla innych, ktorzy moga miec taki problem.
alienwashere Junior
Jak chcecie kase zarobić za nic to poszukajcie w arce handlarza premii za handel takiej aby otrzymywać produkt typu egzoszkielet etc po czym kupujcie np ryby za te egzoszkielety dostaniecie tyle kasy ze pokryje zakup innych towarów i do tego kasa wpadnie nie mała :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
