Anno 2070: Wyzwanie
Aktualizacja:
Misja II - Wyzwanie

Przyszedł czas na przygotowanie się do walki. Do naszego sektora przybywa Rufus Thorne, który zleca nam pierwsze zadanie: musimy sprowadzić do miasta trzystu sześćdziesięciu fabrypracowników, a także zbudować Stocznię Fabrytów. W tym celu na wyspie, na której w poprzedniej misji rozpoczęliśmy produkcję ryżu, stawiamy kilka Destylarni - wyprodukowany alkohol transportujemy do macierzy (podobnie jak ryż). Następnie stawiamy ośrodek miejski analogiczny do tych, które tworzyliśmy w poprzedniej misji (jak na ilustracji powyżej), pamiętając o zbudowaniu Ministerstwa Prawdy. Pozostaje nam jeszcze zapewnić mieszkańcom odpowiedni styl życia, a także drugi typ żywności.

W tym celu wznosimy kolejno trzy Żurawie pompowe (1), Rafinerię ropy naftowej (2), Fabrykę tworzyw sztucznych (3), dwie Mechaniczne Rzeźnie (4), jedno Laboratorium aromatów (5) oraz Fabrykę sztucznej żywności (6). Z czasem, wedle zapotrzebowania, musimy pamiętać o rozszerzeniu produkcji. W czasie, gdy będziemy czekać na rozwój Koszar Robotników, wysyłamy jeden z naszych okrętów na zwiad.

Po odkryciu wyspy na wschodzie, budujemy tam Magazyn Główny - zapewni nam to produkcję stali, której spore ilości będą nam potrzebne m.in. do wykonania kolejnego celu, czyli budowy trzech kontenerowców (czterdzieści osiem ton). Jak się okazuje, flota Strindberga, który przybył tu razem z Thorne'em, jest atakowana przez łodzie podwodne O.J.C.A. Wszystko wskazuje na to, że zostanie ona zniszczona...

Gdy tylko uda nam się zgromadzić w macierzystych magazynach odpowiednią ilość surowców, tworzymy kontenerowce, po czym wysyłamy je bezzwłocznie do Arki należącej do Global Trust. W chwilę później dostajemy kolejne zadanie: przyjdzie nam przejąć kontrolę nad zakładami uranowymi.

Do tej pory zakłady uranowe służyły Strindbergowi, jednak na skutek nieudolnych działań, po raz kolejny zostaje on zdegradowany przez prezesa firmy. Na wyspie mamy trzy punkty wydobywcze, na których stawiamy Kopalnie uranu, natomiast węgiel dla Elektrowni węglowych pozyskamy z Lemieszy obrotowych. Pamiętajmy, by zatrzymać produkcję prętów paliwowych, dzięki czemu cały wydobyty uran zostanie przetworzony na materiały wybuchowe, a finalnie - w broń ciężką. By nie zabrakło nam rudy żelaza, zburzmy jedną z Kopalni uranu i postawmy na jej miejscu Kopalnię rudy żelaza (nie możemy tego zrobić od razu, gdyż cel zadania mówi o konieczności budowy trzech Kopalni uranu). By zbudować flotę, prócz dostarczania do Stoczni fabrytów broni ciężkiej oraz stali, potrzebna będzie nam broń. Dla ułatwienia możemy ją produkować na centralnej wyspie, jednak jeśli równowaga ekologiczna ma się tam źle (co jest niekorzystne dla naszych upraw), możemy wykorzystać do produkcji tegoż materiału wyspę wschodnią lub północną.

Do zbudowania, prócz floty złożonej z trzech głównych okrętów, dwóch okrętów wojennych i trzech żmij, mamy trzy Wieżyczki artyleryjskie (1) oraz dwa Działka przeciwlotnicze. Co istotne, możemy je stawiać zarówno na lądzie, jak i w rejonie portowym. Po wniesieniu owych instalacji, nasza wyspa będzie miała zapewnioną ochronę.

Gdy zniszczymy wszystkie śmigłowce oraz wszystkie łodzie podwodne, Rufus Thorne poprosi nas o przekazanie trzech żmij pod jego dowodzenie. W chwilę później dochodzi do sabotażu w jednej z kopalni zakładów uranowych...

Wyszło na to, iż atak w kopalni był próbą odwrócenia uwagi. W okolicy wyspy, na której siejemy ryż i pszenicę durum, jeden ze statków handlowych zostaje zaatakowany przez okręt wojenny. Naszym celem jest zniszczenie napastnika i dostarczenie do Kapitana Delaware dwudziestu ton narzędzi oraz dwudziestu ton drewna.

Za atakiem stał nasz niegdysiejszy współpracownik, Strindberg. Z naszych informacji wynika, iż ten sfrustrowany sabotażysta ukrywa się gdzieś na wyspie znajdującej się w północno wschodniej części sektora. Gdy znajdziemy go wśród przechodniów, automatycznie zostanie on umieszczony w Magazynie Głównym. Ostatnią rzeczą, którą musimy zrobić, to odeskortować go do Arki Global Trust.
0
Komentarze czytelników
Cyfrowy Baron Centurion
Opis niedokładny. Już przy pierwszej misji trudno się połapać jak przejść dalej. Otrzymałem zadanie kupienia 40 modułów, 40 narzędzi i 10 ryb. Kupienie go w zalecanym magazynie trwa całe wieki, gdyż produkowane są bardzo powoli. Po zbudowaniu magazynu na wyspie nie mogę rozpocząć budowy innych obiektów. Pewnie dlatego, że nie kupiłem wszystkich wymaganych surowców, mimo iż nie są mi na początku potrzebne w takiej ilości. Złożyłem zamówienie i kupiłem moduły i narzędzia gdzie indziej, ale mimo iż mam potrzebną ilość, nadal nie wykonałem zleconego zadania, gdyż z jakichś durnych powodów, muszę je kupić od Strinberga, tylko, że ten produkuje je w ślimaczym tempie, więc muszę czekać 2 godziny, aż wyprodukuje wymaganą ilość, by posunąć się dalej w grze.
leedss Chorąży
@up
Os da ci materiały za darmo jak podpłyniesz do odpowiedniego magazynu i zaakceptujesz dialog. ;D
zanonimizowany916911 Junior
uruchamiam gre anno 2070 w uplay-u klikam opcję "graj" ale gra zamiast sie włączyć podaje mi komunikat "raport z gry, dziekujemy za gre, czaas gry 0 minut" gra jest oryginalna. czy ktoś już miał taki problem? prosze o pomoc tutaj bo nigdzie w google takiego tematu nie było.
stary23 Legionista
Mialem taki problem. Po jakims czasie sciagnalem aktualizacje i poszlo, ale do nastepnej aktualizacji... Teraz dziala mi, ale uplay'a uruchamiam przez skrot do Driver'a SF. Tobie moze pomoc reinstalacja albo czekanie na aktualizacje.
PS: Wiem, ze pewnie tego nie przeczytasz, to dla innych, ktorzy moga miec taki problem.
alienwashere Junior
Jak chcecie kase zarobić za nic to poszukajcie w arce handlarza premii za handel takiej aby otrzymywać produkt typu egzoszkielet etc po czym kupujcie np ryby za te egzoszkielety dostaniecie tyle kasy ze pokryje zakup innych towarów i do tego kasa wpadnie nie mała :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
