Anno 2070: Godzina zero
Aktualizacja:
Misja IV - Godzina zero

Ostatnią misję kampanii ANNO 2070 rozpoczynamy od skontaktowania się z każdym z naszych trzech sojuszników - otrzymamy trzy zadania poboczne (nieobligatoryjne), których wykonanie pozwoli nam bardzo ułatwić sobie drogę do pokonania O.J.C.A., a tym samym - do zwycięstwa. Naszymi celami są dwie Stocznie oraz Port lotniczy, z których zgliszczy zdobędziemy trzy przedmioty, pozwalające stworzyć: Pole Maskujące MK IV, Zoptymalizowaną barierę antybalistyczną oraz Uniwersalną artylerię precyzyjnego uderzenia. Uwaga: O ile pierwszego przedmiotu nie da się wykonać (odpowiedni materiał nie pojawił się po zniszczeniu Stoczni - łatka 1.02), to dwa kolejne jak najbardziej.

Pierwsze, co musimy zrobić, to oddelegować jeden z okrętów wojennych do pilnowania wybrzeża dawnej bazy Strindberga, gdyż nieprzyjaciel będzie tam regularnie wysyłał okręty podwodne. Pamiętajmy by po każdej walce użyć Żurawia naprawczego. By zniszczyć Stocznie (1), musimy się odpowiednio przygotować. Po pierwsze, musimy mieć przynajmniej po trzy okręty wojenne oraz żmije. Po drugie, na wypadek ataku z powietrza, warto byśmy na tyłach trzymali dwa - trzy główne okręty, gdyż tylko one mogą strzelać do jednostek powietrznych. W końcu po trzecie - warto dwa nasze statki uzbroić w Działa IEM. Taką flotą ruszamy do zilustrowanej powyżej lokacji pamiętając, by płynąć od zachodu. W ten sposób napotkamy na swojej drodze stosunkowo nieliczne jednostki wroga. Uwaga: Działo IEM działa na wszystkie jednostki poza statkiem w nie wyposażonym, dlatego warto go używać na początku, wysyłając jednostkę uzbrojoną w Działo IEM znacznie wcześniej, niż resztę jednostek.

Jeśli któraś z jednostek nie otrzymuje obrażeń oznacza to, iż jej osłony są aktywne - pokonanie takich przeciwników wymagać będzie użycia wspomnianego Działa IEM. Gdy natomiast zauważymy, że nasze okręty straciły ponad połowę punktów wytrzymałości, po zniszczeniu jednostek znajdujących się w bezpośrednim kontakcie z naszymi, kierujemy flotę do Żurawia naprawczego. Zniszczenie Portu lotniczego może się okazać trudniejsze, jeśli jednak mamy dosyć zasobów (zarówno surowców, jak i pieniędzy) możemy pokusić się o budowę ognistego ptaka - śmigłowca, który dzięki swej specjalnej umiejętności szybko zrówna Lotnisko wroga z ziemią. Niestety, jest wysoce prawdopodobne, że nie doczeka on końca misji, gdyż zostanie zestrzelony przez jednostki powietrzne przeciwnika.

Po dostarczeniu łupów do bazy Technosów, w pierwszej kolejności tworzymy Zoptymalizowaną barierę antybalistyczną, która wzbogaci wszystkie nasze okręty o osłonę - podobną do tej, która jest na wyposażeniu O.J.C.A. (trochę słabsze). Choć Uniwersalna artyleria precyzyjnego uderzenia nie jest nam aż tak potrzebna do zwycięstwa, to jeśli mamy odpowiednie materiały warto ją wyprodukować, gdyż zwiększy atak wszystkich jednostek o 15%. Jeśli straciliśmy jakieś statki, w międzyczasie uzupełniamy braki i bierzemy ze sobą więcej głównych okrętów. Czas na ostateczne starcie.

By zniszczyć sztuczną inteligencję, musimy użyć Działa IEM, a następnie zburzyć wszystkie Działa O.J.C.A. (1). Jeśli w okolicy zostały jakieś jednostki wroga, warto je zwabić w okolicę Arki nieprzyjaciela, a następnie użyć Działa IEM tak, by zostały objęte jego działaniem.

Ostatnim krokiem jest przeprowadzenie ataku wszelkimi dostępnymi jednostkami. W lewym górnym rogu widzimy licznik informujący nas o tym, ile zostało czasu do momentu, w którym Arka włączy znów swe systemy obronne. Gdy ten czas będzie bliski końca, odpłyńmy flotą kawałek dalej, a następnie użyjmy drugiego Działa IEM (jeśli nie mamy dwóch, poczekajmy aż pierwsze znów będzie gotowe do użycia). W ten oto sposób kończymy kampanię ANNO 2070.
0
Komentarze czytelników
Cyfrowy Baron Centurion
Opis niedokładny. Już przy pierwszej misji trudno się połapać jak przejść dalej. Otrzymałem zadanie kupienia 40 modułów, 40 narzędzi i 10 ryb. Kupienie go w zalecanym magazynie trwa całe wieki, gdyż produkowane są bardzo powoli. Po zbudowaniu magazynu na wyspie nie mogę rozpocząć budowy innych obiektów. Pewnie dlatego, że nie kupiłem wszystkich wymaganych surowców, mimo iż nie są mi na początku potrzebne w takiej ilości. Złożyłem zamówienie i kupiłem moduły i narzędzia gdzie indziej, ale mimo iż mam potrzebną ilość, nadal nie wykonałem zleconego zadania, gdyż z jakichś durnych powodów, muszę je kupić od Strinberga, tylko, że ten produkuje je w ślimaczym tempie, więc muszę czekać 2 godziny, aż wyprodukuje wymaganą ilość, by posunąć się dalej w grze.
leedss Chorąży
@up
Os da ci materiały za darmo jak podpłyniesz do odpowiedniego magazynu i zaakceptujesz dialog. ;D
zanonimizowany916911 Junior
uruchamiam gre anno 2070 w uplay-u klikam opcję "graj" ale gra zamiast sie włączyć podaje mi komunikat "raport z gry, dziekujemy za gre, czaas gry 0 minut" gra jest oryginalna. czy ktoś już miał taki problem? prosze o pomoc tutaj bo nigdzie w google takiego tematu nie było.
stary23 Legionista
Mialem taki problem. Po jakims czasie sciagnalem aktualizacje i poszlo, ale do nastepnej aktualizacji... Teraz dziala mi, ale uplay'a uruchamiam przez skrot do Driver'a SF. Tobie moze pomoc reinstalacja albo czekanie na aktualizacje.
PS: Wiem, ze pewnie tego nie przeczytasz, to dla innych, ktorzy moga miec taki problem.
alienwashere Junior
Jak chcecie kase zarobić za nic to poszukajcie w arce handlarza premii za handel takiej aby otrzymywać produkt typu egzoszkielet etc po czym kupujcie np ryby za te egzoszkielety dostaniecie tyle kasy ze pokryje zakup innych towarów i do tego kasa wpadnie nie mała :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
