Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (2)
Aktualizacja:
Teraz przyszła pora na budynki "północne". W głównej mierze będą to "podjazdy" do posiadanych Plane Stands oraz obiekty bezpośrednio obsługujące przylatujące maszyny. Zacznijmy od Taxiways . Wybierz odpowiednią opcję z menu budowy i zacznij je budować począwszy od Plane Stands. Powinny być dość szerokie. Kieruj je następnie na prawo a dokładnie do miejsca, w którym za niedługo powstanie pierwszy pas startowy.

Kolejna ważna sprawa to Turnarounds , czyli obiekty zapewniające wyżywienie (catering) dla pasażerów samolotów. Na początku powinieneś mieć co najmniej dwa takie obiekty, w dalszej części gry dobudujesz ich jednak znacznie więcej. Wiele z nich będzie wprost wymaganych przez niektórych przewoźników. Budynki Turnarounds muszą znaleźć się na północ od Twoich Taxiways (dróżek dla samolotów). Normalnie stawiasz je na trawie, ale po wykonaniu tej czynności musisz je "połączyć" z Taxiways przy użyciu Apronów (rodzaj nawierzchni). Końcowy efekt powinien wyglądać podobnie do tego co możecie zobaczyć na screenie.

Jeśli chcesz możesz obok nich dobudować Plane Mantain . Budynek ten jest w głównej mierze odpowiedzialny za techniczną obsługę samolotów. Ja jednak radzę wstrzymać się z tym zakupem jeszcze z 2-3 miesiące aż do momentu zdobycia pierwszych kontraktów. Wcześniej nie ma sensu w to inwestować i tylko niepotrzebnie płacić za niemałe przecież koszty utrzymania.
Przyszła pora na kolejne ważne posunięcie, czyli postawienie pasa startowego. Będzie miał on długość dwóch kilometrów. Niestety, w grze istnieje pewne wredne ograniczenie. Zanim przystąpisz do jego budowy MUSISZ odczekać aż obie wieże kontrolne zostaną zbudowane. Potrwa to około dwóch tygodni, będziesz więc musiał przyśpieszyć upływ czasu (pasek u góry ekranu). Nie martw się, i tak nie masz innego wyjścia, bo tyle samo czasu zajmie postawienie samego terminalu.
No dobrze, przejdź do ekranu budowania pasa i po wybraniu go z listy spróbuj zbudować go na podłużnym prostokącie, który powinieneś na samym starcie wykupić. Pamiętaj, aby końcówka "przyklejona" do kursora myszy znajdowała się bliżej terminalu (obiektem możesz obracać przy użyciu TAB-a). Postaw go tak, aby znajdował się możliwie jak najbliżej terminalu i innych posiadanych budynków. Ewentualnie możesz go przesunąć trochę w prawo. Dlaczego? Ano dlatego, że poza samym pasem musisz jeszcze dobudować Taxiways, dzięki którym samoloty po wylądowaniu w bezpieczny sposób dotrą do Twoich Plane Stands czy Turnarounds.

Powinieneś już mieć co najmniej fragment Taxiwaya koło pasa, teraz musisz go tylko pociągnąć równolegle do niego. To nie wszystko. Co kilkaset metrów rób odnogi w kierunku pasa, dzięki którym samolot zjedzie z niego na równoległy Taxiway.

Uwaga! O ile pojedyncze odnogi znajdujące się prostopadle do pasa startowego nie muszą być szerokie (wystarczy to co jest domyślnie) o tyle główny Taxiway powinien już być (około 150% szerokości standardowego). No dobrze, podstawowe elementy lotniska już mamy. Teraz pozostaje Ci jedynie zaczekać aż wszystko zostanie zbudowane (jeżeli odpowiednio wcześnie skonstruowałeś wszystkie wymienione budynki to musisz jedynie odczekać na postawienie pasa startowego). Jest to dobry moment, aby zająć się wyposażeniem samego terminalu.
0
- Airport Tycoon 2 - poradnik do gry
- Airport Tycoon 2: Poradnik do gry
- Airport Tycoon 2: Rozbudowa lotniska
- Airport Tycoon 2: Wybór miejsca
- Airport Tycoon 2: Wykupienie powierzchni
- Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (1)
- Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (2)
- Airport Tycoon 2: Zabudowanie terminalu
- Airport Tycoon 2: Pierwszy kontrakt
- Airport Tycoon 2: Awans technologiczny
- Airport Tycoon 2: Kolejne konstrukcje
- Airport Tycoon 2: Pierwsze kontrakty biznesowe
- Airport Tycoon 2: Drugi poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Trzeci poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Nowe biznesy
- Airport Tycoon 2: Czwarty poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Kolejne poziomy technologiczne
- Airport Tycoon 2: Porady na koniec
- Airport Tycoon 2: Rozbudowa lotniska
- Airport Tycoon 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.