Airport Tycoon 2: Kolejne konstrukcje
Aktualizacja:
7. Kolejne konstrukcje: Cargo, Hangar
Od tego momentu będziesz mógł zająć się obsługą samolotów przewożących ładunki a nie ludzi. W pierwszej fazie gry służą do tego dwa budynki: Cargo oraz Hangar . Później dojdzie jeszcze chłodnia, ale o jej przeznaczeniu opowiem we właściwym do tego momencie. Przyjmowanie ładunków odbywa się w bardzo prosty i przyjemny sposób. Jest to zarazem świetny pomysł na zarabianie dużych pieniędzy. Podobnie jak będzie miało to miejsce w przypadku kolejnych zleceń od firm pasażerskich z czasem będziesz musiał zacząć spełniać określone żądania. Początek jest jednak łatwy. Pamiętaj tylko o jednym: MUSISZ zostawić sobie miejsce na dobudowanie co najmniej PIĘCIU innych budynków Cargo oraz, w przyszłości, większego hangaru. Wszystko rozplanuj sobie więc tak, aby stawiane teraz budynki nie blokowały tych, które skonstruujesz w przyszłości.
Na początek zajmiemy się Cargo. Styl jego budowania wygląda następująco. Z jednej strony musi on przylegać do Taxiway. Jego tyły połącz natomiast z Hangarem przy użyciu Aprona. Hangar stawia się identycznie. Jego tył jest połączony z Cargo Apronem, a przód (symbolizowany trzema strzałkami) Taxiwayem z główną ścieżką (dobrze by było żeby znalazł się możliwie jak najbliżej Plane Stands). Całość powinna wygląda mniej więcej tak jak przedstawiłem to na screenie.

Podsumowując, musisz pamiętać o:
- pozostawieniu miejsca dla kolejnych Cargo, także tych większych
- połączeniu Cargo z Hangarem przy użyciu Aprona
- połączeniu przodów Cargo i Hangara z Taxiwayem
- pozostawieniu miejsca dla drugiego, większego Hangaru (najlepiej na lewo od tego posiadanego)
Odczekaj aż budynki te zostaną skonstruowane a z początkiem miesiąca z pewnością zaczniesz otrzymywać zlecenia odbioru towarów. Metoda podpisania kontraktu jest identyczna. Jest to również dobry moment na to, aby dobudować 1 lub 2 kolejne Airport Maintain.
0
- Airport Tycoon 2 - poradnik do gry
- Airport Tycoon 2: Poradnik do gry
- Airport Tycoon 2: Rozbudowa lotniska
- Airport Tycoon 2: Wybór miejsca
- Airport Tycoon 2: Wykupienie powierzchni
- Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (1)
- Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (2)
- Airport Tycoon 2: Zabudowanie terminalu
- Airport Tycoon 2: Pierwszy kontrakt
- Airport Tycoon 2: Awans technologiczny
- Airport Tycoon 2: Kolejne konstrukcje
- Airport Tycoon 2: Pierwsze kontrakty biznesowe
- Airport Tycoon 2: Drugi poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Trzeci poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Nowe biznesy
- Airport Tycoon 2: Czwarty poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Kolejne poziomy technologiczne
- Airport Tycoon 2: Porady na koniec
- Airport Tycoon 2: Rozbudowa lotniska
- Airport Tycoon 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.