Airport Tycoon 2: Trzeci poziom technologiczny
Aktualizacja:
10. Trzeci poziom technologiczny, bardziej wartościowe kontrakty
Oba te wydarzenia powinny się zbiec razem w czasie. Na początek przyjrzyjmy się nowym budynkom, które oddano wraz z przejściem na trzeci poziom.
Zdecydowanie najważniejsze to:
- Cargo 2 - powiększony magazyn jest niezwykle ważny w obecnym stadium rozwoju, powinieneś od razu zdecydować się na postawienie dwóch-trzech takich obiektów, najlepiej na północ od tych, które już posiadasz.
- Cold Storage - chłodnia to z kolei wymóg bardziej prestiżowych przewoźników, od razu postaw trzy-cztery takie budynki, nie muszą one być powiązane z Cargo i Hangarem, muszą być natomiast otoczone Apronem i przylegać do Taxiwaya.
- Airport Maintain 2 - od teraz stawiaj tylko te ulepszone odmiany, zajmują one co prawda więcej miejsca, ale są nieporównywalnie bardziej wydajne od swoich standardowych odpowiedników.

Oprócz tego możesz postawić Police Station , aczkolwiek radziłbym wstrzymać się z jego budową aż zażąda go jakiś przewoźnik, ulepszony Plane Maintain oraz Post Office . Radziłbym jednak ich chwilowo nie konstruować i zdecydować się na nie dopiero wtedy, gdy zapragnie się przejść na wyższy poziom.
Uwaga! W przypadku Plane Maintaina druga generacja zastępuje pierwszą, w momencie postawienia ulepszonej konstrukcji z podstawowej możesz całkowicie zrezygnować.
Po dotarciu do pierwszego dnia miesiąca (mając już wybudowany Admin Building) powinieneś zacząć otrzymywać pierwsze propozycje bardziej złożonych kontraktów. Główna różnica polega na tym, że aby móc je zrealizować musisz podołać określonym wymaganiom takich przewoźników. Najczęściej będą się oni domagali:
- własnych Check-Inów w terminalu
- określonych budynków (najczęściej Turnarounds w przypadku firm pasażerskich oraz Cargo i Cold Storage u przewoźników zajmujących się transportem towarów)
- określonego poziomu współczynników ochrony, bezpieczeństwa oraz satysfakcji
Zdecydowanie najtrudniej będzie podołać temu ostatniemu wymaganiu. Najczęściej wygląda to tak, że dany przewoźnik (np. Air Post) żąda, aby one wszystkie JEDNOCZEŚNIE osiągnęły określony pułap. Zadanie to wcale nie jest takie proste jak początkowo mogłoby się wydawać. Nie ma jakiegoś jednego określonego budynku, który w znaczący sposób podnosiłby wybrany wskaźnik. Pozostaje więc metoda powolnego ich zbierania. Może się to odbywać na przykład poprzez stawianie odpowiednich konstrukcji wewnątrz terminalu czy też remizy straży pożarnej oraz siedziby policji już na zewnątrz.
Uwaga! Przewoźnicy nie czekają w nieskończoność. Jeśli odpowiednio szybko nie poradzisz sobie z ich wymaganiami to zrezygnują. Na szczęście wielu z nich po kilku miesiącach jednak powróci.
0
- Airport Tycoon 2 - poradnik do gry
- Airport Tycoon 2: Poradnik do gry
- Airport Tycoon 2: Rozbudowa lotniska
- Airport Tycoon 2: Wybór miejsca
- Airport Tycoon 2: Wykupienie powierzchni
- Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (1)
- Airport Tycoon 2: Pierwsze konstrukcje (2)
- Airport Tycoon 2: Zabudowanie terminalu
- Airport Tycoon 2: Pierwszy kontrakt
- Airport Tycoon 2: Awans technologiczny
- Airport Tycoon 2: Kolejne konstrukcje
- Airport Tycoon 2: Pierwsze kontrakty biznesowe
- Airport Tycoon 2: Drugi poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Trzeci poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Nowe biznesy
- Airport Tycoon 2: Czwarty poziom technologiczny
- Airport Tycoon 2: Kolejne poziomy technologiczne
- Airport Tycoon 2: Porady na koniec
- Airport Tycoon 2: Rozbudowa lotniska
- Airport Tycoon 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.