A Vampyre Story - poradnik do gry

Poradnik do gry „A Vampire Story” to kompletny opis przejścia przygód śpiewaczki operowej Mony de Laffite oraz sympatycznego nietoperza Frodericka w gotyckiej krainie Draxsylvania.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

A Vampyre Story - poradnik do gry

Niespełniona śpiewaczka operowa Mona de Laffite przebywa wbrew swej woli w zamczysku barona Shrowdy'ego von Kiefera, będącego skądinąd wampirem - A Vampyre Story - poradnik do gry

Niespełniona śpiewaczka operowa Mona de Laffite przebywa wbrew swej woli w zamczysku barona Shrowdy'ego von Kiefera, będącego skądinąd wampirem. Szczęśliwie dla zwabionej tam niecnie kobiety, a mniej szczęśliwie dla samego barona, wkrótce po opuszczeniu przez niego jego siedziby, zostaje on przebity osinowym kołkiem, co - jak wiadomo - jest jednym ze sposobów unicestwienia wampira. Nadarza się więc okazja, by wreszcie zbiec z owego mało sympatycznego miejsca.

Vampyre Story ma ciekawy interfejs, bowiem w przypadku każdego aktywnego obiektu pokazują się od razu wszystkie możliwe dlań akcje. Po kliknięciu na dany przedmiot i przytrzymaniu LPM, pojawia się duży ozdobny krzyż, na krańcach ramion którego widnieją cztery opcje. By wybrać którąś z nich, trzeba przesunąć kursor myszki na stosowny znaczek. Można wówczas wykonać (a przynajmniej spróbować) jedną z czterech czynności: obejrzeć daną rzecz, zabrać ją lub jej użyć, porozmawiać z nią lub do niej polecieć, bowiem bohaterka jako wampirzyca posiada umiejętność zamieniania się w nietoperza i przemieszczania w ten sposób do trudno dosięgalnych z ziemi miejsc. Warto dla każdego z obiektów testować każdą z dostępnych czynności, szczególnie polecam opcję rozmowy, nawet z wydawałoby się tak nierozmownymi interlokutorami jak fontanna czy koń. Generalnie, jeśli lubicie w tego typu grach polować na zabawne komentarze i przeróżne dziwaczne akcje, to zachęcam do badania na wszystkie cztery wspomniane powyżej sposoby każdego aktywnego obiektu.

Drugą ciekawostką jest możliwość przechowywania w występującym w kształcie gustownej trumienki ekwipunku (przywoływanym PPM) nie tylko przedmiotów (wyróżnione w tekście kolorem czerwonym ), ale również ich wizerunków (wyróżnione w tekście kolorem pomarańczowym ), co daje bohaterce sposobność gromadzenia tak solidnych trofeów, jak np. trumna, na zasadzie nietargania ich ze sobą, ale pamiętania o tym, gdzie się znajdują. Przypomnienie o nich w stosownym czasie skutkuje udaniem się po nie osobiście lub posłaniem po nie Frodericka. Wspomniany Froderick to sympatyczny nietoperz, wierny towarzysz Mony i zabawny komentator jej posunięć. Warto pamiętać, że i on "zamieszkuje" ekwipunek, co oznacza, że można próbować łączyć go z lokowanymi tam znajdźkami.

W grze funkcjonuje system podpowiedzi (po naciśnięciu klawisza Tab), który ujawnia wszystkie aktywne obiekty. Dialogi oraz scenki przerywnikowe można przewinąć spacją, a bohaterkę przyspieszyć, kliknąwszy kolejno: miejsce, w które ma się udać i zaraz po tym - spację.

Perypetie Mony i Frodericka w zamku Warg i jego okolicach rozpoczynają trylogię, która zapowiada się naprawdę smakowicie...

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

8.0

GRYOnline

6.2

Gracze

7.4

Steam

OCEŃ
Oceny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl