Wymagania sprzętowe i technikalia. Wszystko o Dying Light 2 - fabuła, rozgrywka, trailer

- Wszystko o Dying Light 2 - fabuła, rozgrywka, trailer
- Fabuła
- Świat gry i eksploracja
- Tryb multiplayer
- Wymagania sprzętowe i technikalia
- Patche i DLC
- Ciekawostki
Wymagania sprzętowe i technikalia
Dying Light 2 korzysta ze zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika graficznego Techlandu, nazwanego C-Engine. Produkcja prezentuje się okazale – postacie okraszono dużą liczbą detali, podobnie jak elementy otoczenia, a wrażenie robi też rozległa panorama miasta, oglądana ze szczytu wysokich budynków. Podobać się może również realistyczne oświetlenie oraz mroczna stylistyka. Ta ostatnia jest potęgowana przez soundtrack, którego autorem jest Olivier Deriviere – francuski kompozytor mający w swoim portfolio muzykę do takich gier, jak Vampyr czy A Plague Tale: Innocence.
Twórcy nie podzielili się jeszcze wymaganiami sprzętowymi swojego dzieła. Wiadomo jednak, że tytuł będzie wyglądał najlepiej na komputerach osobistych; możliwe, że jego pecetowa wersja wykorzysta technologię ray tracingu oraz Nvidia DLSS, którym autorzy bacznie się przyglądają.
Na Xboksie One X oraz PlayStation 4 Pro opisywany projekt ma działać w rozdzielczości 1080p; obecnie nie wiadomo, jak będą się miały sprawy w przypadku podstawowych wersji maszyn Sony i Microsoftu.
Co ciekawe, stworzenie gry, która będzie działać dobrze zarówno na wysokiej klasy komputerach osobistych, jak i na podstawowych wersjach PlayStation 4 oraz Xboksa One, to podobno największe wyzwanie, z jakim do tej pory musiało zmierzyć się studio Techland. W tym momencie trzeba jeszcze wspomnieć, że Dying Light 2 od początku powstaje jako tytuł międzygeneracyjny.