Interfejs. Autorzy Wiedźmina 3 odpowiadają na Wasze pytania!

Łukasz Malik

Interfejs

Czy na mapie świata oznaczono ważne miejsca, lokacje?

Tak, warte odwiedzenia rejony, ciekawe miejsca skrywające tajemnice oznaczono znakiem zapytania.

Czy oznaczono miejsca, gdzie należy się udać, by rozwiązać zadanie?

Tak, jednak podobnie jak w grze Dragon Age: Inkwizycja czasem jest to konkretne miejsce lub postać, a czasem szerszy obszar, który musimy najpierw zbadać (np. korzystając z medalionu). Oczywiście podpowiedzi dotyczą wyłącznie aktywnego zadania w dzienniku, zatem można się ich stosunkowo łatwo pozbyć.

Czy będą wskaźniki zdrowia nad głowami potworów?

Tak, dodatkowo pojawią się też informacje o poziomie przeciwnika oraz mieczu, jakiego należy przeciwko niemu użyć (srebrny lub stalowy).

Czy te znaczniki będzie można wyłączyć? Czy wszystkie będą obecne na wyższych poziomach trudności?

Można wyłączyć każdy element HUD-a z osobna. Więc tak, można wyłączyć paski życia oraz poziomy przeciwników. [RED]

Czy będzie możliwość wyłączenia na mapie znaczników pokazujących położenie specjalnych potworów, ważnych miejsc itp.?

Tak. Istnieje taka możliwość. HUD jest mocno konfigurowalny. Można wyłączyć poszczególne elementy wyświetlane na minimapie, jak również całą minimapę. [RED]

The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl