Mount and Blade 2 Bannerlord - mody total conversion. Najlepsze mody do Mount and Blade 2 Bannerlord
- Najlepsze mody do Mount and Blade 2 Bannerlord
- Detailed Character Creation – nowe opcje przy tworzeniu postaci
- Battle Mini Map – podgląd pola bitwy
- DismembermentPlus – temu żołnierzowi odpadła głowa
- Improved Garrisons – garnizony mają teraz sens
- Bannerlord Online – graj ze znajomymi
- Mount and Blade 2 Bannerlord - mody total conversion
- Mount and Blade 2 Bannerlord - mody total conversion #2
Mount and Blade 2 Bannerlord - mody total conversion
Chcąc wyjaśnić, czym są modyfikacje total conversion, warto zbadać przypadek ostatnich odsłon serii Assassin’s Creed, czyli Origins, Odyssey i Valhalla. Pojawiały się głosy, że produkcje są do siebie bardzo podobne, a nawet, że to reskiny, tj. Egipt z Origins został podmieniony na Grecję w Odyssey, a Grecja na Norwegię w Valhalli. Tym samym według niektórych zmieniły się tylko realia i świat, a trzon rozgrywki i mechaniki, pozostały te same. Mody total conversion to właśnie takie reskiny. Oryginalne quasi-średniowiecze w Bannerlordzie bywa podmieniane na bardziej (Westeros z Gry o Tron) lub mniej podobne (Gwiezdne Wojny) uniwersa.
Mody typu „całkowita konwersja” to zdecydowanie najbardziej pracochłonne projekty. Ze względu na to wiele modyfikacji zostaje porzuconych – ambicje przerastają umiejętności i ilość czasu, jakimi dysponują twórcy. W lepszym scenariuszu modyfikacja total conversion jest żywa przez wiele lat i regularnie wzbogacana o kolejne elementy. Niedogodnością związaną z tego rodzaju modami jest często to, że są one kompatybilne ze starszymi wersjami gry. Jeśli autorzy mieliby dostosowywać tak wielką modyfikację do kolejnych, ciągle pojawiających się aktualizacjach wciąż musieliby zaczynać sporą część pracy od nowa.
The Long Night – Game of Thrones Total Conversion – mod na Grę o tron
Nadchodzi zima. A właściwie już nadeszła, bo Mount and Blade II: Bannerlord doczekało się totalnej konwersji przenoszącej graczy w realia niesamowicie popularnej Gry o tron. Mod The Long Night – Game of Thrones Total Conversion – White Walkers (krócej się nie dało?) rzuca nas w sam środek konfliktu między Północą a Lannisterami. Jeśli jesteście fanami uniwersum, od razu po rozpoczęciu gry poczujecie się jak u siebie. Mapa została kompletnie przebudowana, ujrzycie więc siedziby najważniejszych frakcji, a także Mur i inne charakterystyczne lokacje.
Kolejne zmiany nastąpiły na polu bitwy. Zapomnijcie o klasycznych jednostkach z Bannerlorda. Pod Wasze rozkazy trafią żołnierze Królestwa Północy czy Skały, nie zabrakło też przerażających istot zza Muru. Co więcej, pojawiły się nawet smoki i giganty. Nowością w walce są też zaklęcia – odpowiednio użyta ściana ognia potrafi dać przewagę. W skrócie – z oryginalnej gry zostały tylko fundamenty.
Wersja 4.5 moda, czyli ta ostatnia, działa z grą z patchem 1.5.7.
INSTRUKCJA OBSŁUGI
- Pobierz Harmony
- Pobierz modyfikację The Long Night – Game of Thrones Total Conversion – White Walkers.
- Zawartość archiwum z Harmony umieść w folderze Modules, a pozostałych w głównym katalogu gry.
- Uruchom grę i w launcherze uporządkuj moduły w poniższej kolejności.
- Harmony
- LN-Custom Starts (Optional)
- Native
- SandBox Core
- Sandbox
- CustomBattle
- StoryMode
- LN-Content
- Long Night – Map
- Long Night

