Full Combat Rebalance (Wiedźmin). 15 świetnych modów – Wiedźmin 3, Skyrim i Gothic
Radosław Wasik
- 15 świetnych modów AD 2017 – Wiedźmin 3, Skyrim i Gothic na sterydach
- Enderal: The Shards of Order (The Elder Scrolls V: Skyrim)
- Star Wars Conquest (Mount & Blade)
- Devil’s Pit Mod (Wiedźmin 3)
- Mroczne Tajemnice (Gothic)
- Anno Domini 1257 (Mount & Blade: Warband)
- Edain Mod (Bitwa o Śródziemie II: Król Nazguli)
- Third Age: Total War (Medieval II: Total War)
- Call of Chernobyl (S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci)
- Game of Thrones (Crusader Kings II)
- Full Combat Rebalance (Wiedźmin)
- Nehrim: At Fate’s Edge (Oblivion)
- IndustrialCraft (Minecraft)
- The Great War (Napoleon: Total War)
- Morrowind Overhual (Morrowind)
- Project Brazil (Fallout: New Vegas)
Full Combat Rebalance (Wiedźmin)
- Gra: Wiedźmin
- Język: polski
- Twórca: Ifrit Creative Group
- Rozmiar: 21 MB
- Obecna wersja: 1.6 (stan na sierpień 2017)
Choć pierwsza część wiedźmińskiej trylogii nie zdobyła takiej popularności jak Dziki Gon, to i tak powstało do niej sporo ciekawych modyfikacji. Full Combat Rebalance to projekt, któremu zdecydowanie warto się przyjrzeć.
Głównym założeniem moda jest zmiana systemu walki oraz rozwoju postaci, co ma przyczynić się do zwiększenia poziomu trudności i realizmu rozgrywki. Full Combat Rebalance ingeruje w parametry gracza i innych postaci, przebudowuje drzewka umiejętności, zmienia balans broni, eliksirów i olejów oraz wprowadza znak heliotropu. Oprócz tego modyfikacja zmniejsza ilość występujących potworów, jednocześnie sprawiając, że są one silniejsze – ma to wprowadzić klimat charakterystyczny dla dzieł Andrzeja Sapkowskiego, gdzie walki są rzadkie, ale śmiertelnie niebezpieczne. Mod dodaje również jeden nowy miecz, trzy kolejne poziomy trudności oraz nowy motyw muzyczny, który można usłyszeć w głównym menu gry.
Instalacja
Mod posiada własny instalator, w którym można dostosować wiele opcji.

