Firma Namco Bandai opublikowała wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dark Souls II: Scholar of the First Sin oraz poinformowała ile kosztować będzie upgrade dla osób posiadających Dark Souls II.

W listopadzie zeszłego roku studio From Software zapowiedziało projekt Dark Souls II: Scholar of the First Sin, czyli poprawioną i rozszerzoną wersję popularnego RPG-a. Produkcja ukaże się na PC oraz konsole jako samodzielna pozycja, ale posiadacze pecetowej edycji Dark Souls II otrzymają także opcję zakupienia Scholar of the First Sin jako płatnej aktualizacji, co miało być tańszym rozwiązaniem niż nabycie pełnej wersji. Teraz dowiedzieliśmy się, ile taki upgrade ma kosztować Niestety, ceny podano tylko w dolarach, ale i tak dają one przyzwoite pojęcie o ile zostanie uszczuplone Wasze konto. Jeśli posiadacie tylko podstawową edycję gry ulepszenie do poziomu Scholar of the First Sin kosztować Was będzie 29,99 dolarów, czyli ok. 113 złotych. Natomiast jeśli jesteście właścicielami zarówno Dark Souls II, jak i wszystkich DLC do tej gry, to za upgrade zapłacicie 19,99 dolarów (ok. 76 zł).
Jak widać, z polskiej perspektywy oferta może być atrakcyjna tylko w przypadku posiadania wszystkich dodatków DLC. Pudełkowa wersja Dark Souls II: Scholar of the First Sin na PC ma być bowiem sprzedawana w naszym kraju w sugerowanej cenie detalicznej 149,99 złotych i bez problemu można znaleźć sklepy oferujące ją za niecałe 110 zł.
Przy okazji twórcy ujawnili wymagania sprzętowe pecetowe wersji Dark Souls II: Scholar of the First Sin.
Przypomnijmy na koniec, że poza pecetami Dark Souls II: Scholar of the First Sin zmierza także na konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 oraz PlayStation 3. Premiera nastąpi 2 kwietnia tego roku.
Warto dodać, że pecetowa wersja Dark Souls II: Scholar of the First Sin dostępna będzie w dwóch wydaniach. Edycja Direct X 11 wprowadzi zarówno liczne ulepszenia graficzne, jak i zmiany w rozgrywce oraz kampanii. Natomiast posiadacze starszych komputerów będą także mogli nabyć tańszą wersję Direct X 9, która pozbawiona ma być wizualnych poprawek.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.