Zobacz pierwsze 10 minut rozgrywki z Doom Eternal
Na nieco ponad miesiąc przed premierą gry Doom Eternal w sieci pojawił się materiał wideo prezentujący pierwsze dziesięć minut rozgrywki z tej produkcji. Rozgrywki, do której określenie „krwawa rzeź” pasuje jak ulał.
Serwis IGN udostępnił na swoim kanale w serwisie YouTube materiał wideo prezentujący pierwsze dziesięć minut rozgrywki z gry Doom Eternal. Wzorem twórców z id Software, którzy nie silą się na długie wprowadzenia, od razu zapraszamy Was na krwawy seans.
Jak udowadnia powyższy gameplay, Doom Eternal pozwoli na przelanie hektolitrów krwi niemal tuż po rozpoczęciu zabawy. Dość powiedzieć, że pierwszego oponenta położymy trupem w ciągu niespełna pięciu sekund po przejęciu kontroli nad bohaterem. Dalej czeka szybki samouczek, który zapozna nas z zasadami działania piły mechanicznej i modyfikacji broni, a później... później nie pozostanie nam nic innego, jak urządzić demonom prawdziwą rzeź. Oczywiście będą nas do tego zachęcać doskonale znane z poprzedniej części serii zabójstwa chwały, czyli widowiskowe „finishery”, których wykonywanie zapewni nam rozmaite bonusy.
Co zaś tyczy się tła fabularnego – Ziemia została zaatakowana przez złe demony, a pokonać może je tylko Doom Slayer. Protagonista teleportuje się więc na opanowaną przez piekielne hordy planetę i trafia w sam środek wojennej pożogi. Choć brzmi to wszystko niespecjalnie angażująco, Arasz przekonuje w naszej zapowiedzi, że historia odegra tu nieco ważniejszą rolę niż miało to miejsce poprzednio. O „zwariowanej, ale w dobry sposób” fabule, a także o innych aspektach omawianej gry, przeczytacie pod tym adresem.

Na koniec przypomnijmy, że Doom Eternal zadebiutuje na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One 20 marca; nad Wisłą gra otrzyma pełną lokalizację. Tytuł będzie dostępny również na platformie streamingowej Google Stadia, a w późniejszym terminie trafi też na konsolę Nintendo Switch.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- id Software
- Doom (marka)
- gameplaye
- strzelanki FPP (FPS)
- PC
- PS4
- XONE
- Switch
Komentarze czytelników
Ziomaletto1 Konsul

>>"Zna ktoś koncepcję zmiany stroju w Eternal?"
Patrząc na to, iż w HUBie ten strój jest rozmontowany, to myślę, że Slayer chciał się pozbyć zaczepu, którego używał dr Hayden do transportowania Slayera tu i ówdzie.
Ziomaletto1 Konsul

Trójka ma to do siebie, że demony zaprojektowane pod Doom zupełnie nie sprawdzają się w ciasnych przestrzeniach, z jakimi w trójce mamy do czynienia. Tam potwory są szybkie i bardzo silne, a protagonista rusza się jakby miał czołg w pośladach.
Dochodzą jeszcze kwestie przeładowania broni, którego w Doom praktycznie NIE MA, chodzenie naprzemiennie z latarką albo bronią palną, strzelba mająca praktycznie zerową celność, albo te idiotyzmy związane z szukaniem haseł do szafek w audiologach.
Trójka może i broni się klimatem, ale przy Silent Hill czy Resident Evil to to jest bajka dla dzieci, a nie horror.
Ziomaletto1 Konsul

>>"To, o czym piszesz - będzie wyjaśnione w fabule gry. Po prostu nie w pierwszych 10. minutach ;)"
Zadałeś sobie jakiś minimalny trud, żeby doczytać do zdania "Zrozumiałbym, gdyby to był nowy start marki, jak przy 2016, no ale sequel powinien jednak poświęcić chwilę na wyjaśnienie nam co się stało przez te 2 lata", czy po prostu tak napisałeś, bo nie wiesz co napisać?
Ba, dwa razy napisałem co myślę o tym rozwiązaniu. To że zostanie to wyjaśnione to mogę się domyśleć, ale to powinno być najważniejsza rzecz, jeśli zaczyna się kontynuację do czegoś, co było cliffhangerem. Bo na ten moment wygląda to tak, jakby po prostu kompletnie olali końcówkę poprzedniej gry. W TYM LEŻY PROBLEM.
ddawdad Senator

Gram teraz w Dooma 3 BFG VR i ta gra gniecie czworke i Eternal razem wzięte
xD
mirko81 Legend

To samo mogę napisać o każdym filmie DC/MC 3D 1080p że gniecie te wszystkie nowe wypusty 4k HDR
Ale z szacunku do tego co kto lubi nie sram tym przy każdej pozycji. Graj i ciesz sie tymi pixelami. Większość nawet nie wie co to to VR, w tym ja