Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 listopada 2013, 18:45

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Spider: Rite of the Shrouded Moon, czyli kontynuację Spider: The Secret of Bryce Manor

Studio Tiger Style zapowiedziało grę Spider: Rite of the Shrouded Moon, czyli kontynuację kultowego Spider: The Secret of Bryce Manor z 2009 roku.

Po tygodniach wypełnionych licznymi wskazówkami i strzępami informacji studio Tiger Style wreszcie ujawniło swój następny projekt. Okazała się nim gra logiczna Spider: Rite of the Shrouded Moon. Zgodnie z tytułem będzie to kontynuacja wyśmienitego Spider: The Secret of Bryce Manor z 2009 roku, które do dzisiaj pozostaje jedną z najwyżej ocenianych gier mobilnych w historii.

     - Spider: Rite of the Shrouded Moon - oficjalna strona gry

Na razie informacje na temat Spider: Rite of the Shrouded Moon są bardzo skromne. Wiemy, że premiera gry zaplanowana została na wiosnę przyszłego roku. Autorzy obiecują, że kontynuacja będzie znacznie dłuższa, ciekawsza i zadebiutuje od razu na kilku platformach jednocześnie, a konkretnie na systemach iOS oraz Android.

Akcja osadzona zostanie w imponującej rozmiarami rezydencji Blackbird. Miejsce to zbudowało przed laty sekretne stowarzyszenie w celu realizacji planu tak tajnego, że nie ma o nim pojęcia nawet rodzina aktualnie zamieszkująca w tym domu. Ponownie pokierujemy małym pająkiem, który poprzez eksploracje wnętrz i rozwiązywanie zagadek odkryje prawdę kryjącą się za czynami ludzi. Po drodze upoluje oczywiście również kilka smakowitych owadów.

Pierwowzór, czyli Spider: The Secret of Bryce Manor, został obsypany nagrodami. Wybrano go najlepszą mobilną produkcją 2009 roku na Festiwalu Gier Niezależnych. Tytuł stał się również najwyżej ocenianym projektem przez użytkowników App Store, a serwis Touch Arcade przyznał mu Nagrodę dla najlepszej gry roku. Mamy nadzieję, że kontynuacja będzie równie udana.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej