Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 października 2010, 11:50

autor: Sarge

Zapowiedziano pierwszą dużą łatkę dla Civilization V

Choć wydana pod koniec poprzedniego miesiąca gra Sid Meier’s Civilization V nie zawiodła oczekiwań, to końcowy produkt mimo wszystko nie uniknął kilku pomniejszych niedoróbek. Poprawi je właśnie zapowiedziana pierwsza duża łatka.

Choć wydana pod koniec poprzedniego miesiąca gra Sid Meier’s Civilization V nie zawiodła oczekiwań, to końcowy produkt mimo wszystko nie uniknął kilku pomniejszych niedoróbek. Poprawi je właśnie zapowiedziana pierwsza duża łatka.

O planach wydania stosownej aktualizacji poinformowano na oficjalnym forum 2K Games. Tam też znajdziecie całkiem długą, pełną listę poprawek. Wiele z nich ulepszy Sztuczną Inteligencję, balans jednostek oraz wprowadzi drobne zmiany natury technicznej.

Zapowiedziano pierwszą dużą łatkę dla Civilization V - ilustracja #1

Łatka zostanie oznaczona numerem 1.1, ale wciąż nie wiadomo, kiedy możemy się jej spodziewać. O postępach w tej sprawie mamy być informowani na bieżąco, a autorzy jednocześnie zastrzegają, że zaprezentowana lista zmian to nie wszystko, co zamierzają wprowadzić. Kolejne uaktualnienia kodu gry mają przynieść następne ulepszenia, o których dowiemy się w swoim czasie.

Po premierze część graczy narzekała na sporadycznie występujące zawieszanie się rozgrywki, a w niektórych przypadkach uszkodzeniu ulegały zapisy. Łatka ma takie problemy wyeliminować, podobnie jak będącą częstym obiektem narzekań Sztuczną Inteligencję. Komputerowi przeciwnicy mają zachowywać się lepiej zarówno podczas bitew, jak i w sferze ekonomicznej.

Sid Meier’s Civilization V zadebiutowało na polskim rynku 24 września. Cena sugerowana przez polskiego wydawcę (firmę Cenega) to 149.90 złotych, choć są oczywiście punkty, gdzie można ją dostać nieco taniej. Jednym z takich miejsc jest Sklep GRY-OnLine, gdzie pełną wersję zamówimy za 119.90 złotych. Wciąż czekamy na aktualizację od rodzimego dystrybutora, dodającą obsługę naszego języka w grze.