Choć wydana pod koniec poprzedniego miesiąca gra Sid Meier’s Civilization V nie zawiodła oczekiwań, to końcowy produkt mimo wszystko nie uniknął kilku pomniejszych niedoróbek. Poprawi je właśnie zapowiedziana pierwsza duża łatka.
Marcin Skierski
Choć wydana pod koniec poprzedniego miesiąca gra Sid Meier’s Civilization V nie zawiodła oczekiwań, to końcowy produkt mimo wszystko nie uniknął kilku pomniejszych niedoróbek. Poprawi je właśnie zapowiedziana pierwsza duża łatka.
O planach wydania stosownej aktualizacji poinformowano na oficjalnym forum 2K Games. Tam też znajdziecie całkiem długą, pełną listę poprawek. Wiele z nich ulepszy Sztuczną Inteligencję, balans jednostek oraz wprowadzi drobne zmiany natury technicznej.

Łatka zostanie oznaczona numerem 1.1, ale wciąż nie wiadomo, kiedy możemy się jej spodziewać. O postępach w tej sprawie mamy być informowani na bieżąco, a autorzy jednocześnie zastrzegają, że zaprezentowana lista zmian to nie wszystko, co zamierzają wprowadzić. Kolejne uaktualnienia kodu gry mają przynieść następne ulepszenia, o których dowiemy się w swoim czasie.
Po premierze część graczy narzekała na sporadycznie występujące zawieszanie się rozgrywki, a w niektórych przypadkach uszkodzeniu ulegały zapisy. Łatka ma takie problemy wyeliminować, podobnie jak będącą częstym obiektem narzekań Sztuczną Inteligencję. Komputerowi przeciwnicy mają zachowywać się lepiej zarówno podczas bitew, jak i w sferze ekonomicznej.
Sid Meier’s Civilization V zadebiutowało na polskim rynku 24 września. Cena sugerowana przez polskiego wydawcę (firmę Cenega) to 149.90 złotych, choć są oczywiście punkty, gdzie można ją dostać nieco taniej. Jednym z takich miejsc jest Sklep GRY-OnLine, gdzie pełną wersję zamówimy za 119.90 złotych. Wciąż czekamy na aktualizację od rodzimego dystrybutora, dodającą obsługę naszego języka w grze.
Sid Meier's Civilization V
Data wydania: 21 września 2010
GRYOnline
Gracze
Steam
0